Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 08, 2008 6:03 pm

SI EL LLOC SI, CLARISSIM!!! LA QUE NO HO TINGUI CLAR ES QUE ESTA MES PERDUDA QUE UN PEIX EN UN DESERT!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 08, 2008 6:07 pm

jejeje, que bona Tetes!

Així avui OT, dons a veure si aguanto i ho veig, perquè ultimament no aguanto res, es posar-me al sofà i quedarme clapada i es que porto un ritme que es massa.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 08, 2008 6:09 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-)

SI AVUI OT A VEURE QUINS PALANGANES ENTREN, JEJEJE!!! VEUS EN JORDI FA IGUAL, ES POSAR-SE AL SOFA I ALE A DRMIR I JO MIRANT LA TELE.. AIXI NO ES QUEIXA SI NO LI AGRADA EL QUE POSO..JEJEJE
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 08, 2008 6:12 pm

Ahir miravem la Familia Mata i tots dos ens varem quedar clapats al sofà!

Va bé si es queda ell clapat així ets "la duenya del mando",jajaja! perquè ells quan l'agafen... jajaj, almenys en Toni, només possa esports!
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 08, 2008 6:16 pm

si soc la dueña,jejeje!! ell esports no, pero es que ja tampoc li deixo posar res perque ja tinc cada dia estipulat el que haig de mirar, tinc tota la setmana ocupada, jejeje!! bueno, ara el dimecres i divendres els tinc lliures, li deixare el mando.... neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 08, 2008 6:22 pm

Espe, jo no marxaré fins tardet...cap a les 9:30 perqué el sopar és aquí a Girona... així que tranqui que no em faras pas anar malament!

Bueno kukes, me'n vaig a la dutxa amb el peke!!

Molts petonets a totes!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: montpra » dt. abr. 08, 2008 7:16 pm

Collo no miro el forum desde ahir a la nit i tinc el cap com un bombo !!!
El que he entès ... dissabte matí no hi ha trobada !
Jo el divendres i dissabte tarda em va super malament.

Algú que vulgui quedar el dissabte 19 ?? jajaja ara vaig a liar-la més :D

Miriam si baixes a Figueres com que jo tinc horaris molt rarus a l'escola ho pots deixar a la botiga de ma mare a dins d'una bossa i els dius que és per a mi.

Per cert, interessades en espardenyes bé de preu i que no son castanyer ... www.maunesabaters.com (ale a fer propaganda jaja)

Bé nenes que vaig a fer un xic de feina per casa, el sopar i a dormir aviat.
Petonssssssss !!

ala només em queda un mes i miggggggggggggg !!!! quins nervisssssssssssssssssssssssss !!
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: arohha » dt. abr. 08, 2008 7:26 pm

hola nines, l'altre dia estava una mica aburrida a casa i vaig començar a fer una prova amb els xupa-xups a possar-los al bouquet, , us posso una fotito, a mi m'agrada bastant com m'ha quedat ara nomes falta possar l'estructura i envolicar-la amb el paper i crec que pot quedar molt xulo.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dt. abr. 08, 2008 7:28 pm

ahhhhhhhhhhhh , una cosa , SABEU QUANTS XUPA-XUPS HE UTILITZAT.......... 42 , ASI QUE JO HAURE DE COMPRAR MES PERQUE VAM CALCULAR 20 PER RAM,
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 08, 2008 9:03 pm

Arhhoa, que xulo que tha quedat!!!! Que guay!!! Nena, ole, ole ole!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

I tela, 42 xups!! Sort que jo en vaig agafar una bossa sencera, perqué ara si que em farna falta els que suposava que em sobrarien... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Mont, doncs possiblement faci aixó... t'ho posare dintre una bossa i te'ls deixaré a la botiga!!
Nena...et queda super super poquet!!!! Quins nervius... jajajaj!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: montpra » dt. abr. 08, 2008 9:40 pm

Miriam saps on és la botiga ? I sino si sapigués l'hora exacte que estiguessis per aqui Figueres i el dia, doncs podem quedar i anar a fer una cocacola i un cacaolat pel peque.

I pel dissabte 19 ningú te ganes de quedar ?
Uixxxx jo volia fer una trobada abans del casament perquè al maig suposo que ho tindré tot a tope.

Per cert, la Winy que fagi llista pel sopar, però si no va be a la gent doncs no es fa, vosaltres tranquiles qu no m'enfado i ja es farà més endavant, quan estiguem totes casades i tranquiletes.

Petonssssssssss !!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: kel_go » dc. abr. 09, 2008 7:30 am

bon dia nenes!!!

arohha que xulo el ram, t'ha quedat de conya...

bé un dia que no puc entrar i no vegis com li doneu a les tecles...no pareu...jejejej
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. abr. 09, 2008 8:01 am

Bon dia nines!!!!

Aroa tia, ara sí que m’has estressat del tot,....Et cases el Setembre i ja tens rams de xupa-xups fets,...
I a més,.... t’han quedat de conya, així que ja ens estàs explicant com ho has fet. :-)
El paper amb el que has embolicat els xupa-xups és el paper pinoxo? Com l’has enganxat, amb celo, “a saco”? :hmm::
Ufff,... només de pensar amb la feinada que hi ha ja m’estresso!!!
Què dius, 42 xupa-xups per ram??? Carai, això és el doble del que hem agafat!!! Què fem ara?? :hmm:: :-/

Chikyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, nina, com va anar ahir???? Segur que ja tens pentinat!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Explica'ns, explica'ns,.... :-))

Míriam, reina, que avui et toca a tu, i diumenge el tastet!!!!! Potser ens veiem al restaurant, ja que hi volem anar un momentet a consultar unes cosetes,.... :-) :-)ok:

Bé noies, i al final com quedem???????????????????? neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 09, 2008 8:02 am

Hola bon dia!!! ja soms a meitat de setmana!

Miriam dons quedem que divendres et faig un truc quan sorti de l'esteticient i vinc on estiguis per recollir piruletes! :-)ok:

Aroa el ram t'ha quedat molt bé, nena quina traça! molt bé! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Jo ja estic doblegant pashmines, ja et penjaré fotos perquè vegis com ho he fet! :-)ok:

Bé ahir hem vàren trucar les noies de Roses que es casen el mateix dia que nosaltres, i al final no podrem compartir flors, perquè elles es casen a l'esglèsia i jo a la ciutadella i clar l'espai no és el mateix i els rams no quedarien bé, però hem varen dir els preus de la floristeria que varen anar i estar molt bé així que aniré a preguntar a veure que....
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 09, 2008 8:02 am

Hola bon dia!!! ja soms a meitat de setmana!

Miriam dons quedem que divendres et faig un truc quan sorti de l'esteticient i vinc on estiguis per recollir piruletes! :-)ok:

Aroa el ram t'ha quedat molt bé, nena quina traça! molt bé! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Jo ja estic doblegant pashmines, ja et penjaré fotos perquè vegis com ho he fet! :-)ok:

Bé ahir hem vàren trucar les noies de Roses que es casen el mateix dia que nosaltres, i al final no podrem compartir flors, perquè elles es casen a l'esglèsia i jo a la ciutadella i clar l'espai no és el mateix i els rams no quedarien bé, però hem varen dir els preus de la floristeria que varen anar i estar molt bé així que aniré a preguntar a veure que....
Imatge
Espe

EntradaAutor: winy » dc. abr. 09, 2008 8:07 am

Bon dia guapissímes...

Aroa, t'ha quedat genial el ram!! Ets una artista nena!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ara si que he vist clar que ens queda molt poquet!!
Ahir parlant amb l' Àlex de tot el que habíem de fer, hem arribat a la conclusió que ens hem de posar les piles JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Mont, es dels teus pares aquesta sabateria?? :hmm::

Cumeta nina, no t'estressis.... :-()-)

Chyki, ja tens pentinat??? Volem fotos, fotos!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 09, 2008 8:19 am

Bon dia nines!!!

Mont et queda super poc!!! i ara miro aquesta sabateria!!! és d'algú de la teva familia?

Arohha tu lo que tenies era un trauma del dia de les estrcutures que ho veies super complicat, oi Ainos?? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) nena t'han quedat genial!!!! però això vol dir que hem de comprar més xupa xups winyyyyyyyyyyyyyyy!!!!! Ja ens explicaràs com ho has fet! ja tenim profe!!! :-///: :-///: neukiss-) neukiss-)

Noies ja tinc pentinat!!!! pero no em vaig fer fotos per que em vaig deixar la camara a la feina.... :o-o: :o-o: :o-o: (ala ja em podeu lapidar!!!) la veritat es que anava acollonidissima i li vaig dir mira vull una osa super sencilla res elaborat així que em va rentar el cap i me'l vaig assecar amb difussor i vaig potenciar els rinxols naturals meus com que la perruquera em va dir que ja el tenia guapo no m'gi va posar ni rulos nir es per l'estil i res me'l va agafar de costat en cascada i amb una mcia de tupé i el lloc on no hi havia cavells el tocado així que llestos! a verue si trobo un pentinat que s'hi assembli pero ja us dic no te res de res....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: arohha » dc. abr. 09, 2008 8:27 am

Bon dia nines,

Cumeta no t'estressis, nomes ho vaig probar per veure que tal perque jo soc una mica patata per les manualitats :--( :--( , pero es bastant facil ho vaig fer amb el paper pinoxo i amb celo, despres a veure com queda amb l'estructura, tu tranqui cumeta, es mes facil del que sembla, jo ho vaig probar per curiositat per veure com quedaven , que no cunda el panico, aixo si ens faltaran xupa xups.

Chiky que tal la pelu??

Espe ja hem posaras una fotito a veure que tal les pashmines.
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dc. abr. 09, 2008 8:27 am

Molt bé Chiky ja tens pentinat, i segons el que expliques pinta bé, no????
A veure si trobes una fotito semblant!!!!!!!!
Arohha, nena, t'ha quedat molt xulo el ram, i lo que diu la Chiky amb la por que tenies i mira, ja ho tens per mà!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dc. abr. 09, 2008 8:30 am

jejejejee teniu rao , ho vaig començar a fer dissabte despres del traume de les estructures, neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

que be chiky ja tens pentinat (-O-:-)
Imatge
arohha

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants