Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dg. abr. 06, 2008 4:54 pm

Ahhh, a la tarda vaig anar a fer la 2a prova de vestit, i m'anava perfecte, l'unic que me l'han d'entrar una miqueta de darrera, que al culete em feia bossa... ara ja no hi he de tornar fins al 30 d'agost, i despres la mateixa setmana del casament!!!!
Aquesta vegada me'l vaig veure ja molt i molt bé, vaig sortir d'allà molt contenta, va venir també la meva avia, i li queia la baba pobreta!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dg. abr. 06, 2008 5:26 pm

ainos que bé... si que heu avançat...

l'hotel una marevellaaaaaa.... i la suit....ni te cuento i 96 m2 es una pasada... haviam si la podeu aconseguir...

m'alegro que hagi anat bé la prova, i fotos??? en vas fer??
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. abr. 06, 2008 5:29 pm

Bona tarda noies!!

El café va estar molt bé...de fet no vàrem fer café... neujor:-) neujor:-) neujor:-) PObreta la Winny tenia una tarda molt i molt complerta!!! Nina, vares poder fer-ho tot???

NOsaltres a la nit varen venir uns amics a sopar i vàrem aprofitar per donar-lis la targeteta per si volien ser testimonis! Els hi va encantar...es varen emocionar i tot!! No s'ho esperaven... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Aquesta tarda també hem estat donant invitacions i ara al vespre tenim un altre sopar on en donarem unes miques més... a poc a poc anem enllestint!

Ainos, nena, quin hotel més xulo! Haveure si teniu sort i podeu agafar aquesta suit!!! I Enorhabona pel viatge!!
Pero... ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: dolenta, dolenta!!! No et vares fer fotos???? Aixó no és fa!! neujor:-) neujor:-)

Mont, com anat el tastet??? Segur que sueper bé!!! Ja ens explicaràs...i ens informarás tema música! Per cert, tinc els teus xups i piruletas! El que si no et fa res tels donaré el dia 12 perqué aquesta setmana la tinc una mica liadilla per poder baixar a FIgueres....

Espe, també tinc les teves xuxes...la Winny em va traspassar la mercancia perque el dia 12 no podrà venir.

Les estructures molt guapes!! Quedarà molt i molt bé! Dimarts si tot va bé ja les tindrem!!!

Gemma, com va anar la pelu??

Dem...i la lluna de mel'???

En fi, no sé si em deixo alguna cosa...

Per cert, ja he començat a montar lo de les piruletas...a veure que us sembla!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dg. abr. 06, 2008 5:57 pm

ohh que xules queden no?? m'agrada molt...per cert, a qui ho dones aixo??
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. abr. 06, 2008 6:05 pm

En deixaré una a cada plat!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dg. abr. 06, 2008 6:07 pm

a està molt be, molt original...

per cert, teniu molts convidats???

...jo, que preguntona me aixecat avui, no??

perdona... :-/
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. abr. 06, 2008 6:15 pm

No dona, no passa res...
Nosaltres hem contat que en principi serem cap a 150... pero suposo que no tots vindràn..
I vosaltres??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dg. abr. 06, 2008 7:02 pm

si també surten uns 150 convidats, pero com tu dius segur que algu no vindra...
kel_go

EntradaAutor: TETES » dg. abr. 06, 2008 7:17 pm

hola nines bona tarda-nit!!

Ainos, que xulo l'hotel i la suite, 96 mts!! quin luxe, una passada, us hi perdereu per alla!! jeje!!
Guai que el vestit ja estigui gairebe perfecte i que t'hi veiessis guapisisma, ara a mantenir-se en el pes que no te l'hagin de tornara retocar, jeje!!

Miriam queden molt xules aixi les piruletes, m'agraden molt, i l'escrit molt encertat! :-)ok:

Mont que tal el tastet? ja ens explicaras!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: nuria74 » dg. abr. 06, 2008 8:02 pm

Hola nines!!!

Què tal el finde???

