Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dl. abr. 07, 2008 8:10 am

Bon dia reinetes!!

Un altre setmana a sobre...

Primer de tot, Sira sento molt l'ho de la teva iaia... ja saps si necessites qualsevol cosa, només has de dir-ho!! :-()-)

Mont, que bé ja teniu el tastet fet i ara ja pa lante!!

Miriam, ja ho pots ben dir que tenia una tarda de bojos!! Vaig sortir de la pelu a les 3.30, a les 4.30 habia quedat amb tu, a les 5.30 amb uns amics a Fontajau per donar-los la invitació, a les 6.15 a Bescanó a buscar una amiga (per cert que vaig arribar tard, :--( ) i a les 7.15 a Sta. Coloma de Farners... uf! quina tarda més estressant!! ::bna//

Ainos, nena quina peazo habitació!! Voleu dir que no us hi perdreu!! jejejeje!!

Dissabte a la quedada, passaré un moment ha deixar la mercancía que falta (la de la Gemma, la Queque i l'Ainos), hem quedat a les 10.30 per anar a buscar els anells!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 07, 2008 8:32 am

Bon dia noies!!

Felicity, benvinguda!! Sobre el que em preguntaves ja te constestat per privi perqué sinó deixava anar una parrafada... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Cumeta, doncs pensava que era aquests dissabte passat la prova...bé, haurem d'esperar una miqueta més i ja veurás que aquesta vegada anirà de conya!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Mont el menú fa molt bona pinta!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 07, 2008 8:35 am

NNNNEEEENNNNAAAAAAASSSSSSSSSSSS!!!!!!

Que ja tinc l'1 a devant... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

QUINS NERVISSSS.... I TU CHICKY DEMÀ!!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 07, 2008 8:40 am

Míriam, nena, l'1 !!!!! :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///:

Guapa, gràcies pels ànims amb el pentinat,.... És un tema que em porta de cap!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Winy,... com són els vostres anells??? :hmm:: :-) :hmm:: :-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 07, 2008 8:43 am

Bon dia boniques!

Primer de tot m'he quedat de pedra.... Sira guapa ho sento molt!!! aquests cops son durissims i més quan no te'ls esperes, agafa molta força i ara estigues amb la familia.... nosaltres estarem aquí pel que necessitis :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) i pel que fa a la il.lusió del casament mica en mica agafaras una altre vegada les ganes d'anar fent cosetes.... temps al temps.... un peto enorme!!!!

Ainos vaia caxo havitació!!!! =0-0-)

Miriam l'Arnau està per menjar-se'l!!!! està super guapo! i tela amb la diferencia de preu! i les piruletes t'estan quedant guapes guapes! :-)ok:

Cumeta com ho fem per que et doni el vanos... jo el dia 12 no puc quedar.... :-/ intento donar-li algú que vingui? que et sembla?

Volia dir més coses pero no m'enrecordo.... :hmm::

Miriam l'1 davant!!!!! >.-<: >.-<:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dl. abr. 07, 2008 8:52 am

Ja vueus Miriam, ja tens l'1 a davant... i demà la Chyki!! :-()-)

Gemma reina, no sé com son els anells... encara no els hem triat!! jejejeje...
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: arohha » dl. abr. 07, 2008 8:53 am

Bon dia guapes,

Sira reina sento moltissim això de la teva iaia, per qualsevol cosa que necessitis aqui estem, molts anims :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Miriam l'1 davanttttttttt, :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: , quins nervis, m'agrada molt com queden les piruletas, la targeta m'encanta, neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

l'Arnau esta guapissimmmm :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ainos nena quina pedazo de habitació, molt xula :-)ok: :-)ok:

Ckicy si vols podem quedar un dia i em donas els vanos de la gemma i ja li portaré jo el dia 12, i aixi et dona la teva rafia.

petons
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 07, 2008 8:56 am

Doncs si Arohha a mi m'aniria bé tenir la rafia per que jo ja començaré a muntar per que contant contant només em queden 8 dissabtes per fer coses!!! al final haurem de traslladar les quedadaes amb diumenge al matí!

Cumeta compartim la rafia? vols que et faci unes bobines?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 07, 2008 9:01 am

Arhhoa, si que son mques les targetas eh??? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

El tema per quedar per montar les coses...nenas, voleu dir que quedarem?? JO es que començo a veurem les coses massa a sobre...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 07, 2008 9:14 am

Jo igual Miriam! ho veig tot molt a sobre. A més aquest cap de setmana ja no he pogut avançar res cuidant el meu sogre així..... que està la cosa complicada!!!! i trobar un dia que a totes ens vagi bé a aquestes alçades és molt complicat!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 07, 2008 9:17 am

Jo aniré avançant tema manualitats, deixant el ram de xups pel final. Llavors si quedem doncs faré el ram i sinó...doncs a caseta!
neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Es que començo a tenir tots els caps de setmana ocupadets!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dl. abr. 07, 2008 9:17 am

Bon dia patatones!!!!!

entro un momentet!!!!,nomes he legit per sobre,estic al ajuntament....... no trevallant pero si fen cuatre cosetes pendents!!! mes tard o dema ja os esplicare per k anat molt be :-)ok: !!!!!!

Sira guapisima k dirte....me kedat molt parada,ho sento guapa....i al igual que tan dit totes aki ens tens per lo k faci falta,lo k sigi....aki estem.... :-()-) :-()-) un peto molt gran.

Ainos com tan dit totes :-)ok: :-)ok: el hotel una passada!!!!!

Miriam el pitufet esta k no tinc paraules!!!!!! i les piruletes molt be, tan kedat molt guapes!!!!

Agbe cuca k vagi be la operacio,en perdonaras pero no ho savia k toperesin, no he estat al cas ,sorry, un petonas molt gran!!!!! :-()-)

Mont, aixis k el tast genial no??? >.-<: >.-<: molt be guapa manalegro molt k anes be!!!!!

be cukes, ens veiem mes tard o si no dema, me de posar al dia aki i a casa despues k encara ho tinc tot per fer,,, molts de petons `per a totes no se si madeixo alguna cosa, espero k no ja amb posare amb mes calma
i ja os esplicare el finde!!!! molts de besitos per a totes!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 07, 2008 9:23 am

Miriam jo faré igual que tu :-)ok:

Dem guapa!!! ja estàs de vuelta!!!!! molt bé!!! ja ens explicaràs el que puguis!!! :o-o: :o-o: neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 07, 2008 9:31 am

bon dia pel demati de dilluns!! ja hi tornem a ser!

Sira, reina, sento molt lo de la teva iaia, es un cop molt dur i mes a poc temps del teu casament, pero no pateixis que a poc a poc t'aniras recuerant i superant-ho... ja saps que estem aqui pel que necessitis, quan en tinguis ganes ja saps, aqui t'estem esperant :-()-) :-()-)

Montpra esta molt be aquest menu que heu triat, i si us heu sentit genial amb el tracte perfecte, es el que necessitaeu per poder disfrutar del gran dia!

Agbe que vagi molt be l'operacio i espero que et recuperis ben aviat!

De, benvinguda de nou, guay que t'hagi anat de conya la mini lluna de mel, ja ens explicaras amb pel i senyals, jjeje!!

Chiky que tal el sogre? una mica millor?

Miriam ja tens un 1 al davant, ui que miedooooooorrrrrr!!!! ja no queda na de na!! >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 07, 2008 9:32 am

Dem reina! m'alegro que ho passessiu bé!
Un ratet que tinguis ens expliques detallets...jajja!! :-))

Agbe, que no m'enrecordava...que espero que vagi molt i molt bé la operació! I tranqui per la quedada... lo important es que et recuperis!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 07, 2008 9:38 am

Agbe quin cap! jo llegint tant i tant ràpid se m'havia passat!!!! no et preocupis que sortirà tot bé.... i segiur que dissabte et trobes bé pero millor que descansis!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 07, 2008 9:44 am

Hola nines!!

Mhmmm,.... Chiky, si et va bé sí, li dones a l’Arohha i ella que m’ho doni el dissabte. Gràcies a totes 2!!! neukiss-)

Bé, jo el dissabte vindré, però no sé quan. El divendres he quedat per sopar amb una amiga i,... no sé, si me’n vaig a dormir gaire tard, potser no arribo a les 10:00h.en punt, i tampoc m’hi podré quedar gaire estona,....!! Pffff,.... com diu la Chiky, comencem a tenir els caps de setmana força complicadets!!!

Chiky, reina, sí, per mi sí, compartim la ràfia, però no cal que em facis bobines, que és una currada. Ah, i ja em diràs quant et dec!!

Dem, què tal la lluna de mel???? Bé, ja ens faràs un xic de crònica!! :-)) >.-<: :-)) >.-<:

Agbe, nina, que vagi molt bé l’operació!!!! Segur que et recuperaràs en un plis-plas!! Fes respòs i cuida’t!! neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-)
I que et facin molts mimitos!!! :-))

Pfff,.... no sé què més volia dir,... :-/ :hmm::

Fins ara maques! :-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: queque » dl. abr. 07, 2008 9:56 am

Sira, ho sento, i t´envio molts d´ànims.

Ostres!!! nenes que vaig super perduda, ja ni m´enrecordava que dissabte hi ha quedada!!! per cert expliqueu com està el tema de les estructures, es poden anar a buscar?? no se si he llegit bé però son verdes,eh que si??? a mi em van bé.

Miriam ja tens el 1 a davant, anims !!! tens un homanet a casa que anirá precios aquell dia!!!

Dir que ja tinc aliances, però estan a la joieria fins a agost o setmebre no les aniré a buscar, tambè dir que casi ja tenim invitacions (molt sencilles), però estavem farts de voltar i ens van agradar i ..... fet!!!!
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 07, 2008 10:06 am

Queque, que bé! Si que heu avançat! Ja teniu aliances i invitacions..quan ho tinguis ens poses foticos!!

Les estructure son molt xules! Són verdes, pero porta com una altre tela a dintre de color fucsia. Tene forma de flor i són de branquillons...no sé, molt guapes!! El que no sé és que costen...
Us ho va dir???
I a partir de demà ja es podran passar a recullir!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 07, 2008 10:11 am

Si valen 3.50€!

Ai! Cumeta li donará l'Arohha també les estructures teves val??? :-)ok:
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants