NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dv. abr. 11, 2008 5:58 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dv. abr. 11, 2008 10:42 am

Moltes gràcies wuapíssima! Saps una cosa? El meu xicot també s'està convencent de fer-ho allí jejeje abans que tu diguessis res ell m'ha dit que ho podem anar a mirar perquè ma mare diu que a totes les bodes que ha anat allí han surtit rodones i que està molt bé. Encara ho hem d'anar a mirar però pinta bé. Així que mira... si em passes informació i això pos millor però de totes maneres anirem a mirar-ho. Per cert, diuen al foro del 2008 que el resquitx ha comprat una masia a bellvís i que a partir de l'octubre faràn bodes allí, en saps alguna cosa? Què tal és el resquitx per dins i per fora? Hi has anat? S'ha de agafar amb molt de temps o no cal? Merci, ja sé que pregunto molt eh! Sóc una preguntona. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dv. abr. 11, 2008 1:06 pm

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. abr. 11, 2008 4:20 pm

Ei wuapa!!! La preguntona ja està aquí jejeje... abans que tu m'ho diguessis que mirés la pàgina web ja ho he fet jo jejeje i és xul.líssim. M'encanta en serio. És un lloc molt maco per fer-ho, nosaltres també ens ho pensarem molt jajaja però pel que veig els preus van igual que a les caves i aquestes també m'agraden molt però trobo que és un lloc nou, que ningú sap encara que existeix i seria una boda original perquè ningú hi ha estat. Tot un puntazo. M'encanta en serio. Ja ho anirem a mirar més endavant. Te diuen algo si vols reservar pel 2010 o millor que ho fem ara? A mi em queda poc més de 2 anys si em caso al final al maig, així que no sé si esperar a mirar o començar. A tú et diuen algo si ho mires amb tanta antel.lació? És que no sé què fer! jejeje

Bé, parlem! petons.
I merci per tot!!!
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. abr. 11, 2008 5:35 pm

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » ds. abr. 12, 2008 1:25 pm

Hola ise!!!

Ke tal? Nosaltres hem estat mirant les fotos per internet i cada cop ens agrada més!!! El meu xicot diu que també li agrada molt. La veritat és que si ho feu allí, conto que és l'elecció més adequada. Quina emoció tia!!! Jo em faré una llista dels que més m'agraden i també els anirem a visitar quan tingui més temps que ara vaig agobiada de feina. Ja em diràs què tal la Masia Salat ok? Moolts petonets!!!
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 16, 2008 1:36 pm

Hola hola... aquest foro està molt parat eh!! Espero que amb el pas del temps la gent vagi escrivint més... *.*.*.*
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. abr. 22, 2008 1:13 pm

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 22, 2008 1:40 pm

Ja m'estranyava a mi ke no diguessis res durant tant de temps! Què tal?? Nosaltres tampoc hem fet res encara ens estem instal.lant però per fi vivim junts que ja ha costat... A veure què tal va. Ja falta poc per el compte enrere dels 2 anys!!! Què guai!!! Aviat podré dir 1 any i tants mesos!!! Tia com passa el temps! Hem canviat la data de moment al 8 de maig a veure si la cosa no canvia. *.-o-o.* *.-o-o.* Però jo si no passa res m'agradaria o raïmat o el resquitx tia és molt bonic i serà novetat pq ningú hi haurà anat suposadament. És una opció que m'agrada i diuen que el menja està molt bé. A veure si hi anem a veure-ho un dia...
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. abr. 23, 2008 6:05 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:52 am, en total s’ha editat 2 vegades.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 23, 2008 11:00 am

Holaaaaa! La convivència va bé de moment, ric molt i tenim moments que no sabem com funciona una cosa com fem l'altra però bno... i això que encara no m'he esbarallat amb la rentadora!!! Però bé bé, lo que quasi no estem a casa i això és nota. A més només portem una setmaneta encara no... I només fem que netejar i netejar. Acabo el dia que no m'aguanto. Al ser un pis nou, només fa que sortir pols d'obra. Un rotllo! Ja t'ho contaré d'aquí uns mesets jejeje quan estiguem més aposentats.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. abr. 25, 2008 7:21 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. abr. 25, 2008 7:42 am

Si si ja ho he vist!! Està super bé tia. Té molts números que també ho fem allí eh... ;) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Em falta veure-ho en directe però el lloc m'encanta, el preu està bé i el menja també. No sé a veure què en diu el meu xicot.
Aquest finde ficarem la primera rentadora a veure com surt! jajajaja potser surtirà roba de bebé, a una amiga meva li va passar... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. abr. 28, 2008 5:58 am

Bon dia! :-))

Amb això tens raó Laucob, s'han de fer algunes destrosses a la roba per saber exactament com va! jejeje. Nosaltres, com que ja fa un any i mig que vivim junts, ja n'hem fet bastantes...treure la roba d'un altre color, algun jersei de talla L treure'l de talla mini XXXXS...però vaja, te la seva gràcia!
ise