Ainos, has avançat molt! Quina passada d'hotel, i l'habitació *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* a veure si teniu sort!

Mont, què tal el tastet??? I no et preocupis, ja te la deixaré a la quedada!

No entenc res, ara les estructures són verdes??? a mi ja em va bé...

Miriam, les piruletes t'han quedat :-)ok:

Jo no he fet res pel casament... m'he d'ocupar dels papers, els meus pares van a Suïssa d'aquí 2 setmanes i aprofitaran per recollir-los.
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: sira » dg. abr. 06, 2008 8:48 pm

Hola

Entro un moment per dir-vos que avui s'ha mort la meva àvia a les 7 del matí i l'enterren demà a les 10 del matí.

Ja era gran però no ens ho esperàvem pas, i realment estic molt trista perquè no em venen ganes de pensar amb res del casament, perquè pobreta no podrà venir amb la il.lusió que tenia.....

Bueno ja entraré més endavant i si no us fa res ja us ho explicaré amb més detall un altre dia perquè ara no estic bé, em sap greu però ja us explicaré tot perquè també m'anirà bé parlar-ne.

Fins aviat a totes.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dg. abr. 06, 2008 9:29 pm

Ostres Sira, em sap molt i molt de greu,.... :-( No sé que dir-te,...

Nina,.... que quan en vulguis parlar, tinguis ganes de desfogar-te o, el que sigui, ja saps que ens tens a nosaltres pel que faci falta,...

Un petó ben fort i una gran abraçada!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: montpra » dg. abr. 06, 2008 9:41 pm

Sira, ho sento molt ! Pel que necesitis aquí estem, i quan vulguis parlar t'escoltarem i et llegirem amb tot el nostre cor obert. :-(

Us parlo del tastet ... ha anat molt bé i ja hem decidit els plats.

- Aperitius (Buffet de pernil, aperitius de marisc i uns altres aperitius que quan els tinguem decidits ja us explicaré).
- Parmentier de bacó amb ous de guatlla escumats.
- Escalivada amb llagostins, rap i romesco.
- Filet de Vedella amb salsa de tòfona, Patata Dauphinois, Cebetes i Xampinyons.
- Gelat de coco i pinya confitada.
- Pastís : Santonoré (o com s'escrigui) és de crema amb lioneses de nata.

El tracte ha sigut increible. Ha vingut el xef de cuina varies vegades, l'amo del restaurant pendent tota l'estona, ... Estic molt més tranquila, ja que després del tracte que vam rebre a l'altre hotel ...

Miriam, gracies per agafar-me les pirus i els xupes, i tranquila que ja m'ho donaràs dissabte, que si et va bé baixaria amb tu cap a Girona.

Nuria, apuntat queda que em deixes a la peque una estona ehh *.-o-o.*

Bé, vaig a descansar per tornar amb forces demà a la feina, faré horari intensiu ja que a la tarda tinc hora al metge al trueta (endocrí) i també a la ginecòloga, ja que divendres que hi havia d'anar li va sortir un part i no hi vaig poder anar.

Petonssssssssss !!!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. abr. 06, 2008 9:50 pm

Sira reina...em sap molt de greu... :-( :-( :-(
Si necessites res, el qeu sigui i a qualsevol hora aqui estem per fer-te costat...
Un petonet kuka.. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

MOnt, per mi cap problema...farem com l'altre dia: a les 9:30 al final de la rambla...

Vaig a dormir guapíssimes!

:-)(:-) :-)(:-) :-)(:-) :-)(:-) :-)(:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mss_felicity » dg. abr. 06, 2008 11:00 pm

Hola! m'infiltro en el vostre post, no soc de Girona...

Miriam, només volia dir-te que nosaltres també celembrem casament i bateig.
Està guapissim el teu fill amb smoking. El meu només té dos anys i crec que no l'hagués soportat, jaja no para de moure's, així que el vestirem de lli (lino).
Et volia fer una pregunta, si no et sap greu??? Nosaltres només teniem pensat donar un detall, com a detall d'aquell dia, però parlant amb les iaies doncs clar, diuen que llavors el nen no té res de record d'aquell dia. Així doncs, potser acabem fent un detall per a cada cosa. Tú com has fet? Lo de les piruletes és de més a més no? com a detall pels invitats?
Gràcies!
mss_felicity

Entrades: 14
Membre des de: dt. maig 08, 2007 4:22 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. abr. 07, 2008 7:55 am

Bon dia gironines!!

Sira, ho sento molt lo de la teva iaia, i dir-te que entenem que no tinguis ganes de parlar en aquest moment... però ja saps que aqui ens téns en qualsevol moment per parlar del que sigui. Una abraçada molt forta! neukiss-)

Montpra, me n'alegro que el tastet anés molt bé i té molt bona pinta el menú. ara aquell dia si que disfrutaràs, i no estaràs petint per si falla alguna cosa del restaurant.

Ainos, que xulo l'hotel, espero que tingueu molta sort amb l'habitació, perquè una suite de 98m2, és com un pis de gran!
I el vestit molt bé si ja està a mida... una cosa més que la téns enllestida!
Les invitacions també ja les heu encarregat :-)ok: , aquest cap de setmana heu avançat molt, en canvi nosaltres de moment el tenim ben parat... espero qe aquest ens hi fiquem amb el tema invitacions!

Nosaltres ja tenim fet el curs prematrimonial!! ahir vam anar a un poble al costat de banyoles, a centenys a una casa parroquial, i erem 10 parelles i ens ho vam passar molt bé, sobretot vam riure bastant!! vam estar unes 2 horetes, i no es va fer gens pesat!! Una cosa menys! aquest mes aniré a buscar els papers que ens falten.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. abr. 07, 2008 7:57 am

Avui no crec que pugui estar molt per aqui, perquè tinc que deixar feina enllestida abans de marxar, perquè dimecres ja m'operan!
A la quedada no sé si podré venir, ja que no sé com en trobaré! ja us ho diré!
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. abr. 07, 2008 7:58 am

Aixxx, em deixava una cosa: que passeu un feliç dilluns! :-///: :-///:

Records a totes!!!
Agbe

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 07, 2008 8:01 am

hola bon dia gironines...

primer de tot Sira em sap moltissim greu...ho sento...no se que dir... que s'apigues que pel que necessitis nosaltres estem aqui, i explica tot el que necessitis treure, que t'anira bé...nosaltres t'escoltarem (llegirem)... molt petons guapa..

montpra que bé el tastet no... i el menú té molt bona pinta...segur que ara esteu més tranquils...m'alegro...
kel_go

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 07, 2008 8:02 am

Bon dia nines!!!!!!!!

Bé, ja queda una setmana menys pel casament,.... jejejejeje.

Míriam, l’Arnau està preciós!! Està fet tot un homenot!!! Ja veuràs quin èxit tindrà el dia del casament!!!
Ah, i les piruletes t’han quedat de conya!!! Nena, està clar que el teu és fer muntatges d’aquests tipus,.... :-)ok:

Agbe i Míriam, reina, no se si us referíeu a mi, però no, no he anat a la pelu, tinc hora aquest proper dissabte,.... a veure si per fi em visualitzo i veig la llum,... :o-o:

Mont, enhorabona per aquest tastet. La veritat és que té molt bon pinta!! >.-<: >.-<:

Ainos, nena, quin hotelàs!!!!! Estareu de conya, seguríssim!!!!!!
Ah, i felicitats pel vestit!!! Nenaaaa, quin envegeta!!!!! :-)) :-)) :-))
Per cert,.... també et vas fer fotos aquesta vegada??? :hmm:: :-) :hmm:: :-)

Sira, reina,.... ja ho saps,.... qualsevol cosa que necessitis,.... Estarem aquí pel que faci falta!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Bé guapes,..... fins després!!!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants