Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 14, 2008 10:44 am

Míriam, nina, gràcies pels ànims!!! neukiss-)
Per cert,.... ja he llegit el menú,..... :-)) Nena,.... quina bona pinta té tot!!!!
Que bé!!!! :-)ok: :-)ok: Veus, ja teniu una coseta menys a fer,... :-)ok:
Saps què? Nosaltres també hem triat aquests 2 plats per provar,... :-)ok: :-)ok: :-)ok:
A veure què tal el diumenge,....

Chiky, nina, ja ens posaràs fotos dels rams,....
Molt bé reina,.... veig que has avançat força aquest cap de setmana! Que bé!!! :-)ok:
I així quants xupa-xups has gastat per ram???? :hmm::

Winy, i tu com vas de la boca?? Del que et va fer el dentista,...
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dl. abr. 14, 2008 10:49 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!
Miriam molt bé no el menu???????? Fa tot molt bona pinta i a més hi ha un piló de plats de pica pica!!!!!!!!!!!
Chiky, que bé que estiguis contenta amb la prova de vestit, ho veus com quan te'l tornes a provar, agafes la il.lusió una altre vegada!!!!!!
Cumeta, res de desprimir-se per la pelu, ehhhhhhhh!!!!!!! Escolta, aquesta crec que es de les uniques coses del casament que es facil de sol.lucionar ja que ho pots canviar quan tu vulguis, per tan, fes-ho!!!! A més que es el que dius que aquell pentinat de la companya del Duque tampoc no el veig tan complicat per una perruquera, no???? Tu t'hi has de trobar a gust, i el més important, hi has de confiar, ja que aquell dia ho ha de tenir per mà i anar per feina!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dl. abr. 14, 2008 10:54 am

Cumeta, la veritat és que la que hem va arreglar ja no hem fa gens de mal, ja hi menjo... peró l'altre la que hem va rascar la geniva, encara la tinc una mica adolorida!! neukiss-)

Estàs més tranquila?? Va nina, ja veuràs que ben aviat trobaràs el pentinat!! I l'ho dit si no estàs convençuda de la teva perruquera, doncs canvia i avall :-)ok:

Mira, quines fotos més xules ens va passar l' Aroa per embolicar els vanos... jo segurament els faré com els que posa paper pinotxo!!

NENES, M'HAN TRUCAT DE LA BOTIGA DELS MOBLES, QUE SEGURAMENT ENTRE AVUI I DIMECRES ENS ARRIBEN ELS MOBLES!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
winy l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 14, 2008 11:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dl. abr. 14, 2008 10:59 am

Chiky m'alegro que la prova hagi anat bé! :-)ok: llàstima que no tinguis fotos!!! aixx!!! :-/

Cumeta reina anima't!!! això del pentinat tard o d'hora trobarás el teu, però jo crec que hauries de canviar de perruquera perquè aquesta no s'entera de res, fa una mica lo que ella vol no? perquè no proves d'anar a una altre lloc??? i de la mare no facis gaire cas, perquè elles et veuen bé amb qualsevol cosa... jeje

Winy una cosa menys, ja tens aliances a veure si ens poses fotos!!

Jo divendres aniré una altra cop a la pelu a ferme les proves i aniré amb el tocat que varem comprar a veure com hem queda...

Chiky ja t'has possat a fer manualitats... jo també ahir a la nit vaig estar doblegant pashmines ja he acabat les de color grante, jeje, encara hem Aroa ja penso en les fotos a veure si
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 14, 2008 11:09 am

Winny, que original aquesta maner d'embolicar!!! Quedaran molt xulos!!!
I que guay que us portin els mobles, no?? Aviat tindras el teu nidito montat... =0-0-) >.-<: =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Cumeta, doncs si teniu aquests plats triats, ja veuras que seran finalistes...el metre ens va dir que eren els que guanyaven per sobre de molts!!! Es que de veritat que estaven...sobretat el contrafilet...mmmmmmmm.... ja ting ganes de tornar-lo a menjar! :-)) :-)) :-))

Ai, el meu vestit de núvia ja està pagat...i el peluquer acava de trucarme per dirme que ha vist una cosa pel cap que me pot quedar molt bé...aveure que sera!! Quan arribi em trucarà!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dl. abr. 14, 2008 11:18 am

Winy que bé si ja et porten els mobles ara ja tindreu feina en començar a emplenar el piset, jeje!

Miriam el menú fa molt bona pinta quina gana, a aquestes hores!!! :-)ok: :-)ok:
Espe l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 14, 2008 11:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 14, 2008 11:22 am

miriam aquest menu te molt bona pinta... segur que tot estarà delicioss.. i quin aperitiu més complert.

winny que bé d'aqui poc ja tindran el pis muntadet...quines ganes...
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: winy » dl. abr. 14, 2008 11:26 am

Miriam, ja he pogut obrir el vostre menú..... mmmmm, que bo!! I aquestes hores més!! >.-<: >.-<:

Doncs si nenes, tinc unes ganes de tenir la casa acabada!! El dijous ens vénen a pintar, tant de bo, el dissabte vinguéssin els montadors!!

Ja sabeu, esteu convidades a casa, el dia que volgueu!! neukiss-)
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 14, 2008 11:28 am

Winy, reina, doncs Déu ni do amb el dentista, eh?!! :o-o:
Que bé nena!!! Ja tindreu la casa moblada,...Quina il.lusió, no? >.-<: :-)) >.-<: :-))
Si estic més animadeta?? No, mira, intento no pensar-hi,...
Una companya de feina m’ha dit:hi ara què faràs?? I li he dit: no en tinc ni idea!!!No vull ni pensar-hi,...
Però bé, no us vull amargar, ni que avui sigui el monotema del fòrum, perquè us avorriré!!
Parlem d’alegries, que al final encara us amargaré el dia!!! :o-o:

Míriam, nina, que bé que estigués tot tant bo!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Quins altres plats vareu provar??? :hmm::

Espe, si, això és veritat, a les mares els hi està bé tot!!! Però com tu dius,.... a nosaltres no ens val!!! :o-o: :o-o: :o-o:

Ainos, sí, potser sí que he de fer el que em dieu, canviar de pelu. Però ja tenia la hora reservada pel casament, etc. I em sap greu, però per un altre costat penso que si amb 3 proves no l’ha encertat, ja no l’encertarà pas,... I que és el dia del meu casament!!! No sé,... Per un costat em veig atrapada, emmerdada fins el coll,... i per l’altre penso,... CU***NS, pagant-li les proves,... quina obligació tinc a quedar-me amb ella?!!
A més a més, la meva mare hi va de tan en tan,...En fi,....
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 14, 2008 11:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 14, 2008 11:28 am

si que hi han ganes, jo recordo, quan feia el mes pis... tenia unes ganes d'acabar-ho tot, semblava que mai arribaria aquell moment... i mira ara, ja fa més d'un any que hi vivim...
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: winy » dl. abr. 14, 2008 11:32 am

Cumeta, no ens amargues pas!! neukiss-) Només faltaria nina!! Peró jo erre que erre, segueixo dient que probis una altra perruquera!! :-)ok:

La veritat, es que en tinc moltes ganes de tenir-ho tot acabat, fa 5 anys que tenim la casa, i finalment acabarem d' obres, pintura, mobles... !!
Imatge

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 14, 2008 11:46 am

hola nenes!!!!

buff nenes no dono l'abast avui!!! a verue si em recordo de tot...

Miriam, el menu fa molt bona pinta, segur que tothom quedara encantat i ben tips!!! ja tens una altra cosa feta!!!!
ostres quin finde tant intens que has tingut!!!! jo no podria pas aguantar aquest ritme ja em sembla... :o-o:

Sira, ma'elgro que ja estiguis mes animada, a poc a poc i endavant!!

Chiky, et veig molt animada amb el vestit, aixi m'agrada!!!!! i si amb els canvis que has fet t'hi veuras millor, perfecte!!!! volem fotos de lo que has fet aquest finde!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Cumeta, jo crec que la solucio es canviar de perruquera, que aixo ha de ser lo menys problematic del casament si tens molt clar el que vols i si no en sap o no li dona la gana de fer-ho, jo no m'hi pensaria!! o li cantes les 40 i li poses els punts sobre les i i canvies i ja esta!! anims guapisima!! ja ens explicaras com ho soluciones!!

Winy molt xulo aixo dels vanos!! i que guay que ja us portin els mobles!!! mica en mica la casa anira omplint-se i formant el vostre niu d'amor!!! sort que la boca ja o et fa tant mal!!! :-()-)

i ja nose si em deixo algo.... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 14, 2008 11:48 am

Noies se m'ha anul.lat la reunio i ja torno a ser aquí... :--( he fet kilometres per res!!! :--(

Cumeta jo com totes per entrar un dia a una altre perruqueria i mirar a veure que et fan no perds res i tu ja pagues les proves així que endavant!!! i no ens amargues per això estem totes aquí!!! neukiss-) neukiss-)
Pel que fa el tema dels xupaxups en vaig posar 31 o 34 per ram més o menys....

