Us explico com va anar la cosa....
(no es la resaca jejejeje)
Doncs vaig deixar al meu xurri a casa seva i m'hen vaig emportar a sa mare. Vam estar un bon rato a casa meva mentres arribava tothom. Em feien una por tots portant coses d'un canto a l'altre... cuchicheando... ui ui ui
Quan van ser totes, em van tapar els ulls i em van portar a la meva habitació per disfresar-me i maquillar-me, i em van portar davant d'un mirall per veure la cara que feie.
Em van disfressar de diablillo, amb una diadema amb banyes i un pito petitet entre mig, amb plomes vermelles. Em van ficar un vestit que portava dibuixat una dona diablesa amb un tipotazo, i unes popes enormes, i al darrere una cua!!!!
Tothom es va passar la nit tocan-me les popes!!!! les de mentida eh!!!
Per sort com feiem tart, no em van portar pels carrers del poble vestida aixi, vam anar directament al bar dels meus tiets, l'havien convertit en un cutre-bar adornat amb globus i cerpentines. Bueno, al menys alli no ens veie ningu!!!
Vam picar algo, em van donar per beure un biberon amb un pito gegant per beure... bueno, coses d'aquestes, totes portaven un pito petitet a la samarreta, pero res geig.
Lo millor va ser que havien contractar uns nois que ens van anar fent espectacle durant el sopar... Sortien disfresats i ens feien fer jocs i de tot, va ser divertidissim!!!! avui em fa mal la gola de tant que vaig riure!!!!
Va estar molt i molt be!!! eren simpatiquissims i feien participar tothom, pero sobre tot a mí, quina vergonya jejejeje
Ho vam grabar tot en video i van anar fent fotos a destajo... algunes les vaig veure i quina vergonya deu meu!!!!!!!!!!!
Vam plegar a les 3 de la matinada, que moltes treballavem avui. I avui estic bastant be per sort!!!!
Un aplauso per totes les que em vau donar anims!!!
[color=darkred]ARA VOLDRIA REPETIR JEJEJEJEJEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/color]