Autor: Myrim » dt. abr. 15, 2008 4:13 pm
cARLOTA trankila k segur k et kedara super xulo, ha de ser al teu gust, i no son crítiques si no k cadascuna es fa el casament al seu gust i no totes compartim el mateix. Si no no seria el nostre casament original oi?? k es el k busqueu totes... i respecte als quadres ufff, vigileu no volia dir res, a vera sempre poden passar cosetes tan pot ser en un hotel o un altre, pero el germa d'una companya es va casar al estela, i es veu k algu va robar un quadre. Els van amargar el casament, a mig ball van cridar els nuvis.. imagineu-vos kin pal, la nuvia plorant. NO deixaven marxar als convidats, volien registrar els cotxes... la parella volien buscar un habitacio en un altre hotel per passar la nit... van exigir les cintes de video pero els deien k no les podien parar. Crec k al final l'endama al mirar les camares de seguretat van veure k havia sigut un d'una comanio o no se k...en fin el mal rato els hi van fer passar, pero akestes coses et poden passar a tot arreu. A mi kuan m'ho van explicar ( faltava poc per el meu casament) juas vaig pensar mare meva et passa aixo i kin disgust!!
Joan i Myriam