Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia 9 » dv. abr. 11, 2008 8:48 am

Bon dia guapes!!

Doncs si, el tema invitacions per ara comença a rutllar. Avui, en teoria hem quedat.
Nuria l'UVA no es pel casament sempre en faig per aquesta epoca pq si despres estic al sol agafa més i evito cremar-me.

Mont estas guspissima!!!
Miriam els rams molt xulos.

Ahir vaig trucar a Rosa Clarà pq feia un mes que m0havien dit que em trucarien quan m'arribssin les sabates i encara no els hi han arribat.
Hem quedat a finals de mes que me les probaria i compararia el color amb el vestit i despres a veure que faig.

Tema detalls ahir vam anar a una botiga de St Feliu i ens poden fer els banos escrits per dins. Son granates i la lletra beig i queden xulos.
La noia em va dir que hi havien altres colors com : fucsia, marro, blau i taronja. Quin escollirieu???
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dv. abr. 11, 2008 8:50 am

Una altra pregunta. M'he aixecat preguntona.

Ahir mentre miraba la factura que em van donar Rosa Clarà no posa res de can-can, se suposa que ja està inclòs o no???
Crec que no pq la Sira i la Winy la tenen d'altres amigues no???
Però no estic segura pq sino els hi hauria de comentar i triar-ne un??
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: winy » dv. abr. 11, 2008 8:54 am

Hola Mireia...

El que dius del can-can, jo crec que no entra amb el vestit... No he sentit mai a ningú que digues que ja hi va amb el preu!! Aixó que dius de tenir-lo depèn del tipus de vestit, peró la majoria en porten, pq sinó et queda el vestit agafat entre mig de les cames, m'entens, no??

Nosaltres els vanos els hem agafat de color blanc!! Saps que costa grabar els noms?? :hmm::
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. abr. 11, 2008 9:00 am

Bon dia nines!!!!!

Per fi és divendres!! Yujuuuuuuuuuuu!!!! :-///: :-///: :-///:

Chiky, nina, com està en Raül?? Veig que t’ha donat un xic la nit,... Ai aquests homes,.... Es neguen amb un got d’aigua!!! (+:-)

Míriam, reina, així que el muntatge del ram té tela, no??!!!
Mare meva,.... amb lo patata que sóc jo, ja veureu,... neujor:-) neujor:-)
No sé,.... pot ser complicat, però a tu t’ha quedat genial!!!! Nena, tens una traça,.... :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Mont, guapa, com està??? Més animada??? :-()-) Vinga, dona, que el vestit t’està quedant molt bé!!!! :-)ok: Ah, i jo també opino el mateix que la Chiky,.... m’agrada més amb mànigues,.... És part de la gràcia del vestit, no?? :hmm::

Espe, reina, molt bé això de les cadires!!!!! De conya!!!
Ah,.... i que vagi molt bé el peeling!!! Ja veuràs que relaxant,...!! :-)) :-))
Ostres,.... és que jo de Girona conec ben poc,... no sé cap lloc on poder fer UVA,... :-/ :-/

Mireia, guapa, molt bé això de les sabates,.... Ho pots provar, i si veus que no t’agraden, doncs cap a “en búsqueda i captura d’unes altres”,.... No sé, podries mirar unes com les nostres,... són blanques!! :-)
Ah, i pel que fa al can-can,.... tu creus que el teu vestit n’ha de portar?? Jo diria que no!! A veure,..... no el recordo molt bé, ja que fa molt que ens el vas ensenyar, però jo diria que no en necessita pas, per la forma que té,....
Ah, i no crec que el regalin, tampoc,.... Aquí s'ha de pagar per tot!! :--(

Fins ara maques!! :-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 11, 2008 9:04 am

Bon dia reinas!!!

Mireia...el can-can ni en somnis va inclós...bé, és el que crec...a la meva factura ja surt ben desglossadet: vestit, can-can.... pensa que ells fan el negoci! No els hi surtiria a conte si a més a més ti inclouesin el can-can... Fes-hi un truc i així sortiras de dubtes!!

Els banos, doncs crec que color granatos,vermell, blanc,rosat, etc...són els colors més adients, però clar, llavors depent de com ets tú! Jo els agafaria fucsies o taronges! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Chicky, ja ens posaras fotos de les teves manualitats!!!

Aquest diumenge tastet!! Que guay!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: mireia 9 » dv. abr. 11, 2008 9:05 am

Ok! merci winy jo la primera vegada que em vaig probar el vestit me'n vaig probar un molt llis i aixi es com m'agradaria que no fos ample.

A nosaltres ho volem posar una frase:
"L'amor no és mirar-se l'un a l'altre
sinó mirar en la mateixa direcció"

Surten a 6 euros a pico per persona. es una mica carillo
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dv. abr. 11, 2008 9:08 am

Gemma per mi perfecte que no en portes però no se, ja ho preguntare.