Winy ja tnes mobles!!! que bé!!! >.-<: m'agraden molt les maneres aquestes d'embolicar els vanos el que no sé és com es fa aquest trenat!!! vaig provar d'embolicar-ho amb el paper sizoweb els vanos i no m'ha agradat massa i vull provar de fer el trenat aquest i ja està amb la rafia a veure si me n'ensurto!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 14, 2008 12:19 pm

Ostres Chiky, ja els hi val. Ja et podrien haver avisat abans!! En fi,....
Bé, per nosaltres millor, així et tornem a tenir per aquí,... >.-<: >.-<: :-)) :-))
Nina, que bé, tan sols trenta i pico xupa-xups,.... Ostres, ja posaràs fotos, ja!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Winy, nina, merci per la foto dels vanos!!! Home, la primera opció és xula, i sembla senzilla, però la segona no sabria ni per on començar,...!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ainos, potser sí, en realitat el pentinat és una tema superficial!!
Si jo vull té solució,.... així que,... espavilant!! neu:-D neu:-D neu:-D
Bé, ho acabaré de "negociar" amb la meva mare (si puc). A veure què,... no sé,... És que s'ha de tenir una paciènciaaaaaaaa,.... :-)

Tetes, si, ja us aniré informant de l'evolució d'aquest tema,... :-)
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 14, 2008 12:25 pm

Ah! cumeta, ainos, arohha i Miriam: JA M'HA CAIGUT EL COMPED CALLOS!!!! ja no he patir per dimecres!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Cumeta no és un tema superficial: és important!!!! pero se solucionarà! :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 14, 2008 1:27 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) Que bé Chiky que t'hagi caigut el comped!!! I quin morro no haverte avisat abans, no?? Pero mira, almenys tas passejat!!

Cumeta, nina, que et fan pagar les proves?? Ostres,a mi no em varen fer pagar res... :-/ No sé, jo de tu no m'escalfaria tan el cap i aniria a provar a un altre lloc :-()-) :-()-)

Sobre el que vàrem tastar, desprès a casa et dic els noms exàctes de tot el que vàrem menjar!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dl. abr. 14, 2008 1:29 pm

Hola ninetes!!!

Fa molts dies que no em conecto, però és que vaig de bòlid... a més la nena fa dues nits que torna a despertar-se per menjar, no sé què li passa... o sigui que estic feta una kk!

A veure si me'n recordo de tot:

Agbe, què bé que ja estiguis a casa i que t'hagin pogut salvar l'ovari a 100%! Ara a fer bondat i ja veuràs com estaràs bona del tot molt aviat!

Sira, guapa, quina alegria de tornar-te a veure per aquí! Es normal que estiguis trista, és molt recent! Ja ho saps, sempre estic disposada per un cafè!

Miriam, quina marxa que ens portes, vaja cap de setmana! El menú fa una pinta que no vegis! I el´ram t'ha quedat :-)ok:

Winy, què bé pels mobles, deprés de 5 anys, ja en deus tenir ganes!

_Cumeta_, no et desanimis pas pel pentinat, que ja es solucionarà. Però jo estic d'acord amb les noies: canvia de perruquera si no n'estàs convençuda! Es que si a la tercera no ha estat capaç de fer-te una cosa que et convenci mínimament, és que té tela! Sobretot que no vols un recollit super complicat...

Chiky, què bé que t'hagis vist bé amb el teu Bali! Llàstima de les fotos...

Espe, els meus peelings també són d'aquells de cítrics.

Mont, a mi em fa l'efecte que no podré venir pas al teu sopar :--( Hem intentat donar-li el bibi a la nena aquest cap de setmana, però no hi ha maneres...

I aquest dissabte finalment, hi ha quedada?

Nosaltres vam anar a Barna amb els nens divendres i ens ho vam passar molt bé, però ufff, quanta gent que hi havia, estava contenta de retrobar el meu poblet.
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 14, 2008 1:58 pm

Hola Nuria quant de temps!!! així que ara teniu feina amb els bibis i la nena! ànims!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: nuria74 » dl. abr. 14, 2008 2:16 pm

Es que al principi voliem fer la sortida a barcelona només amb el gran, per això dels gelos i això, o sigui que vaig tirar-me llet i li volia donar per deixar-la a la meva mare, però res de res, ella vol la teta!

I de pas, si hagués funcionat, hauria aprofitat per fer el comiat de soltera de la Mont amb vosaltres...
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 14, 2008 2:42 pm

Cumeta, aixó és tot el que vàrem provar.... bé, l'aparitiu no!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants