FAMA

temes off-bodes..

EntradaAutor: TETES » dl. març 31, 2008 6:39 pm

JAJAJA POBRECITO... DEBE DAR UNA RABIA QUE ENTRE TU PAREJA I TU NO, Y ADEMAS SIENDO LA PRIMERA VEZ QUE HACEN ESTO DEL INTERCAMBIO Y QUE TE TOQUE A TI!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: artemis » dl. març 31, 2008 10:00 pm

MYM ha escrit:ha estado bien el intercambio de parejas, al chico que ayer casi mata a la pareja se le ha quedado una cara como de frustacion y de rabia que no veas

cuando le saltaba el potro,no?? jajaja que hartón de reír, yo creía que la chica ya no se podría levantar. Casi le rompe la espalda!!!!
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Sandrix » dl. març 31, 2008 10:38 pm

Però, el que va tirar la noia és el q ha entrat al final!!! Oi?? :hmm::
http://nuvis.org/jordi_sandra2009[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Sandrix
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2421
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:50 am

EntradaAutor: Meritxell » dt. abr. 01, 2008 6:59 am

TETES ha escrit:MERITXELL QUI HA MARXAT???

I AIXI DONCS, ALLO QUE VAN DIR QUE ENTRAVEN UNA ALTRA PARELLA PERO NO NOUS QUE VOLIA DIR? :-/

Va marxar Paula V (Pau) jijiji. Però ja veig que ho va dir ahir la Artemis! jejeje

I jo vaig entendre que una de les parelles que va ser expulsada anteriorment tornarà a entrar. No?
Meritxell l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 01, 2008 7:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Meritxell » dt. abr. 01, 2008 7:01 am

TETES ha escrit:PER CERT MERITXELL, ARA M'ACABO DE FIXAR AMB EL TEU AVATAR, QUINA GRACIA.... RESULTA QUE JO NO HAVIA MIRAT MAI AQUESTA SERIE DE DAWSON'S CREEK PERO FA POC, UN DIA AL MIGDIA FENT ZAPPING LA VAIG VEURE I ARA ESTIC TOTALMENT ENGANXADA... JA TE TELA ENGANXAR-SE A UNA SERIE DE FA COM 8 ANYS ENRERE... neujor:-) neujor:-) neujor:-) I AL VEURE EL TEU AVATAR M'HA FET UNA GRACIA!!

jejeje quina gràcia!

Home, la veritat és que el doblatge dels capítols que estàn emitint ara no m'agrada gaire. Jo la tinc en castellà i crec que ara és en català.
M'encantava Dawson's Creek i ara estic enganxada a One Tree Hill, que és una altra sèrie dedicada a joves. Les que a mi m'agraden!!! jejeje

Em fa il.lusió que t'agradi! :-))
Meritxell

EntradaAutor: Sandrix » dt. abr. 01, 2008 7:03 am

Ah sí, aixóó volia dir. Que el noi q es va kedar és el q va fer caure la parella neu:-D

Al final no entraran més parelles, oi???
Imatge
[/url]
Sandrix

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 01, 2008 11:48 am

SI MERITXELL, ARA ES EN CATALA, HO FAN AL CANAL 33 ALS MIGDIES. JO COM NO L'HAVIA VIST MAI JA M'ESTA BE AIXI, JEJE! ES QUE QUAN L'HAS VIST EN UN IDIOMA I T'HO CANVIEN NO ES EL MATEIX... COM EN SHIN CHAN QUE EN CATALA GENIAL PERO EN CASTELLA :--(
VAIG ALUCINAR QUAN MIRANT QUAN SURTEN ELS ACTORS QUE ES LA KATIE HOMES I L'ALTRE, LA JEN, LA EX D'AQUELL QUE ES VA SUICIDAR FA POC... AI QUE VER LES COSES QUE ES DESCOBREIXEN. neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 01, 2008 11:51 am

SANDRIX MES PARELLES NOVES NO, LA SETMANA QUE VE ENTRARAN 2 VETERANS, 2 QUE JA HAN ESTAT A L'ESCOLA, QUINE SERA SERA?? :-/ :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Sandrix » dt. abr. 01, 2008 12:06 pm

Sí, jo también havia entès això, però m'havia semblat llegir al fòrum q finalment no entrarà ningú.

És q ahir no ho vaig veure.
Imatge
[/url]
Sandrix

EntradaAutor: Iona_ » dt. abr. 01, 2008 12:32 pm

Meritxell ha escrit:
TETES ha escrit:PER CERT MERITXELL, ARA M'ACABO DE FIXAR AMB EL TEU AVATAR, QUINA GRACIA.... RESULTA QUE JO NO HAVIA MIRAT MAI AQUESTA SERIE DE DAWSON'S CREEK PERO FA POC, UN DIA AL MIGDIA FENT ZAPPING LA VAIG VEURE I ARA ESTIC TOTALMENT ENGANXADA... JA TE TELA ENGANXAR-SE A UNA SERIE DE FA COM 8 ANYS ENRERE... neujor:-) neujor:-) neujor:-) I AL VEURE EL TEU AVATAR M'HA FET UNA GRACIA!!

jejeje quina gràcia!

Home, la veritat és que el doblatge dels capítols que estàn emitint ara no m'agrada gaire. Jo la tinc en castellà i crec que ara és en català.
M'encantava Dawson's Creek i ara estic enganxada a One Tree Hill, que és una altra sèrie dedicada a joves. Les que a mi m'agraden!!! jejeje

Em fa il.lusió que t'agradi! :-))

A mi m'encanta One Tree Hill, estic super viciada a la serie!!
Iona_

Entrades: 2394
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 7:14 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 01, 2008 3:09 pm

ara al migdia he mirat una mica fama i la vazquez ha dit que si que entren dilluns que ve una parella d'ex concursants :-)ok:

quan la fan aquesta serie que dieu i a quin canal? :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Meritxell » dt. abr. 01, 2008 3:20 pm

TETES ha escrit:SI MERITXELL, ARA ES EN CATALA, HO FAN AL CANAL 33 ALS MIGDIES. JO COM NO L'HAVIA VIST MAI JA M'ESTA BE AIXI, JEJE! ES QUE QUAN L'HAS VIST EN UN IDIOMA I T'HO CANVIEN NO ES EL MATEIX... COM EN SHIN CHAN QUE EN CATALA GENIAL PERO EN CASTELLA :--(
VAIG ALUCINAR QUAN MIRANT QUAN SURTEN ELS ACTORS QUE ES LA KATIE HOMES I L'ALTRE, LA JEN, LA EX D'AQUELL QUE ES VA SUICIDAR FA POC... AI QUE VER LES COSES QUE ES DESCOBREIXEN. neujor:-) neujor:-)

Veig que et coneixes els actors, eh??? jejeje

Mira si era fan jo que em van regalar uns amics un autògraf de la Katie Holmes i el tinc emmarcat i penjat a l'habitació! jejeje
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dt. abr. 01, 2008 3:20 pm

TETES ha escrit:SI MERITXELL, ARA ES EN CATALA, HO FAN AL CANAL 33 ALS MIGDIES. JO COM NO L'HAVIA VIST MAI JA M'ESTA BE AIXI, JEJE! ES QUE QUAN L'HAS VIST EN UN IDIOMA I T'HO CANVIEN NO ES EL MATEIX... COM EN SHIN CHAN QUE EN CATALA GENIAL PERO EN CASTELLA :--(

Veig que et coneixes els actors, eh??? jejeje

Mira si era fan jo que em van regalar uns amics un autògraf de la Katie Holmes i el tinc emmarcat i penjat a l'habitació! jejeje
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dt. abr. 01, 2008 3:24 pm

TETES ha escrit:ara al migdia he mirat una mica fama i la vazquez ha dit que si que entren dilluns que ve una parella d'ex concursants :-)ok:

quan la fan aquesta serie que dieu i a quin canal? :-/

No sé si et refereixes a One Tree Hill, però per si de cas, jeje, la fan de dilluns a dijous de 7 a 8 de la tarda a tve2. Ara estàn a la quarta temporada i n'hi ha cinc.
Meritxell

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 01, 2008 3:53 pm

SI EM REFERIA A AQUEST SERIE, PERO NO LA PUC VEURE, TREBALLO FINS LES 8 :--( LLASTIMA PERQUE SEGUR QUE MI ENGANXARIA!! neujor:-) neujor:-)

MES QUE CONEIXER ALS ACTORS, CONEC LA KATIE HOLMES PER ESTAR CASADA AMB EN TOM CRUISE, ELS PRIMERS DIES DE MIRAR-LA NO SABIA QUE ERA ELLA, NO LA VAIG RECONEIXER FISICAMENT I QUAN VAIG VEURE EL NOM VAIG VEURE QUE SI QUE ERA ELLA, I L'ALTRE MIRANT PER INTERNET VAIG LLEGIR A ALGUN LLOC EL SEU NOM REAL I VAIG DESCOBRIR TAMBE QUE ERA ELLA...

OSTRES UN AUTOGRAF DE LA KATIE? I COM EL VAN ACONSEGUIR? QUINS AMICS TANT BEN PARITS EE!! SI QUE ERES FAN SI.... :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 01, 2008 3:56 pm

PER CERT.. QUAN DIGUIN QUI LLUITARA PER LA INMUNITAT POSEU-HO AQUI QUE ESTIC AL CURRELE I SINO NO M'ENTERO!!

GRACIES :-)ok: :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Meritxell » dt. abr. 01, 2008 4:00 pm

Tranqui Tetes que jo haig de sortir a fer dos recadillos però no surto fins que això acabi!!!! jejeje
Meritxell

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 01, 2008 4:04 pm

OK OK, NO ET MOGUIS EEH!! neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Meritxell » dt. abr. 01, 2008 4:07 pm

Jacob li va demanar fa uns dies a Víctor Ullate de fer una coreografia de clàssic.

Doncs acaben de donar la sorpresa a Lorena i a Jacob que divendres faràn l'actuació ells dos de clàssic!

Estàn molt contents.

Ja veus que no me muevoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!! jajaja
Meritxell

EntradaAutor: daphne » dt. abr. 01, 2008 4:12 pm

Ja han dit el inmunes?
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any