Nosaltres et taste el farem a finals de maig.
Vam anar a arlar amb el Tapioles i va anar molt bé.
L'unic problema, per nosaltres no, pero per depen de quins convidats es que no deixen fumar, com a molt als cafes.
I que el ball ha d'acabar a les 23h.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 11, 2008 9:12 am

Mireia si que son una mica carillos els detalls pero si és el que busques.... endavant!! i pel que fa als colors a mi m'agrada molt el blanc i el vermell...

Si, si faig manualitat per dic molt i al final no faig res faria fotos de totes maneres ahir ens va trucar en cusí d'en Raül que vindran diumenge a portar-nos el regal i segurament els convidarem a dinar així que molt i molt temps lliure no tindré....

Espe tema UVA a Girona jo conec la meva esteticient que te un bono de 10 sessions 30 € i el solmania del carrer eiximenis pero que no hi he entrat mai i no sé quins preus tenen. Jo m'espero a fer-me el brush i decidiré fa faig....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dv. abr. 11, 2008 9:12 am

bon dia nines pel mati de divendres!!!!

Shyla nena que avui queden 15 dies!!!! ara mateix vaig a actualitzar els dies del tu post!!!!!

Mireia el can-can practicament segur que no esta inclos, no crec que regalin aixo, pero dic jo que no deus tenir can can perque el teu vestit no deu haver-ne de portar, tu quan te'l vas provar et van posar can can?

A mi tambe m'agrada amb manigues el vestit de la Mon, es el que li dona una mica el toc diferent pel meu gust :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 11, 2008 9:12 am

Ah! i Mireia el can can com les altres va a part segur! pero hi ha vestits que no en necessiten....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dv. abr. 11, 2008 9:16 am

A mi si que m'en van posar, aixi si que crec que en deu portar, pero com el vestirt es bastant estret...
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 11, 2008 9:29 am

Mireia doncs tu trucaria a Rosa Clara per comentar-lis per que també els hi tarden en arribar el can can i que despres no et quedessis penjada i aprete-les també el tema de les sabates per que quan més tardis més et costarà trobar-ne a les sabateries ja que pel que es veu es treu una col.lecció cada any i és cap al setembre i despres es van acabant els números....
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dv. abr. 11, 2008 9:34 am

Bon dia guapes,

Miriam el ram t'ha quedat xulissim, jejeje a mi tambe em va passar una mica aixo que dius dels xupa-xups, pero quan ja hem quedaven pocs per possar neujor:-) neujor:-)

Mont reina estas guapissimaaa , estaras radiant aquell dia. :-()-) :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 11, 2008 10:19 am

Exacte, Arhhoa, al final és quan va començar a descompensar-se una mica la cosa...pero ja està! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Chiky, donc si no començes aviat...no és per estressar, eh... pero et quedarà tot al final >.-<: >.-<: >.-<:

Així que ja saps, a posar-se les piles!!!!

Shyla, et queda poquíssim..nena 15 dies!

Ale, vaig a esmorzar....

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 11, 2008 11:01 am

aiixxx, doncs res noia Mont, guanyen les mànigues per majoria, a mi no em facis gaire cas que soc una mica rara!! jejeje
Visitant

EntradaAutor: ainos28 » dv. abr. 11, 2008 11:25 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
Mont jo crec que aquest vestit està fet per a tu, i només per tu, i a mi em sembla que l'has encertada!!!!!! Et queda bé, i la tela es veu super elegant!!!!! No et preocupis més i disfruta d'aquests moments!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Miriam nena, t'ha quedat de conya!!! Ens hauras de penjar algun video tutorial per les patates com jo!!!!!!!!!
Mireia el can can a mi me'l van fer pagar a part.....
Ahir ja vaig anar a buscar les estructures, de moment me les miraré alguns dies, i aixi anire pensant com ho faig.....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: RAKY_PP » dv. abr. 11, 2008 11:33 am

BON DIA GUAPISIMEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!

He entrat per saludar-vos porto una temporada que no tinc ni un segon lliure hi ha moltissima feina intentaré possar-me al dia més tard encara que pot ser impossibleeeee!!!!!!!

BE MOLTS PETONS PER TOTES GUAPES
Imatge

RAKY
RAKY_PP
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dv. feb. 22, 2008 4:03 pm
Ubicació: SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: kel_go » dv. abr. 11, 2008 11:46 am

bon dia guapes!!

miriam t'ha quedat genial el ram, una xulada... pero quina feinadaaaa...

mont el vestit es molt bonic i elegant, et queda molt bé, animat dona, que aquell dia estaras radiant...

tema can-can segurament que no estarà inclos, a mi també mel deixa una amiga.
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 11, 2008 11:56 am

Nenas...quin dia...plou per terres gironines???
Quina m**da...avui que tinc sopar... :--( :--( :--( :--(

Ainos, no et miris tan les estructures i vinga, que el temps se't tirarà a sobre! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 11, 2008 12:05 pm

Miriam ara ha parat per aki!!!! potser al vespre no plo així que tranquil.la!!! fins a quina hora hi sereu al Viena? jo a les 7 surtiré de la reunió peti qui peti suposo que cap a un quart ja seré per allà! :-)ok:
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants