Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dl. març 31, 2008 11:06 am

JA VEIG QUE CADA GINE DIU LA SEVA DE TOT, PERQUE TEMA ACID FOLIC I TAL TAMBE LES OPINIONES DIVERGEIXEN... JO A LA GINE NO LI HE COMENTAT PAS SI ES POT VOLAR, PERO COM QUE TAMPOC ENS VE D'ESPERAR UNS MESETS MES, NO PASSARIA RES.. NOSE PREFEREIXO ANAR TRANQUIL.LA... A VEURE QUE FAREM AL FINAL, JA US ANIRE INFORMANT! JEJEJE MOLT BO L¡ANUNCI, JEJEJE neujor:-) neujor:-)

EL JARDI DE CALDERS DEU SER UN LLOC MOLT MACO OI? RECORDO QUE QUAN NOS BUSCAVEM LLOC EL VAIG VEURE PERO NO VAIG TENIR MANERA DE CONTACTAR AMB ELLS I AL FINAL EM VAIG QUEDAR SENSE ANAR-LO A VEURE, PERO TENIA TANT BONA PINTA, EM VA SABER GREU... ES UN LLOC D'AQUESTS QUE EL LLOGUES I EL CATERING VA A PART? QUIN CATERING HEU AGAFAT?
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: DASCAES » dl. març 31, 2008 11:32 am

Nosaltres des del principi buscàvem un lloc on hi haguessin jardins per fer la cerimònia i que no fos molt lluny. Si no, per la zona del Montseny hi ha llocs impressionants, però ja tenim més d'1 hora de camí...
Però el Jardí de Calders ens va encantar. Té uns jardins molt ben cuidats i d'estil minimalista (no són allò tan carregats), té una pèrgola que és on es fan els aperitius i la boda en cas de pluja, i el menjador i els lavabos són molt moderns.
De fet, el tema aquest dels lavabos moderns i el fet de poder-hi arribar sense problemes amb autocar ens van fer decantar per aquí. Si no, també havíem mirat els Jardins de l'Empordà. Però els lavabos eren molt quicos.
El càtering ens el fa el Restaurant les Magnòlies.
DASCAES
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: kel_go » dl. març 31, 2008 11:38 am

tetes es normal que prefereixis esperar, ja no vindra de uns mesos, a més el temps passa molt ràpid, tema volar no tinc ni idea pero si que se que hi ha gent que els 3 primers mesos els passa molt malament i no fos cas que us espallessin les vacanes...

dascaes que be que el diumenge ja aneu a fer el tast... quina ilu... jo que encara ho tinc tant resent i m'ho vaig passar tant i tant bé... disfruta-hoooo
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Dem » dl. març 31, 2008 12:19 pm

winy ha escrit:Bon dia nines, dilluns.... :--(

Que dir, el dissabte va ser genial!! Hem pesa el bolso, que no ho sabeu pas... semblo el banc d'espanya amb tants calés pels trapitxeos!!

Gemma, com està el teu sogre?? I els ànims??

Miriam, l'Arnau sembla un mini-nuvi, està guapíssim!!!!!!!! :-)ok:

Avui a l tarda, aniré a comprar la mercaderia, jejejeje....

Ah, Dem, gelats de xocolata no en ténen!! Et va bé de vainilla?? :-()-)
Gràcies, per la caricatura... :-):-):-):

bon dilluns a totes!!!!!!!

els gelats de vainilla no magraden tant, la olor k fa si pero de gust prefereixo la xocolata!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dl. març 31, 2008 12:29 pm

Chiky-nit ha escrit:Bon dia boniques

Primer de tot us volia donar mil disculpes pero no entrar a dir-vos res. Des de les 6 del matí que estava voltant amunt i avall sense saber que fer amb el meu sogre i estava bastant bloquejada aquella hora la veritat. Però no us merexeu que ni entrés a dir hola. Però és que els ànims no els porto massa bé i la trobada era per parlar del casament i per que us ho passessiu bé i jo no m'ho hagiés passat bé, suposo que mig m'enteneu. Un altre dia serà.... El meu sogre està igual i és això el que ens preocupa que no avança res és més hi ha dies que pitjor i el dissabte ens va tenir el susto de la pressió així que no sé...

Me n'alegro que us ho passessiu molt bé.

Miriam l'Arnau està guapissim! i tema testimonis que comentes a nosaltres és civil i ens obliguen a tenir-ne dos per banda....

Kel_go molt bona pinta el que heu triat de menú.

Nuria tema retafia de detall nosaltres ho regalem als homes a les dones els hi regalem una altre cosa.

cuca res de demanar disculpes,faltaria mes ,lo primer es lo primer........
totes tentenem perfectament,no pateixis bonica,de veritat,
espero k tot den mica en mica sarregli,un petonas molt gran!!!!

be bonikes manivag a dinar, si puc a la tarda estare per aki i si no dema,

kel_go, molt be el tast no??? manalegro,el menu te molt bona pinta, sort del tast per k jo no vaig menjar gaire el dia del casament!!! manalegro k disfrutesiu!!!!!!
dascaes, et dic igual k la kel-go,disfrutal molt el tast aket diumenge!!!!!

be guapes no se si madeixo algo, a si tetes va animat rapit!!!!! , aixo de volar amb estat crec jo k no hi ha cap problema si es de pocs mesos,pero te a veure molt com es trova la mare, be no se segur ja k no mho vaig plantejar cuan hi estava, lo del acid folic si k es bo k començar un mes avans o aixis de volger kedarte amb estat,

be patatones ens veiem!!!! aaaaa miriam es dema k començes a trevallar???? he legit be???? no ho savia, sa ma passat aixo!!!!!!
nena enorabona >.-<: >.-<:

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 31, 2008 2:29 pm

GRACIES

GRACIES

GRACIES A TOTES!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Per aquests ànims!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: kel_go » dl. març 31, 2008 2:43 pm

si dem, va anar genial super bé vaig sorir d'alla siguent la dona més feliç del monnnnnn....

chiky no ens has de donar pas les gràcies...
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: sira » dl. març 31, 2008 3:24 pm

Bones!!!!

Què ha passat avui que no heu escrit gaire??????!!!! no m'ho puc creure?!!!

Entro només per saludar i m'en vaig a la feina a veure si em trec feina atrassada... quin remei!!!

Ja entraré més tard o si no demà.

Fins després!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dl. març 31, 2008 3:25 pm

Bon dia guapes!!!

Ja veig que el dissabte va anar molt bé, a veures i la proxima no tinc que treballar!!!!

Chiky espero que el teu sogre estigui bé i molt anims.
Miriam l'Aranu sembla tot un home!! està guapissim!!!

Bueno guapes us deixo que vaig capa casa meva que avui estic de cangur, em conectare demà a aprtir de les 16:00.

adeu guapes!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dl. març 31, 2008 3:25 pm

ARANU NO!!!!

L'arnau, aixpo son les presses, jejejeje
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 31, 2008 3:28 pm

Bona tarda guapes.

Una de les coses que he fet aquest cap de setmana de espera ha estat pensar en cançons pel casament´. Les comparteixo amb vosaltres per si alguna li pot servir alguna.

Necessitaria una canço per una embarassa que espera trigèmins! i alguns consells....
A veure:

1.- Entrada del nuvi: El meu pais es tant petit -- Lluís Llach i Feliu Ventura
2.- Entrada de la nuvia: Sarah Brightman feat Andrea Boccelli - Conte Partiro (Time To Say Goodbye)
3.- Moment del si vull cerimònia: Que no s'apagui la llum - Lluis Llach i Feliu Ventura
4.- Moment signatura testimonis: meravigliosa creatura ( maravillosa criatura) (anunci Fiat)
5.- Sortida Nuvis: I don't want ti miss a thing -- Aerosmith
6.- Entrada nuvis banquet: Salta - Tekila
7.- Primer plat: My Sharona
8.- Segon Plat: Whatever you Want -- Status Quo
9.- Brindis : Llagrimes al cel (versió catalana de Tears in heaven)
10.- Pastís: Nottinh Else Mathers -- Metallica
11.- Entrega de nuvis (conjunta) -- Abanibi a voreve -- Chaval de la Peca
12.- Entrega pares: La mare de Dyango
13.- Entrega germans: Venim del nord venim del sud -- Lluís Llach i Feliu Ventura
14.- Entrega de les roses a persones especials: World's -- Bruce Sprigstenn
15.- Ram nuvia: Tens un amic -- Gossos
16.- Primer ball: BSO - Notting Hill - When You Say Nothing At All - Ronan Keating

Em falta la canço per l'embarassada i creieu que em falta algun altre moment per posar-li la música???
Chiky-nit l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 31, 2008 4:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. març 31, 2008 3:31 pm

BONA TARDA!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

KEL GO ES VERITAT EL QUE DIUS, PERAIXO TAMBE EM PREOCUPA, I SI TINC UNS PRIMERS MESOS HORROROSOS? AIXXXX NOSE NOSE, LA VERITAT ES QUE JA FA QUE EN TENIM GANES PERO NO VOLDRIA ESPATLLAR LES VACANCES SI ALS MEU PARES ELS FA IL.LUSIO... DEM, ANIMADA HI ESTIC!!!

AVUI AL MATI LA COSA HA ESTAT FLUIXOTA...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dl. març 31, 2008 3:34 pm

UAU GEMMA SI QUE HAS FET FEINA AQUEST FINDE!! ALMENYS HAS AVANÇAT TEMA MUSICA, MOLT BE!!! OSTRES DEU NI DO TREIGEMINS, QUIN ESPANT NO!!! DE CANÇONS PER EMBARRASSADES AI NO SE, A VEURE QUE PENSI... :hmm::
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: winy » dl. març 31, 2008 3:41 pm

Hola a totes floretes!!

Gemma, quina currada... la veritat és que no et puc ajudar massa amb el tema músiques, es que sóc una mica torpe!!

Ja sé quina et falta, EL CHYKILICUATRE!!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 31, 2008 3:48 pm

Winy espero que no dubtis que al meu casament hi seria el meu Rodolfo!!!!! oi tant!!! despres de repartir els sumbreros pels nuvis les 12 parelles que tinc els faré sortir a tots a ballar el chiky chiky i despres els hi donaré la parella!!!! home el meu Rodolfo ha d'estar amb mi!!!!!

Jo pensava amb la música de les tres bessones pero no sé on la puc trobar :-/

Ostres m'acaben de passar el protocol del casament la tia que farà la cerimònia allà al mas i em falta una cançó per la cerimonia ara que ho veig.... accepto propotes! noies quin cagueeeeeeeeee..... em sembla que em cagoooooo!!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. març 31, 2008 3:48 pm

CHIKY QUIN TIPU DE MUSICA VOLS? INFANTIL? MOGUDA? LENTA?

MIRANT PER ALTRES FORUMS HE VIST ALGUNES QUE PODEN ESTAR BE, TE LES POSO I LES BAIXES DE L'EMULE, OK :-)ok:

Nana para unRey de Pasion Vega
cuando tenga un hijo de Pimpinela
mi pequeño tesoro de Presuntos Implicados
Mr. Sandman de las Chordettes
respiras y yo de kesia

jo no les conec, almenys per nom no em sonen pero si les escoltes potser t'agrada alguna. A veure si et serveixen d'algo!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 31, 2008 3:57 pm

Gràcies Tetes :-()-)
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. març 31, 2008 4:04 pm

de res, ja em diras que tal estan aquestes cançons i si t'han servit :-)ok: tema canço les 3 bessones, has mirat per l'emule?

coi m'acabo de donar compte que encara no havia canviat l'hora del forum i no em quadrava amb lo del rellotge, toi despistá...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 31, 2008 4:09 pm

Es canvia l'hora del forum :o-o:
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dl. març 31, 2008 4:12 pm

eiii guapes!!!!
entro un momentet avans da marxar a buscar a la nena!!!!!

chiky-nit,he legit lo de la musica esta molt be!!!!!!! dius k vols una per una embarassada........be hi han moltes jo de l'ona en tinc moltes hi ha un grup k es diu el pais de xauxa,en joanet i la berta......jo si vols tel puc deixar o inclus el puc grabar, son molt macas i animades en catala,tho miras i si hi ha cap k tagradi doncs ja ho tindras, i si no les k a posat la tetes estan molt be tambe,no se ja mirare haviam k trovo....

un peto guapissimes!!!

Imatge
Dem

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics