Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dt. abr. 08, 2008 9:47 am

Ainos, unes bambes de plataforma??
No hagués sigut millor unes ballarines blanques o uns topolinos?? :-)ok:

Dem, com que no has fet fotos?? Pillina... que no heu tingut temps?? :-))

Aixó que dius Miriam d' arrossegar el vestit, crec que aqelles alçades el vestit ja estarà fet un parrac!!! :--(
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Dem » dt. abr. 08, 2008 9:48 am

Miriam dspues mi poso!!! nenes en vaig endur la camara pero res ni una foto,de fet vam aprofitar el temps, vam estar força ocupats!!!!!!! :llit:: :-)---(-: :--=-) : beer : :-)(-: :llit:: :bany: :llit:: :llit:: ::snpy:: ::snpy::

no vam anar a veure paissatge!!!!!!jejejjejejeej

fins ara!!!
Dem l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 08, 2008 9:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 08, 2008 9:49 am

Si Miriam, per això me hagut de quedar aquestes de plataforma, perque si no arrossegaria tot el vestit!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 08, 2008 9:51 am

Winy ja no només es per evitar fer-lo tan malbé (si es pot), sinó també és pel perill de trepitjar-lo i caure fent un espectacle que tampoc cal, no???
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dt. abr. 08, 2008 9:56 am

No, si ja sé que tampoc és qüestió de fer-lo malbé... :-)ok:

Peró com la majoria de vestits que porten cua, ja t' hi posen un gafet o un botó per recollir la cua..., ho deia per aixó, llavors ja no arrossega (almenys el meu!!)
Imatge

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 08, 2008 9:57 am

Home, seria tot un espectacle si caiguéssim tot rodolant pel mitg de la sala... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

No sé, jo tinc que anar a veure que trobo... encara que a l'omillò res... descalsa tu! neujor:-) neujor:-) Es broma... ::bna// ::bna// ::bna//
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 08, 2008 10:01 am

A veure, jo vaig agafar la idea d'una revista de nuvies que hi surtien bambes d'aquestes i estaven recomanades per això, i com que vaig trobar aquestes tan barates, doncs mira....
El que passa és que també et baixarà de davant i dels costats, eh.... penseu-hi, que encara és més fotut!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 08, 2008 10:04 am

huolaaaaaaaaaa!! em reclamaveu???? posar fotot? si se com es fa! dem quan tornis avisa i t'ho explico! :-)ok:

Tema arrosegar el vestit...jo tambe em vaig comprar tipu ballarinespel ball, perque les sabates em van fer mal, i vamos a aquelles altures arrosegar-lo una mica mes del compte per davant no m'importava gaire... a part que jo per caminar molt sovint me l'aixecava una mica de davant per no entrebencar-me aixi que solucionat i per fer-lo malbe...bueno... nomes d'entrar a la casa per la part del davant, hi havia un ferro a terra que tanca la porta i creeeeeccc esperrec al canto, em vaig fer un 7 molt maco... sort que era la capa ultima de totes i no es notava res.... aixi que chiky, ves amb compte!!!!!
ah i per lo de portar la cua amb aquella cinta que posen al final o amb un boto perque quedi recollida fatal... es incomodisim amb la cinta a la ma i recollida al cul la cua pesava massa i no s'aguantava i ni posant imperdibles ni res....

au quin rollazo... oleeee!!!

Dem detallets de la lluna de mel,. pero tampoc ens passem eeeh.... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 08, 2008 10:13 am

Ostres, doncs a mi quan me'l vaig provar me la van penjar al cul i super bé... No sé... esperem que sigui així perqué amb lo poc que peso faré contrapés!! I ale al terra... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Winny, vaig anar a la pastisseria aquella... els nuvis molt guapos!! Pero em decantaré pels de la Elena i la caixeta de bombons...nena, sóm boníssims!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dt. abr. 08, 2008 10:18 am

De totes maneres, estaben bé de preu, no Miriam??

Què valia la caixa de bombons?? Jo també hem decanto pels de l'Elena i compraré els bombons!! :-)ok:
Imatge

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 08, 2008 10:18 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) miriam que bona!!!!!!!!!! t'he imaginat fent contrapes i m'he petat el cul sola, jajaja!!!!
potser depen del pes de la cua, es que el meu vestit tenia nose quantes capes i pesava molt... pero clar, tampoc es el mateix estar-te quieta que moure't, saltar, ballar... nose... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. abr. 08, 2008 10:29 am

Hola nines!!!

Carai, sí que heu xerrat,... :-)

Míriam, reina, que bé!!!! Veus,.... ja tens la prova del vestit aquí mateix!!!! :-)) :-)) :-))
Nena, igual que la Chiky, també volem fotos de les teves proves, eh?! (vestit + pentinat).

Ostres, doncs jo havia pensat comprar-me unes sandàlies tipus topolino per després, perquè amb el cacho taló que tenen les sabates no crec que arribi ni a l'hora del ball, però això de les bambes de plataforma m'ha agradat!! neu:-D neu:-D neu:-D Ha de ser super còmode!!! Ai, no sé, a veure què trobo,....
Perdoneu la meva ignorància, però les ballarines quines són?? :hmm:: :-/

Winy i Míriam, m'he perdut,... què és això dels nuvis de l'Elena i els bombons?? :-/ :-/ :-) :-)

Fins ara guapes! :-)ok:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: arohha » dt. abr. 08, 2008 10:45 am

jo tambe vull comprarme unes ballarines per despres , perque jo no se si arribare al restaurant, jejej perque no porto mai talons, crec que haure de començar a practicar.

Jo tambe me perdut amb aixo de l'elena, que voleu demanar??? expliqueu,jeje soc una cotilla neujor:-) neujor:-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: winy » dt. abr. 08, 2008 10:50 am

Aroa, Gema... us he passat per mail, la foto dels nuvis de l'Elena!! :-)ok:

L'ho dels bombons, és que al C/Sta. Clara de Girona, hi ha una botiga de "xocolates", que es diu Gluky, vénen nuvis amb una caixa de bombons, la posen de base... peró també hi pots comprar la caixa sola!!

És el que estàvem parlant amb la Miriam, de comprar els nuvis amb l'Elena i llavors pel nostre compta només la caixa, entre pitus i flautes, ens sortirien cada parella de nuvis per uns 20 euros, com a molt!!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 08, 2008 10:52 am

Cumeta les ballarines soc aquelle sabates sense cordons que son tant planetes i que portes moltes vegades un llacet al davant... no sé si m'he explicat bé :o-o:

Jo buscaré unes espardenyes de topolino d'aquestes que em sembla que no variarà gaire 3 cm amunt o avall espero no notar-ho gaire!

Tetes encara no he entés on està aquest ferro!!!!

Tema agafar cua a mi em faran un mecanisme per agafar-me-la al cul i el meu no pessa massa.... pero bueno a la prova ja us explicaré per que fa tant de temps que potser ara em penso que no pesa i despres faig el contrapés de la Miriam neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 08, 2008 10:53 am

Posseu fotos winy!!!! aixi ens doneu idees!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 08, 2008 10:55 am

Mireu nenes les bambes aqueste venen a ser una cosa així, però de marca Merkalzados, no tenen aquest llaçet!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ainos28 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 08, 2008 11:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 08, 2008 10:57 am

Winny, si no recordo malament varen costar uns 7-8... no ho sé exacte perqué com que l'Arnau es adicte a la xocolata mentre la meva mare comprava un parell de capsetes per provar-los jo la esperava a fora amb el peke!!

Els que tenien allà també eran molt macos...pero la pela és la pela i l'efecte és el mateix!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. abr. 08, 2008 11:02 am

Chiky, t'has explicat molt i molt bé!! neu:-D
Ara ja sé quines són,... :-))
Merci guapa!! :-)ok:
No sé,.... crec que les ballarines són massa planeres,...
Suposo que acabaré amb unes topolino!! :-)ok:

Winy, ok, vaig a mirar el correu,....
Mare meva,.... jo no sé encara quantes parelles de nuvis donaré!!! :-/ :-/

Ainos, jo no puc veure les bambes,... :hmm:: :-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dt. abr. 08, 2008 11:02 am

A veure si les puc penjar!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants