Autor: AnnaP » dc. feb. 11, 2009 3:45 pm
Bones!! doncs jo de part de la meva família i amics de la família se que em donaran ja calers,i que son tradicionals amb el sobre així que no els diré re... als meus amics tp he de dir que tink 20 anys i que clar ells tenen la mateixa edat o una mica mes... la veritat que els surti dells ( els pròxims en casar se seran ells.. si em regalant figuereta, x el seu casament figurin! ) encare que fa 7 anys que tinc k parella, que tinc 2 babysde 17 mesos, la gent em pregunta que necessito de la casa o per els nens... lo dels nens ho trobu molt fort.. pk si necesites algu x els nens els hages batejat no?...
i x la casa que he de necessitar?? si no vull mes trastos!! la tinc plena de joguets x a tot arreu!!!!! i mes coses de perill no!! no tinc quadres, no tinc figures, res que es pugi trencar i ferlis mal ( pk ho toquen tot!)
l'unic quadre que teníem era de la meva parella de quan era petit, un dia nose ni com va caure... i estaban els nens jugant a l'habitacio... els put..s vidres van ferlis talls als nens ( era estiu, no caminaven només gatejaran...) x sort no va ser mes que susto.. però m'enteneu no?????
NO VULL REEEEE MATERIAL!!
ni la gent que e ve amb ahh una sabana!!! si el meu llit es del IKEA! amb mida especial, i segur k regalan un llençol de 150.. quan es de 160 :S apart que en tink 4 o 5 de cada ( pk amb els nens s'han de cambiar molt subint )
quin merder! :S a la família de la meva parella ja estan acostumats a que els hi donin així que ho farem amb ells.. però els seu amics tp ho farem... :S
x cert tinc un dubte a veure si em podeu ajudar... tinc una amiga que es casa 1 mes abans que jo, el seu casament es familiar, y ho celebra a un restaurant normal amb menú del dia... vull dir de total uns 15e x cap...( cosa que no em molesta gens) però el dilema el tinc en que li regalo jo?? al que no faré es regalar-li 150 o 200e pk amb això ja li pagu el menú i si thotm fa al mateix es compra un pis! xD
aixi que nose que àuria de regalarli! pk ostres jo els tinc que convidar al meu casament que em suposen 220e i si apart li he de donar 200e ... 420e que perdo:S pk ella es una de les que em vol regalar un llençol!
he pensat en un ram de flors amb alguna floreta amb bitllet de 5e ... en un total de 45e... ( k son 4 coberts) nose noies... pk clar si li regalo jo un llençol desprès ella también a mi.. XD kin merder!!
m'ajudeu????