EntradaAutor: ise » dl. abr. 28, 2008 5:58 am

Bon dia! :-))

Amb això tens raó Laucob, s'han de fer algunes destrosses a la roba per saber exactament com va! jejeje. Nosaltres, com que ja fa un any i mig que vivim junts, ja n'hem fet bastantes...treure la roba d'un altre color, algun jersei de talla L treure'l de talla mini XXXXS...però vaja, te la seva gràcia!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 28, 2008 7:28 am

Hola a totes!!! Ja he ficat la meva primera rentadora... ha sortit bé. Bueno no m'he emprovat la roba però neta ha sortit. No sé... En principi és fàcil però he de saber el programa ke he de posar encara, jejeje.
Després, ise, més coses, ahir parlant amb la cosina del meu xicot quan li vaig dir que estavem pensant fer-ho al resquitx i tal i em va dir que coneix al metre que organitza les bodes que és molt amic de sa mare i que quan hi anem a veure-ho i a parlar-hi que ens acompanyarà per parlar-hi també. Quina casualitat més gran i a mi em va de conya! Diu que ho fan super bé i que es preocupen molt per tots els detalls. Heu mirat alguna cosa més vosaltres?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. abr. 28, 2008 8:23 am

Hola guapíssima!

Doncs si aquesta noia us pot acompanyar segur que us anirà super bé! Nena, quina sort!!! Quan hi aneu ja m'explicaràs com ha anat i que us han dit!

Per cert, felicitats per la primera rentadora!!! c[]c
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 28, 2008 10:52 pm

Hola wuapa! Sembla que en aquest foro només parlem tu i jo. Espero que a mesura que passi el temps hi hagi més activitat que sinó... a les de lleida 2008 porten més de 250 pàgines de converses... a veure si arribem a aquest número... no? Avui estic trista pq aquest finde quan les coses em van bé per una banda, vivim junts i la experiència és positiva de moment, van malament per l'altre, va i una amiga de fa temps se m'enfada i ben enfadada pq no es va fer el que ella volia :((( i ara no sé què fer. Va agafar una pataleta pq vam marxar d'un pub mitja hora més tard del que ella volia i erem 4 de 5 que voliem quedar-nos un rato allí i dsps marxar kp a un altre pub total que va agafar una pataleta i es va voler quedar allí sola jo la vai intentar convèncer que vingués am nosaltres ni que fos una estona fins que em vaig cansar i o li fotia un crit o marxava d'allí i ara em culpa a mi sola de deixar-la penjada en un pub tota sola i no haver-me kdat am ella. Un lío però que a mi em deixa feta pols, pq no entenc com puc ser bona i rebre totes les punyalades a mi... :-/ :--( no ho entenc de debó!!! És igual un lio, necessitava desfogar-me pq ja no sé a qui explicar-ho, tothom em diu que culpa meva no és, tot i que ella pensa que si. En fi, que no és pot ser feliç del tot ja ho veig.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. abr. 29, 2008 6:05 am

Hola preciosa!

Tranquil·la, pel que m'expliques la culpa no és teva. Aquesta amiga potser tenia una mal dia, potser es sent sola, pot estar celosa... no o sé segurament et te més confiança a tu que als altres que anaveu i per això s'ha enfadat amb tu, però és una pataleta de nen petit! Si no em dones aquesta xocolatina m'enfado!!! Si no fas el que jo vull, m'enfado!!! Que ho ha fet més vegades això? Mira, deixa passar uns dies a veure si li passa, però tu tinguis la consciència tranquil·la que no has fet res malament. Però segur que tot s'arreglarà!
Pots desfogar-te amb mi les vegades que et faci falta, no em sap gens de greu, i si et puc ajudar en alguna cosa ja saps que em tens aquí!

Un petò, guapa, i ànims!!!
ise

EntradaAutor: ise » dt. abr. 29, 2008 6:05 am

Hola preciosa!

Tranquil·la, pel que m'expliques la culpa no és teva. Aquesta amiga potser tenia una mal dia, potser es sent sola, pot estar celosa... no o sé segurament et te més confiança a tu que als altres que anaveu i per això s'ha enfadat amb tu, però és una pataleta de nen petit! Si no em dones aquesta xocolatina m'enfado!!! Si no fas el que jo vull, m'enfado!!! Que ho ha fet més vegades això? Mira, deixa passar uns dies a veure si li passa, però tu tinguis la consciència tranquil·la que no has fet res malament. Però segur que tot s'arreglarà!
Pots desfogar-te amb mi les vegades que et faci falta, no em sap gens de greu, i si et puc ajudar en alguna cosa ja saps que em tens aquí!

Un petò, guapa, i ànims!!!
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants