Chiky-nit ha escrit:Bon dia boniques
Primer de tot us volia donar mil disculpes pero no entrar a dir-vos res. Des de les 6 del matí que estava voltant amunt i avall sense saber que fer amb el meu sogre i estava bastant bloquejada aquella hora la veritat. Però no us merexeu que ni entrés a dir hola. Però és que els ànims no els porto massa bé i la trobada era per parlar del casament i per que us ho passessiu bé i jo no m'ho hagiés passat bé, suposo que mig m'enteneu. Un altre dia serà.... El meu sogre està igual i és això el que ens preocupa que no avança res és més hi ha dies que pitjor i el dissabte ens va tenir el susto de la pressió així que no sé...
Me n'alegro que us ho passessiu molt bé.
Miriam l'Arnau està guapissim! i tema testimonis que comentes a nosaltres és civil i ens obliguen a tenir-ne dos per banda....
Kel_go molt bona pinta el que heu triat de menú.
Nuria tema retafia de detall nosaltres ho regalem als homes a les dones els hi regalem una altre cosa.
cuca res de demanar disculpes,faltaria mes ,lo primer es lo primer........
totes tentenem perfectament,no pateixis bonica,de veritat,
espero k tot den mica en mica sarregli,un petonas molt gran!!!!
be bonikes manivag a dinar, si puc a la tarda estare per aki i si no dema,
kel_go, molt be el tast no??? manalegro,el menu te molt bona pinta, sort del tast per k jo no vaig menjar gaire el dia del casament!!! manalegro k disfrutesiu!!!!!!
dascaes, et dic igual k la kel-go,disfrutal molt el tast aket diumenge!!!!!
be guapes no se si madeixo algo, a si tetes va animat rapit!!!!! , aixo de volar amb estat crec jo k no hi ha cap problema si es de pocs mesos,pero te a veure molt com es trova la mare, be no se segur ja k no mho vaig plantejar cuan hi estava, lo del acid folic si k es bo k començar un mes avans o aixis de volger kedarte amb estat,
be patatones ens veiem!!!! aaaaa miriam es dema k començes a trevallar???? he legit be???? no ho savia, sa ma passat aixo!!!!!!
nena enorabona