Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dl. maig 22, 2006 11:18 am

Que has fet aquest finde Aima?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 22, 2006 11:20 am

Res en especial, però he quedat amb moltes amigues que feia temps que no veia. I el proper també!!!!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. maig 22, 2006 11:25 am

Sí que es veritat Ilerda!!!!!!!!!! je, je!!!!!!!!!!!!! No crec que pugui anar al comiat de l´Ilerdo perquè em sembla que li fan la seva (però encara no estic gaire convençuda)........es que els nostres amics ens enganyen!!!!!!!!!!!!!!! ens van dient dies i després no ho son!!!!!!!!!!!!!!! jo he sentit "alguna" cosa....però no en vull fer gaire cas... T´imagines que es troben els dos de despedida?????????????? mare meua!!!!!!!!!!!!!!
Alzina, que heu anat a l´Aplec????
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dl. maig 22, 2006 11:28 am

Alzina, les cagaletes a ratos... Creia que ho portaba bastant be, pero a vegades em fico dels nervis, quan penso lo que encara haig de preparar i no tinc temps!!!
Pero estic bastant be, moltes ganes de veure com quedara tot, pero sense ganes de que s'acabin els preparatius i tot hagui quedat al pasat... Llavors començara lo dificil de veritat, aprendre a conviure!!!!

Ultimament penso molt quan estic a casa, aixo sera la ultima vegada que ho fare, la ultima vegada que quan m'aixequi fare aixo, que veure a ma mare, esmorçar juntetes... uffff pensar-ho em fica molt malament. Ja se que es una mica tonteria, que despres em despertare amb el meu maridet i tot sera millor, pero soc molt madrera que hi farem!!!!
Al menys se que la tinc a deu minuts i estara sempre alli per si em fa falta... pero em fico trista!!!

Crec que aixo es lo que pitjor porto, i no vull pensar gaire...

Parlant dels pares... ens van explicar una oferta de balnearis per ells, a Andorra, dos nits, amb entrada a les caldes i tot, uns 115 euros per persona, uns 450 tots quatre. Com ho trobeu??
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 22, 2006 11:32 am

Ilerda,ja veuras com el fet de canviar de casa no sognificara que t'allunyis dels teus pares, al contrari.

Em sembla molt bé de preu lo de Andorra.

Ah, el dissabte que ve, aniré a buscar el vestit que em vaig comprar per la propera boda que tinc. Ja faré fotos i us les penjaré. A verue si us agrada...
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. maig 22, 2006 11:34 am

Ai....Ilerda.....a mí em passa com a tu.....
El cap de setmana passat vaig buidar totes les estanteries i tot l´escriptori....ho vaig deixar tot buit......els meus pares no hi eren quan m´ho vaig endur tot. Quan van arribar, ma mare va entrar a l´habitació per dir-me jo què sé........i quan va entrar es va quedar parada......només feia que mirar les estanteries i l´habitació desserta.....i s´em va ficar a plorar!!!!!!!!!!!!!!!!! I clar.....jo no havia de ser menys...........apa!!!!!!!! les dues plorant com a magdalenes!!!!!!!!!!!!! uns plors.....uns mocs......mare meuaaa!!!!!!!!!!!
què malament que ho vaig passar...........
Imatge
Petita

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 22, 2006 11:41 am

Uf... que dur,no? sort que jo no he de passar epr aquesta situació. Com que me'n vaig anar de casa per estudiar, pues va ser diferent.Tornava cada divendres i quan em vaig anar a viure amb l' Aimo, pues no van notar diferencia. Encara que se que per ma mare va ser dur que jo marxés.Per mi.. A tu Montsesita, et va passar el mateix?
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dl. maig 22, 2006 11:43 am

Buuffff petita, els pels de punta m'has deixat.... Quina cosa s'et queda una pena, pero saps que sense motiu perque no marxes lluny, pero mira.
Jo crec que ma mare es fa la durilla (ella tambe es una sensiblera) perque es ella qui em va dient de recollir, guardar la roba i tot, pero a la despedida em van firmar totes un llibret i ella em va escriure unes linees. Em vaig ficar a plorar disabte a la nit mentres lleguia... buffff.... em pica el nas nomes de pensar-ho.

Ainsssss que blandengues que som!!!
Jo ja em vec anant a casa tots los dies els primers mesos... :-(
Ilerda

EntradaAutor: alzina » dl. maig 22, 2006 11:45 am

Buenooooooo noies, si que esteu sensibles :-( s'ha de pesnsar en positiu, i al omplir els armaris i estanteries? que tal? millor no? >.-<:

Ames si esteu al costat de les mames!!! ....per si fa falta anar a fer una "popadeta" de tan en tant. :-)

Doncs nosaltres hem anat de comunio aquest dissabte a la tarde i vam acabar passades les dotze. Va estar molt be.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

Entrades: 1259
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 5:50 pm

EntradaAutor: Ilerda » dl. maig 22, 2006 11:53 am

Alzina quina gracia lo de la popadeta!!!!!!!!!! Que dolentot que ets!!!!!!!!!

Doncs clar que fa gracia omplir els armaris, bueno, mes ben dit un show!!! per que no se on ficar tanta roba!!!! bufff!!! i aixo que ara en contes d'una habitacio tinc una casa sensera!!!!

Suposo que seran els nervis de la boda, els canvis i tot, ja s'ens passara quan tornem a la vida cotidiana.... espero!!! jeejjejeje
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dl. maig 22, 2006 11:56 am

jaaaaa........ja, ja, ja!!!!!!!!!!! Alzina!!!!!!!! anar a fer una popadeta diu...... :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: tens cada sortida.....je, je, je!!!!!!!!!!!
A mí el que em sap molt greu és deixar-la sola amb les 4 bèsties a casa: el meu pare, mon germà, mon padrí i el gos. :o-o: :o-o: :o-o: La única ajuda que tenia fins ara era jo....i ara es quedarà soleta.....ningú l´ajudarà......me la mataran en 4 dies.....pobreta meua.... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : :t:t: :t:t:
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dl. maig 22, 2006 12:17 pm

Ara aneu posant post-it a les portes dels armaris i calaixos amb el que hi ha sino no trobereu res. Sobretot els homes. :-) :hmm::
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Montsseta » dl. maig 22, 2006 12:38 pm

Se m'ha mort l'ordinador... ara estic a un altre...

Us deia que no us podeu queixar que vosaltres estareu al costat de casa!!!
Jo a la meva mare la tinc a 125 km!!! Però la felicitat que et dona estar amb la persona que estimes ho compensa tot!!
La veritat es ques jo a vegades desitjaria tenir a ma mare més aprop.. per quan me passa algo, pels mejars, per tot!! Sort que existeixen el telefon i els caps de setmana!!
El que més em preocupa es quan tindrem fills, que els hauré de deixar amb la sogra i la meva mare no podrà disfrutar tant dels nets com ella...

Jo quan vaig marxar de casa, no vaig tenir peneta i mira que va ser molt presipitat perque teniem pis a Barcelona i vaig trobar feina d'un dia per l'altre i amb 3 setmanes ho vaig deixar tot, no vai tenir temps ni ha pensar que estava fent!! Hem feia tanta ilusió viure amb el Montsesito , com que només ens podiem veure els caps de setmana... Jo vaig estudiar a Barcelona però quan vam començar a sortir ja tornava a viure a Bellpuig.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 22, 2006 12:48 pm

I com us vau coneixer el Montsesito i tu?
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dl. maig 22, 2006 12:54 pm

Doncs jo de tant en tant anava a Barcelona per sortir amb les meves amigues i el vaig coneixer un dia sortint de marxa... la nostra historia la vaig explicar a Como conocimos a nuestros futuros?...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dl. maig 22, 2006 3:33 pm

Ostres Montsesita....tú si que la tens alluny........
Wenu...suposo que serà qüestió d´acostumar-s´hi no? jo menos mal que la tinc a 5 minuts de casa....je, je!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: alzina » dl. maig 22, 2006 5:14 pm

Aixo mateix!!! a dinar cada dia a casa la mama. (hi ha una companya de l'alzina2 que ho fa :-( )

Ara entenc a les carderoles que quan les cries son grandetes i no marxen del niu els hi donen pedretes per menjar. :-)

Si es que volen que fotem el camp de casa aviat pero despres ens troben a faltar :-()-)

Jo es que estic masa despopat, de vegades truque la meva mare dient-me si recordo que tinc mare i resulta ser que en veiem cada diiumenge pero a mitja setmana s'ha de pasar el parte i jo que li dic: mama que ja he fet els 40 que ja em cuiden i tal pero res, es una pesadilla...
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

EntradaAutor: Petita » dl. maig 22, 2006 5:27 pm

Es que els fills són els fills!!!!!!!!!!!
Ara fica´t a pensar en el dia en que el teu fill fotrà el camp i ja no el veuràs tant sovint com ara......ha de ser dur!!!!!!! i no diguis que no!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Rosana » dl. maig 22, 2006 5:32 pm

les mares son aixi, la meva esta deprimida per que al novembre ens donen el pis i marxo a viure fora del poble... lo raro es que des dels 18 anys que visc llargues temporades fora de casa i mai s'ha deprimit... abans unicament deixava el telefon que treia fum, pero fins ara no estava trista...
Pero aixo no em preocupa gaire, se que se li acabara passant... lo que em preocupa es mon germa, ell ja s'ha fet a la idea que l'habitacio dels crios del meu pis es la seva i em sembla que es posara d'okupa a la que ens descuidem...
Imatge
Rosana

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am

EntradaAutor: alzina » dl. maig 22, 2006 5:38 pm

Els primers dies suposso que si, pero a tot es fa un. Jo com que gracies a la justicia tant de p.m. que tenim nomes el puc veure de divendres a diumenge doncs ja estic acostumat.
Imatge
alzina
Alzina MILENARI
Alzina MILENARI

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant