Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: nuria74 » dj. abr. 10, 2008 4:37 pm

Hombre, Winy, que t'havies perdut???
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 10, 2008 4:39 pm

Nuria molt bé!!!!

Nena a més està super bé de preu a mi m'ha costat més money!!!! també et pots fer abans de calsament el tractament aquell de peeling més el bany d'or que et deixa la pell irisada i molt guapa :-)ok: pero el de les pedres calentes té molt bona pinta a mi em van fer els de les conxes de mar i estava al septimo cielo!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dj. abr. 10, 2008 4:51 pm

uuuuoooooo miriam son xules les estructures!! us quedaran mnolt xulos els rams!!!! sort que al fina ho heu pogut trobar, se acabo la odisea de las estructuras, jejeje!!

Chiky millor que no et faci tant mal el dit, perque fins dimecres que be deu ni do!!!!

Ara veig que fa molt vent pero ni m'havia donat que ja no fa sol...
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 10, 2008 5:04 pm

Núria molt guapo el teu planing!!!
Per cert, que us costa el peeling corporal?? Jo és que en tenia que fer un la setmana pasada i el vaig anular perque em clavaven 55€ i no sé, em va semblar accesiu, pero clar...potser si que ho val... la meva esteticien no fa totes aquestes coses que dieu.. hauré de buscar un centre per fer-me els mimitos... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Estic manos a la obra amb el ram de xups...haveure que surt!

Winny reineta, merci pels alogos... neujor:-) neujor:-) , no sé com és diu amb català >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dj. abr. 10, 2008 5:12 pm

miriam quan hagis acabat un ram amb estructura i tot posa fotos please!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 10, 2008 5:20 pm

Miriam no me'n recordo que val els peelings per que ho vaig pagar tot junt....

Posa fotos quan ho tinguis!!! :-))
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 10, 2008 5:31 pm

OK guapes! :-)ok: :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 10, 2008 5:46 pm

Bueno guapes fins demà!

Cumeta al final potser vinc amb tu a buscar les estructures per que m'acaba de trucar el meu futur que està al llit.... li està sortint un gripasso i em truca amb veud e duquesa de alba que es troba tant malament que no hapogut ni passar per la farmacia aixi que he d'anar a buscar les receptes i a una farmacia abans no em tanquin! homes!!!!
Així que aniré a l'Espai demà! :-)ok:

Un peto boniques!
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. abr. 10, 2008 5:55 pm

Eiiii boniques!!!

Pffffffffffffff,.... quin PU*O dia avui!!! :--( :--(

Mhmmm,.... això de les estructures, les hem de muntar nosaltres???? Lo verd amb lo fucsia??? :hmm:: :-/ :hmm:: :-/

Chiky, nina, tu mateixa,... :-)
Jo demà quan arribi us trucaré, a veure per on pareu, d'acord??? :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Així que en Raúl està paxuxo??? Cuida'l que els homes sense nosaltres,.....!!! :-) neujor:-)

Bé, marxo que avui n'estic ben farta,.... demà parlem amb més calma. neukiss-)

Un petó guapes!! Fins demà!! :-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. abr. 10, 2008 7:33 pm

Eiiii boniques!!!

Pffffffffffffff,.... quin P**O dia avui!!! :--( :--(

Mhmmm,.... això de les estructures, les hem de muntar nosaltres???? Lo verd amb lo fucsia??? :hmm:: :-/ :hmm:: :-/

Chiky, nina, tu mateixa,... :-)
Jo demà quan arribi us trucaré, a veure per on pareu, d'acord??? :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Així que en Raúl està paxuxo??? Cuida'l que els homes sense nosaltres,.....!!! :-) neujor:-)

Bé, marxo que avui n'estic ben farta,.... demà parlem amb més calma. neukiss-)

Un petó guapes!! Fins demà!! :-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: kel_go » dj. abr. 10, 2008 7:53 pm

hola boniques!!

veig que avui no heu estat gaire xerraires...
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 10, 2008 9:00 pm

Bé, bé, bé...ja he fet un ram de xupa-xups...i tela, tela... Arhhoa, no sé si et va passar igual que a mi, pero tela, tela, tela...quan clabava elsx xups, al fer força, em sortien els de l'altre banda...i clar, l'espuma s'em donava i al girar el ram...xups a terra!!! I anivellat, res de res..pero al final a quedat més o menys presentable... Espero que aguanti fins al dia del casament...estic pensant de comprar alguna mena d'esprai que sigui cola per tirar-li....
Mira, que els papers que embolcallen els xups, estaven super macos i de tan pitzar an quedat ben xafadets.. pero bueno, així es queda! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: montpra » dj. abr. 10, 2008 9:59 pm

Miriam t'ha quedat super guapu aquest ram !!!!

Us penjo algunes fotos de la prova, mmm, us accepto tots els comentaris del mon, sobretot els dolents ehhh !!!

Apa, vaig cap a dormir que estic tope cansada.
Petonetssssss !!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: TETES » dj. abr. 10, 2008 10:06 pm

oooooo miriam queda molt xulo montat!!!! potser si que algun paper es veu paxuxo pero no pasa res, segur que els seguents, si n'has de fer mes, que ara no ho recordo...., et seran mes facils, amb la practica tot es torna mes facil!!! deu ni do la feinada que porta!!!!

Mont ja estas mes animada amb el vestit ara? et queda molt be i el vestit es elegant i precios!! que guapa estaras el gran dia, ja veuras el mariditio ja....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 11, 2008 7:13 am

MOnt, estas molt i molt guapa!!! El vestit es veu molt elegant, fa per tú!!
Ja veuràs que guapa estaràs *.-o-o.* :hmm:: :hmm:: :hmm:: Ja estas mes animadeta???

Avui quedada al Viena a les 7!!!! :-)) :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dv. abr. 11, 2008 7:39 am

BON DIA!! PER FI DIVENDRES!!!!

Mont estàs molt maca!! ja comença a tenir més vista el vestit! i la tela es veu que te una caiguda molt guapa! Com va anar la prova, estàs més animada??? :-///: :-///:

Miriam t'ha quedat molt bé el ram, quines manetes teniu! I paciència eh?!!! Enhorabona! T'ha quedat molt bé! >.-<: >.-<:

Jo avui hem faig el peeling corporal no se lo que hem costarà, ja us ho diré però no crec pas que hem surti tan car, ja que la noia on jo vaig es bastant econòmica, com que ho fa a casa seu… La setmana que ve vull començar a fer solàrium, però no se on aniré, coneixeu algun lloc de Girona que estigui bé i preus???

El tema fundes, dons resulta que a la Ciutadella per la Cerimònia ells disposen d'unes 100 cadires blanques, però jo volia posar fundes i ara la Ciutadella dons ha comprat fundes i també les ofereix ara si les vols i jo per mi millor jeje! Així no m'haig de trencar el cap, en buscar, jejeje! >.-<: >.-<: >.-<:

Miriam et feig un truc quan sotri de l'esteticent!!! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dv. abr. 11, 2008 7:41 am

BON DIA!! PER FI DIVENDRES!!!!

Mont estàs molt maca!! ja comença a tenir més vista el vestit! i la tela es veu que te una caiguda molt guapa! Com va anar la prova, estàs més animada??? :-///: :-///:

Miriam t'ha quedat molt bé el ram, quines manetes teniu! I paciència eh?!!! Enhorabona! T'ha quedat molt bé! >.-<: >.-<:

Jo avui hem faig el peeling corporal no se lo que hem costarà, ja us ho diré però no crec pas que hem surti tan car, ja que la noia on jo vaig es bastant econòmica, com que ho fa a casa seu… La setmana que ve vull començar a fer solàrium, però no se on aniré, coneixeu algun lloc de Girona que estigui bé i preus???

El tema fundes, dons resulta que a la Ciutadella per la Cerimònia ells disposen d'unes 100 cadires blanques, però jo volia posar fundes i ara la Ciutadella dons ha comprat fundes i també les ofereix ara si les vols i jo per mi millor jeje! Així no m'haig de trencar el cap, en buscar, jejeje! >.-<: >.-<: >.-<:

Miriam et feig un truc quan sotri de l'esteticent!!! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: winy » dv. abr. 11, 2008 8:06 am

Bon dia reines... per fi divendres!!

Mont reina, el vestit és preciós... és veu molt elaborat!! ESTARÀS RADIANT NINA.... >.-<: >.-<: >.-<:

Miriam, el ram t'han quedat molt bé!! Santa paciència nena... :-)ok:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 11, 2008 8:23 am

Hola bon dia! Miriam molt maco el pentinat, i el ram t'ha quedat genial! m'agrada molt.

Montpra, es veu maco el vestit, a mi el que no m'acaba de convencer son les manigues, no quedaria més bé sense? bueno només és la meva opinió...
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 11, 2008 8:37 am

Bon dia boniques!!! per fi divendres :-///: :-///: :-///: :-///:

Encara que tinc una son que em moro!!!! no ens poden tenir homes malalts!!! quina nit deu meu!!!!

Miriam ets una artistassa!!!! t'ha quedat molt xulo!!!! nosaltres com que aquest cap de setmana ens hemd e quedar per aqui per cuidar del meu sogre i no podrem repartir invitacions ja començaré a muntar cosetes també!!!!

Montpra guapa!!!!! estàs més animada??!!!!! el vestit t'està quedant molt bé i a diferencia de la shyla a mi m'agrada més amb màniga que sense màniga! :-)ok: nena ja veuràs aquell dia maquilladeta i pentinada.... el teu futur se't menja! =0-0-)
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants