Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 09, 2008 11:21 am

SHYLA QUE FAREU LA COREO DEL CHIKY CHIKY?? JEJEJE neujor:-) neujor:-)

No estara pas sol, tindra la familia, amics... que l'aniran entretinguent! fins el moment que hagis d'entrar no fa falta que tothom l'estigui mirant, quina pressio no!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 09, 2008 11:28 am

si ja veus, ja tenim els 4 pasos ben apresos, jejeje
doncs per això ell es posa nervi, hi va donant voltes a aquell moment...
Visitant

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 09, 2008 11:32 am

DONCS MIRA DE NO ARRIBAR GAIRE TARD PERQUE SINO EL POBRE ACABARA HISTERIC!!! neu:-D neu:-D
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 09, 2008 11:39 am

Ainos cabaràs amb les existencies de de la barra lliure!!! ja podiem anar de bracet amb el meu futur! neujor:-) neujor:-)

Doncs jo el moment que més temo és el d'entrar i que tothom em miri! em posaré vermella com un pebrot..... ja li dic al meu pare que m'haurà de frenar per que sino començaré a correr pel passadís. :o-o:

I quina coreografia fereu shyla?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 09, 2008 11:58 am

:-)(:-) :-)(:-) :-)(:-) :-)(:-) :-)(:-) :-)(:-), aquesta seras tu?jejeje
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 09, 2008 12:33 pm

una que ens anem inventant, jejeje però ara fa dies que no ballem i la tenim rovellada em sembla, ja veurem.

Us poso fotos del llibre de firmes que vaig estar fent ahir a la nit, a veure que us sembla!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 09, 2008 12:40 pm

Shyla, molt xulo el llibre de firmes!! Com te las currat!!! I posaràs alguan cosa a dintre o el deixaràs tal qual a la taula??

JO el moment que mes temo.... doncs la veritat cap. neujor:-) neujor:-) neujor:-) Potser com la Chiky, el moment d'entrar...pero es que em moro de ganes de que em vegin! jijiji...jo és que sóc molt echá pa lante...

El que més temo es que l'Albert ho passi malament...i que se'm descontroli alguna cosa...I clar, jo tot controlat impossible...no??
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 09, 2008 12:43 pm

Tetes potser una mica més rosadeta de la cara pero algu així seré!

Shyla t'ha quedat molt bé el llibre de firmes!!! :-)ok:

Ets la bomba Miriam!!! neukiss-) Home jo penso que quell dia hemd e deixar-nos dels preparatius i disfrutar tot controlat no ho tindrem pas.... a mi per exemple m'agradaria veure el menjador muntat i veure si han deixar les coses on jo vull... però sé que no ho podré fer.... amb el tips que me n'he fet de fer-ho per clients meus i ara que em toca a mi qui m'ho revisarà??? :-/
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: montpra » dc. abr. 09, 2008 1:02 pm

Chiky-nit ha escrit:Mont et queda super poc!!! i ara miro aquesta sabateria!!! és d'algú de la teva familia?

La sabateria és dels meus pares, però ha passat per moltes generacions, ja que l'any vinent fem el 150 aniversari.

Avui no he pogut anar a treballar, hi he estat una horeta només, m'he llevat molt marejada, he baixat a la farmàcia i m'han mirat la pressió i estava a 16-11 i m'he volgut fer la valenta i anar a cole i total al cap d'una hora ja em fotien fora a patades.He anat al metge i quan em toca em mira la pressió i em diu si ara la tens bé (m'ho ha mirat 5 cops jo ja estava fartaaaa), i em diu això és vertígen barrejat amb nervis. M'ha fotut una punjada al cul que encara em fa mal i m'ha dit ni se t'ocurreixi anar a treballar aquesta tarda, a casa a descansar !! (em coneixen massa...)
I res, que ara em posaré al sofà una estoneta a cuidar-me el mal de cap i el mareig.

Bé, parlant d'altre tema, demà tinc la penúltima prova de vestit, i no sé perquè pero no tinc cap il.lusió ni ganes, estic sosa avui ehh !!

Dem felicitats per lo del centre civic !! Si necesites alguna ajuda amb tema muntar coses per crius, ja saps que aquí estic !!

Bé, ningú s'anima a quedar el dissabte 19 doncs ???

Petons !
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 09, 2008 2:41 pm

Està molt bé tenir un negoci amb tanta historia Mont!!! i cuida't molt els nervis ja ho fan aquestes males pasades! així has tingut una pujada de pressio.... jo normalment em marejo per que la tinc baixa pero ja és incontrolable el tema. Així que cuida't molt i fes cas del metge. :-)ok:

Jo el 19 no puc per que em toca veure la familia de Riells que amb tot que ens ha passat l'ultim mes i mig només els he vist un dia! així que ja toca!
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 09, 2008 2:44 pm

Ah! i has d'estar il.lusionada amb la prova del vestit!!! ja veuràs que segur que ara ja te'l veus quasi acabat i un cop posat se t'il.luminarà la cara =0-0-) no cal que et digui que volem fotos!!! no facis com jo! :o-o:
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dc. abr. 09, 2008 3:37 pm

Chyki, nina que t'hem deixat soleta?? :o-o:

Mont, que és aixó de que no tens ganes d'emprobar-te el vestit?? :t:t: :t:t:

Que no hi ha ningú més?? :hmm::
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: nuria74 » dc. abr. 09, 2008 3:43 pm

Hola noies!

Vaja palique aquest damatí! M'he llegit les 3 págines de retard però no tot seguit i ara no me'n recordo de gairebé res...

Chiky, ja te val de no fer fotos!!! Però :-)ok: ja tens pentinat! I segur que et quedará genial i que t'hi veuras molt bé.

Winy, quantes coses de cop no??? Això es precisa cada vegada més!

Shyla, molt maco el llibre de firmes! T'ho has currat, m'agraden les coses personalitzades.

Agbe, espero que l'operació hagi anat bé! :-()-) :-()-) recupera't aviat!!!

M'han trucat de la tenda dels vestits, el meu arriba a finals de juliol!!! Què bé estaré tota moreneta per fer-me la 1ª prova!

Mont, a mi no em va gaire bé fer la quedada el dia 19, perquè la meva mare, que és el meu cangur oficial, està a Suïssa, i si vinc, ha de ser amb els 2 nens... però bé si es fa aquest dia vindré igual, que entre totes ja farem...

O sigui que si ho he entès bé, aquest dissabte, res de trobada?!?

La meva estructura qui me l'agafarà?

Arohha, t'ha quedat molt bé el ram! Però què fem ara amb lo dels xupa-xups que ens falten??? No en pots posar menys i una mica més de paper pinoxo intercalat? No sé si m'explico...
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. abr. 09, 2008 3:50 pm

Monttttttttttt, què és això que no tens ganes d'emprovar-te el vestit??!!
Hop, hop!!! :-///: :-///: :-///: Amunt aquests ànims, nina!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
I això sí, cuida't molt i que et facin molts mimitus!! :-)) :-))

Dem, reina, que no t'havia llegit!!!! ENHORABONA!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Segur que d'aquí 10 anys us tornen a donar 10 anys més!!! Quina vale, vale!!! :-)ok:

Winy, nena, enhorabona!! Quantes novetats!!!! Quants avançaments!!! :-///: :: orrr:: :-///: :: orrr::
I volem fotos!!! >.-<: >.-<: >.-<:
neujor:-) *.-o-o.* neujor:-) *.-o-o.*

Agbe, nina, quan puguis digue'ns alguna coseta,..... Esperem que hagi anat tot molt bé, que segur que serà així!! :-)ok: Cuida't molt!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Nens, jo sí, sóc per aquí, però estic KO!!! Avui la profe de gimnàsia ens ha fotut un tute que estic que no m'aguanto!! neu:-) neu:-) neu:-)
A més a més, no sé si és el temps,.... però porto un empanament a sobre,... ::-) :o-o:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: nuria74 » dc. abr. 09, 2008 3:50 pm

winy, què tal? no entres gaire avui, no?
Imatge
nuria74

EntradaAutor: nuria74 » dc. abr. 09, 2008 3:52 pm

Això, dem, que quasi em descuido: enhorabona *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

I mont, cuida't!
Imatge
nuria74

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 09, 2008 3:56 pm

bona tarda ninetes!!

Shyla t'ha quedat superbe el llibre de firmes, quina traça amb el dibuix, si senyor!! aixi personalitzat mola mes encara!!!!

Mont cuida't i aprofita per descansar que no passa res per no anar a treballar un dia!! i tranquil.la que segur que quan et vegis amb el vestit acabat, o gairebe, t'hi veuras genial i et sentiras feliç, ja veuras!!

Chiky es que si et poses tant i tant vermella potser els convidats es pensaran que estas a punt d'explotar no!! jeje
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: winy » dc. abr. 09, 2008 3:57 pm

Núria reina... entre papers i telèfon no hem deixen fer res!!
És que no ho saben que no puc deixar el fórum abandonat!!!!!!!!!! :-))

Ah, una altra novetat... l' Àlex aquesta tarda va a comprar-se el traju!! :-///: :-///: , enlloc del dissabte com tenia pensat.(que guapo estarà!!!!!!!!!!!)

Cumeta, que vas cada dia al gimnàs?? Jo fa casi un any que dic, la setmana que ve començo... i aquesta setmana encara no ha arribat! :t:t:

Dem nina, jo com sempre a la parra, enhorabona pel traspàs del centre cívic!! :-)ok:
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 09, 2008 3:58 pm

Nies heu ressucitat totes de cop!!!! si estava soleta!!! i se m'ha penjat el forum un temps i depsres quan he tornat a entrar havia desaparescut el forum de Gironines i per poc em dona algo (sona a peli de terror pero és real!!)

Ostres les estructures!!!! Arohha al final les agafes tu les de la Cumeta? Nuria no et preocupis que una o l'altre les agafarà! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dc. abr. 09, 2008 4:00 pm

Gemma, jo tampoc el trobava... l' he buscat fins a la 4arta pàgina i dic no pot ser, impossible que estiguem tant avall :hmm:: !! I després ha aparegut a la 1a!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants