OT 2008

temes off-bodes..

EntradaAutor: Iona_ » dt. abr. 15, 2008 3:33 pm

Iona_
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2394
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 7:14 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 15, 2008 3:38 pm

pel que vaig la Patty encar ahi es... que deixa avui el programa? :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Iona_ » dt. abr. 15, 2008 3:51 pm

Per lo que diuen va marxar i va venir el diuemnge pel passe de micros i en teoria fa la gala i prou, pero no ho se segur del tot...
Iona_

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 15, 2008 3:57 pm

ah, jo es que no m'entero de res!! doncs aixi haura d'entrar algu al seu lloc, aveure qui entra! :hmm::
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Iona_ » dt. abr. 15, 2008 5:17 pm

Iona_

EntradaAutor: [^kitty^] » dc. abr. 16, 2008 7:01 am

ahir vaig veure un tros de la gala.. no m'agrada gens com va cantar la noia aquesta que anava de vermell que va cantar la de AMOR GITANO... (anabel es diu??? :-/ )

uff........... :--( :--( :--( :--( :--(
..el mejor día de mi vida: 12/07/08.

TE AMO!

Imatge
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21867
Membre des de: dj. feb. 15, 2007 12:41 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: CRIS1979 » dc. abr. 16, 2008 8:27 am

ayer la gala estuvo un poco mal la verdad que menos uns 3 o 4 el resto no canto nada bien y sobretodo esther la verdad se merecia mas qeu los otros estar nominada
Imatge
CRIS1979
:: supernúvia

Entrades: 6003
Membre des de: dc. set. 06, 2006 2:06 pm

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 16, 2008 8:39 am

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :--( :--(

LLEVO UNA EMPREÑAMENTA!!! ME VOY A SEPARAR!!!! OSCAR NO ME DEJÓ VER OPERACIÓN TRIUNFO!!!!!

Tenemos dos teles, la de la play ( marrrdita tele!! ) y la del comedor, pues se le plantó en los guitos que tenia que ver el "tengo una pregunta para usted" del aragonés, en la tele del comedor!!

Total que después de mucho discutir, me voy yo a la de la play, que en teoria es más buena que la del comedor, me cago en la antena que no iba bien ( en esa tele por que en la otra si ) , pues siguió sin dejarmelo ver!!!!

Estaba tan empreñada que a las 22.30 ya estaba en la cama, por que yo creo que le arreo una mecachis y me denuncian por malos tratos jajajaja, ahora me rio pero ayer, era lo peor del mundo!!

A ver si no tengo mucha faena y puedo ir viendolo en internete!!!

Lo mato un dia de estos lo mato!!!!! :: orrr::
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Iona_ » dc. abr. 16, 2008 8:39 am

Hola!!

La verdad es que fue muy floja la gala de ayer... que mal lo hicieron Esther y Tania... me dolian las orejas de oirla. Que rabia que a Esther la salvaran los compañeros, tendria que estar nominada y que la echaran la primera semana, pero bueno, Ros i Reke también lo hicieron muy mal, pero creo que Reke aun puede dar mas, Ros no me convence nada.

Como me gustó risto ayer... 100% de acuerdo en todo lo que dijo...

Me supo mal Virginia, no sé pq esta chica cae mal a sus compañeros...
Iona_

EntradaAutor: Iona_ » dc. abr. 16, 2008 8:41 am

Tinita ha escrit:GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :--( :--(

LLEVO UNA EMPREÑAMENTA!!! ME VOY A SEPARAR!!!! OSCAR NO ME DEJÓ VER OPERACIÓN TRIUNFO!!!!!

Tenemos dos teles, la de la play ( marrrdita tele!! ) y la del comedor, pues se le plantó en los guitos que tenia que ver el "tengo una pregunta para usted" del aragonés, en la tele del comedor!!

Total que después de mucho discutir, me voy yo a la de la play, que en teoria es más buena que la del comedor, me cago en la antena que no iba bien ( en esa tele por que en la otra si ) , pues siguió sin dejarmelo ver!!!!

Estaba tan empreñada que a las 22.30 ya estaba en la cama, por que yo creo que le arreo una mecachis y me denuncian por malos tratos jajajaja, ahora me rio pero ayer, era lo peor del mundo!!

A ver si no tengo mucha faena y puedo ir viendolo en internete!!!

Lo mato un dia de estos lo mato!!!!! :: orrr::

Ostras Tinita, ho sento... mira-ho per internet, pero van cantar molt malament casi tots...
Iona_

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 16, 2008 8:44 am

Només vaig poder veure al meu Pablo, a mi em va encantar, i no per qué m´agradi , es que penso que té molt bona veu, i si per què negar-ho...ES GUAPISIIIIIM jajajaja

A veure si marxen els jefes i puc veure-ho...

Adelanteu-me qui són els nominats?? que va passar??
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Iona_ » dc. abr. 16, 2008 8:50 am

Els 4 nominats van ser el dos duets que van cantar pitjor:

-Esther i Tania G, cantant Shakira... va ser horroros, una de les pitjors actuacions de tots els OT, feien mal a la orella, la Esther no pillava el to i va arrastrar a la Tania que cridava molt...

-Reke i Ros, cantant me enamora... no ho van fer tant malament com les altres pero tela, el Ros va desafinar molt, i el Reke no ho va fer del tot mal, pero era logic que estigues nominat..

Els profes van salvar a Tania G. i els companys a l'Esther (no ho entenc), per tant nominats Reke i Ros...
Iona_

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 8:51 am

Jelou!!!!

ufff, per variar la gala va acabar super tard i porto a sobre una son que no m'aclaro....

pfffffffffff, la gala d'ahir bastant malament, quin desastre!! l'Esther i la Tania quina cagada, l'esther quan va començar amb aquella veu de manolo jo flipava, que malament por diosssssss!!! i va i els companys la salven, quin poc criteri!! i el public cada vegada que un company deia el seu nom cridaven, uuuuuuuu, fora..... es que no es per menys.... :--(

En Ros, tela tela tambe, jo no se vosaltres, pero jo no entenia pas res del que eia quan cantava, semblava que estava en un altre planeta amb la seva guitarrra....

En Reke, bueno, dels 4 nominats per mi el millor i els profes li diuen que els ha sorpres la nominacio, que hi ha que ho han fet pitjor i estan salvats i va i en comptes de salvar-lo a ell, salven a la Tania :-/ :-/ quina tela.....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: [^kitty^] » dc. abr. 16, 2008 8:54 am

tongoooO!!!!!!!!!!!!!!! :--( :--( :--(
..el mejor día de mi vida: 12/07/08.

TE AMO!

Imatge
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21867
Membre des de: dj. feb. 15, 2007 12:41 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Iona_ » dc. abr. 16, 2008 8:54 am

TETES, jo crec que van salvar a la Tania, pq va estar nominada per culpa de l'Esther...

Jo no se pq els companys van salvar a l'Esther, han de saber que a qui li toqui cantar amb ella fijo que està nominat/da... espero que la posin amb algu dels que la va salvar, pq es una put*ada cantar amb aquesta noia, ho fa fatal...
Iona_

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 16, 2008 8:56 am

ostres jo pensava que fijo que la Esther estaria nominada!!!!

El Ros el pobre es que no es mou, no hi fica gaires ganes, la veritat no em sorprén que estigués nominat, el jurat també miren com ho han fet durant la setmana...

Que fort que els companys salvessin a l´Esther i no al Reke, no tenen criteri, no m´agrada gens aixó!!!!

Ja es veia que l´Esther cantaria fatal, si durant tota la setmana no va donar ni una, no té oida molt mona molt mona, però no.....
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 9:03 am

com va dir en Risto, a la Esther l'haurien d'expulsar de l'academia, te rao en que de les 6 edicions havia estat la pitjor actuacio.

I lo que va dir al començar les nominacions criticant a la Patty per abandonar? com es va passar el tiu!!

I en Ruben, el favorit, que li va dir que la gent l'havia triat per ser guapo i per anar darrera les malles tota la setmana pero que no es confies, que tal i com ho havia fet, no vendria ni un disc.

I lo de la Virginia molt be, aqui si que em va agradar en Risto, tots els companys fent-li el paper davant i resluta que per darrera rajant d'ella, almenys ara sap quina mena de gent te al costat a dins l'academia. Pero, algu sap perque la critiquen?

De Ros i Reke jo espero que marxi en Ros, no m'agrada gens aquest noi :--( el veig que va molt al seu aire, passant de tot, en plan trnaqui tot es fara....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 9:07 am

si potser que la salvessin perque ho va fer malament per culpa de l'esther pero es que ella tampoc es gaire bona que diguem.... pero bueno mes o menys ja esta força clar qui anira marxant a les primeres gales a menos que ho facin molt i molt be...

Tinita estic amb tu, els companys, que se suposa que entenen de musica i haurien de salvar amb el criteri de qui ho ha fet millor, salven amb la idea, aquest es amiga meva, m'agrada mes.... a mi tampoc m'agrada. Que ho faci el public que la majoria no entenem ni papa vale, pero els companys.... :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Iona_ » dc. abr. 16, 2008 9:13 am

Jo lo que li va dir el Risto a la Patty si que ho vaig entendre... si a tu se't mor un familiar tens dos dies lliures a la feina, al tercer has de tornar a treballar, per molt trist que estiguis... se suposa que això es un somni per ells, algo que 11.000 persones han intentat i només 16 han aconseguit, marxar a la primera de canvi ho trobo molt trist, per molt dur que sigui el motiu, pero això no es com gran hermano, que només guanyes un premi, aquí t'estas jugant una carrera al mon de la música, encara que no guanyis tens moltes possibilitats de gravar com a mínim un disc, a mi em va decebre la decisió de la Patty, pq m'agradava com cantava...

Jo també prefereixo que marxi el Ros!!!

ESTHER A LA CALLEEEEEEEEEEE!!! :--( :--( :--( :--(
Iona_

EntradaAutor: artemis » dc. abr. 16, 2008 9:14 am

jo ahir nomes vaig poder veure dues actuacions la de noelia y sandra i la de ros i reke.

Les altres no tinc ni idea de com van anar. A veure si em poso ara al dia, llegint-vos.
Imatge
Imatge
artemis

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 1 visitant