Bueno noies a veure si puc acabar la cronica...
Estava al Dia 7.
Després de veure l'espectacle dels elefants, montar damunt d'ells, i anar amb canoa i carro vam anar a dinar a on hi havia una plantació d'orquidies i una grnaja de papallones. Impressionant!!! Amb les orquidies i les papallones en feien arrecades i agulles!!!! Jo en vaig comprar una per la meva mare.
Per la tarda ens vam anar al barri dels artesans: vam veure com feien les sobrilles i abanicos pintants a mà (vam comprar), vam anar a la fabrica de textil, com feien la seda i a la fabrica de plata. La veritat és que tot es molt interessant de veure...
Aquell dia estavem molt cansats, però no podiem perdre el temps ens esperava un mercat ple de compres!!!!!
Quan vam arribar a l'hotel vam fer una bany a la piscina, vam sopar a un altre italià (sort dels restaurants italians sino hauriem passat una gana...) i vam anar al mercat. Ens quedava més tros del que ens pensavem. No vam poder acabar-lo!!!! Imagineu-vos és tant gran i s'hi compra tant bé que amb dos nit no vam poder acabar-lo!!!!!
Dia 8 - Cap a Phuket!!!
Ens van venir a buscar per portar-nos a l'aeroport per anar a Phuket. Teniem ganes d'anar-hi per així poder descansar ja que no hem parat ni un dia!!!
Ens portem a l'hotel i pel camí ens comencem a desepcionar. EStà molt lluny del centre!!! Molt lluny de la zona turistica i comercial!!! Però bueno això només va ser al principi perque l'hotel estava molt bé i tenia servei d'autobus que et portava a tot arreu!!! A Patong (zona turistica) i a Phuket Town.
Quan arribem a l'hotel ens trobem al damunt del llit unes flors amb forma de flor i un pastis que deia "Happy honey moon" Ens dediquem a descansar a la piscineta i a l'hora de l'autobus l'agafem per veure Phuket Town. Un poble com un altre, ple de menjar pel carrer (com a Bangkok). Donem un tomb, sopem i marxem.
Dia 9 - Illes Phi Phi
Vam agafar l'excursió de les illes Phi Phi. EL QUE MÉS M'HA AGRADAT DEL VIATGE!!! I EL DIA QUE MÉS BÉ ENS HO VAM PASSAR!!!
Amb una lanxa ràpida ens porten diferent platges impressionants com la de la pelicula La Playa!!! També fem Snorkel a alta mar (bussejar amb ulleres i tubo) per veure els peixets de colors i el fons de mar. Una passada, l'aigua super transparent i peixos curiosisims. El guia tirava pa bimbo als peixos perquè els peixos vinguessin tots cap a nosaltres i els veguessin menjar. El que em va fer una mica de mal rollo fou que els peixos confonien la nostra pell amb el pa bimbo (ja que mes o menys es del mateix color) i ens "mossegaven"!!!! Notaves com pessics. Al final me va agafar mal rollo i vaig passar.
Ens van portar a dinar a un lloc amb vistes esplendides i vam poder disfrutar una estona d'aquelles platges.
Tornada amb lanxa rapida.
A la nit anem a Patong. Impressionant!!! Allò és el paradis dels bolsos i de les imitacions!!!!! Les botigues no estaven com un mercat, eren més botigues (com a Salou). No es regatejava tant bé com a Ching Mai, però hi havia ple de bolsos de marca i de camisetes de noia i noi. Encara que ja haviem comprat molt, no ens vam poder resistir a comprar més.
Dia 10 - Illa del Coral
L'hotel per seer viatge de nuvis ens va regalar una excursió a l'illa del coral.
Guia amb angles (o sigui que no ens enterem de res...). Amb lanxa ràpida ens porten a l'illa del coral. La platja presiosa (com totes). La questió era fer snorkel per veure el coral que hi havia, però nosaltres encara l'estem buscant

Estavem on era tothom pero no vam veure res,cer... o potser si però si allò que vam veure era coral... doncs prefereixo les phi phi!!!!
Descansem a una hamaca sota les palmeres, i ens quedem adormits una hora!!!! Comq ue tocava una mica de re-sol doncs aquell dia ens vam cremar una mica. Dinem i tornem a l'hotel amb la lanxa.
A la tarda, descansem a la piscina i el jacuzzi de l'hotel i a la nit anem cap a Patong. Allí quedem per sopar amb els que haviem fet tot el circuit de Bangkok i Ching Mai (pero ells havien arribat avui a Phuket perque havien anat a veure les dones jirafa). I fem les ultimes compres...
Dia 11 i 12 - Phuket - Bangkok - Londres - Barcelona
Viatge de tornada...
Hores d'avió i d'esperes als aeroports...
Vam embarcar les maletes directes de Phuket a Barcelona. Espavem acollonits per si no havien arribat però... a Barcelona allí estaven!!!
Ja us he dit que a l'aeroport de Bangkok s'ha de pagar una tasa de 1000 baths (500 baths cada un) per poder sortir del pais.
FI DEL VIATGE!!!!!!
Us prometo mes fotos.