MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Myrim » dc. abr. 16, 2008 4:09 pm

HOla mercé... a mi em faria gràcia kedar i coneixe'ns... però com jo soc la de mes lluny m'abstinc, si es a barcelona cap problema, si no doncs mirare de venir amb el meu maridet, però ja es mes dificil. Weno el pont de maig es probable k vagi a santa susana, pero encara no esta segur.
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dc. abr. 16, 2008 5:28 pm

HOLA noiesssssssss,

Fa uns dies que entro molt poquet.. la feina :o-o:

Doncs, santa susana esta molt a prop de Blanes!! je je je

Si voleu ho deixem per l'estiu, de cara a las vacances, i poder podem coincidir més d'una i podem quedar més tranquilament a Barcelona, Hostalric, Breda, Blanes, Palau tordera.... je je je on volgeu.

un peto
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dj. abr. 17, 2008 11:16 am

Bones!!!

Jo com decidiu, em sembla be tant quedar ara com a l'estiu... ja ja ja la questio es quedar, no???

Noies tenim el post una mica oblidat a veure si aconseguim animar-lo una miqueta entre totes.

Be, un petonet per totes!!!
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: masa » dj. abr. 17, 2008 10:09 pm

Bona nit a totes!!

Jo también estic una miqueta liada ara amb la feina ... pfff
Jo también crec que es millor a l'estiu, a veure si podem coincidir aviat.

Un petonet guapes!
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dv. abr. 18, 2008 11:47 am

eIII MASA,

Fa dies que no parlem, jo también vaig tenir un petit susto com el que hem vas explicar.... je je je peró res de res, tot igual.

un petó

NOIES BON CAP DE SETMANA!!! Mare meva ja som divendres uff com pasa la setmana. :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dv. abr. 18, 2008 10:21 pm

Carai FRACRIS quina sorpresa!!

A veure qui de les dues cau abans .... jajajja

Bon cap de setmana.

Petonets
masa

EntradaAutor: merce i albert » ds. abr. 19, 2008 10:48 am

Hola noietes!!!

Aixi deixem la trobada per l'estiu, ok??? I si tot va be potser l'Iraiosc tambè s'anima i coneixem el petit erik, no???

Francris i Masa jo no se ben be de quin susto parleu pero dona la sensacio que parleu de un susto que dura nou mesos.... ja ja ja a veure si ens doneu la noticia que hi haura un altre peke el post de maig???

Be noietes bon cap de setmana i anims que nomes queda una setmaneta i tres dies pel pont de maig!!! Si d'aqui a res ja tenim qui el nostre mes... bufa com passa el temps ja començarem totes a fer un anyet de casades!!!!

Fins dilluns!!! Petonets!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. abr. 21, 2008 8:36 am

BON DIA!!!!

Com anat el cap de setmana?? jo una mica cansat, ahir vam estar al saló del turisme pel matí i vaig disfrutar molt, vaig agafar infomació de varis països, sobre tot, d'europa, que tenien molta cosa, i d'internacional vaig aprofitar per agafar de China.

Mercè, tranquila, per part meva el meu susto no dura 9 mesos!!! el que pasa es que jugant jugant a vegades pasen coses.... peró no és el meu cas ji ji :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

dilluns

EntradaAutor: FRACRIS » dl. abr. 21, 2008 8:37 am

BON DIA!!!!

Com anat el cap de setmana?? jo una mica cansat, ahir vam estar al saló del turisme pel matí i vaig disfrutar molt, vaig agafar infomació de varis països, sobre tot, d'europa, que tenien molta cosa, i d'internacional vaig aprofitar per agafar de China.

Mercè, tranquila, per part meva el meu susto no dura 9 mesos!!! el que pasa es que jugant jugant a vegades pasen coses.... peró no és el meu cas ji ji :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dl. abr. 21, 2008 10:00 am

Ei!
MOLT BON DIA!

Estic feta pols, acabo d'arribar d'anar a correr i estic rebentada!! pff .....
El nostre cap de setmana ha estat genial :-)ok: dissabte vam celebrar laniversari del meu home (en feia 28) i li vaig regalar dues camisestes color rosa ... jajaja quin fart de riure!! em va dir .. que penses que sóc gay o que?? jjajajaja. I també li vaig regalar dues entrades per anar a veure MAMA MIA. Així que dissabte va ser un dia d'allò més complet, dinar fora i a la tarda-nit musical.

Ahir vam celebrar-ho amb els meus pares (resulta que els meus pares es van casar el mateix dia que el meu home va néixer .. quina casualitat no?? així que celebrem l'aniversari de casats dels meus pares i l'aniversari del meu home).

Fracris, te'n vas a Xina al final o no??

Un petó a totes
masa

EntradaAutor: merce i albert » dl. abr. 21, 2008 11:41 am

Bones bones!!!

Francris viguila em els sustos que a veure si el final si que durara 9 mesos... ja ja ja

Masa quina casualitat, aixi ho celebreu tot junt. I ja veig que les samarretes li van fer molt gracia... l'Albert hagues reaccionat igual i coneixent-lo les hagues hagut de tornar.. ja ja ja.

Noietes el meu cap de setmana... pues be, a casa netejant i despres a donar un tomb pel mercat de Vilamajor. Ha estat tranquilet pero sense para.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. abr. 21, 2008 2:12 pm

Doncs si en principi si no pasa res marxem a l'octubre a Xina.

Que bé lo del teu sogres i homes, us estalvieu celebracions!! je je

El que hem anul·lat és lo de celebrar l'aniversari a l'hotel de Barcelona, pq ens hem canviat el cotxe i a sobre el pal de la contribució, TOT NO POT SER :o-o:
Peró alguna coseta farem...
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dt. abr. 22, 2008 4:54 pm

HOla wapes!!! jejej k bo lo de la samarreta rosa... El meu home s'ha encapritxat k vol una camisa amb floretas o algo rosa!! tot el contrari k els vostres. havia vist una molt xula i quan es va decidir anar a buscar-la ja no en kedaven, pobret es va endur un xasco. I ara diu k fins k no trobi una k li agradi... pero ha de ser amb coses roses.

He estat una mica desconectada pk el dijous passat van ingressar al hospital a la meva germana, creiem k eera apendis pero no ho tenien clar, k si una cosa k si altra... avui l'han deixat marxar cap a casa pero encara li fa mal. I suposo k li aniran fent proves per saber k es. A vera...
Dema SANT JORDI!!! JA teniu el llibre?? jo akest any no li he agafat cap novlea. Li he agafat un de petit k va sobre vins, esta escrit en plan comic per aprendre a comprar i distingir vins. I demà anire a< comprar-li dos rosers pk se k a ell li feia ilusio plantar rosers a la terrassa.
I ell no se pk ma dit k no em regala ni rosa ni llibre, k te una sorpresa tonta. I jo li vai dir k igualment una rosa pofa... i no vol!!! K JA ME LA REGALA EL DIRE DE KL'ESCOLA!!! ES LA PERA!!! O sigui k em kedare sense rosa potser...

Li tallare del seu roser!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dt. abr. 22, 2008 5:50 pm

Aixó miriam talla-li del roser!! je je je >.-<: >.-<:

Doncs de llibre no li he comprat, cada any li compro i el começa a llegir amb molta il·lusió i l'acaba deixant a la que porta dos capitols, no li agrada. Ell a mi si que hem regala llibre+rosa, peró aquest any li he dit que no hem rega-li llibre pq tinc a casa uns quants per llegir i aixó que m'agrada molt peró tinc com 4 fent cua :-/ :-/
Llavors li he fet una foto revista, del fotoprix, on hi han fotos de un mes abans del nostre dia (el del casament), on hi han fotos de las despedidas, de la meva prova de vestit, preparant le staulas al restaurant dos dies abans del casament, un ram amb 26 roses preciós que hem va regalar un mes abans del casament, bromes que ens feien amb els regals de casament o com ens vam trobar la casa quan vam arribar del casament, je je QUINS RECORDS!!! MÉEEEEEEEEEEEEES MACUS : muaahhhh :
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. abr. 22, 2008 6:07 pm

Bones!!!

Jo suposo que dema tindre dues roses, una del meu pare i l'altre d'ell. De llibre hi ha any que cau i anys que no, no se. A ell li regalare un llibre que ja fa mesos que vol, aixi segur que se'l llegueix, tot i que em sembla que se'ls ha lleguit casi tots els que li he regalat.

Ademes dema es l'aniversari de casats dels meus pares, fan 33 anys, i tambè era un dimecres, i com cada anys els hi regalarem alguna coseta (algun llibre per cada un, o les entrades al teatre... alguna cosa per l'estil). No se ho he de parlar em els meus germans.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. abr. 23, 2008 9:18 am

QUE TINGEU UN BON DIA GUAPAS!!!
PER VOSALTRES:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dc. abr. 23, 2008 9:47 am

Myrim ha escrit:HOla wapes!!! jejej k bo lo de la samarreta rosa... El meu home s'ha encapritxat k vol una camisa amb floretas o algo rosa!! tot el contrari k els vostres. havia vist una molt xula i quan es va decidir anar a buscar-la ja no en kedaven, pobret es va endur un xasco. I ara diu k fins k no trobi una k li agradi... pero ha de ser amb coses roses.

He estat una mica desconectada pk el dijous passat van ingressar al hospital a la meva germana, creiem k eera apendis pero no ho tenien clar, k si una cosa k si altra... avui l'han deixat marxar cap a casa pero encara li fa mal. I suposo k li aniran fent proves per saber k es. A vera...
Dema SANT JORDI!!! JA teniu el llibre?? jo akest any no li he agafat cap novlea. Li he agafat un de petit k va sobre vins, esta escrit en plan comic per aprendre a comprar i distingir vins. I demà anire a< comprar-li dos rosers pk se k a ell li feia ilusio plantar rosers a la terrassa.
I ell no se pk ma dit k no em regala ni rosa ni llibre, k te una sorpresa tonta. I jo li vai dir k igualment una rosa pofa... i no vol!!! K JA ME LA REGALA EL DIRE DE KL'ESCOLA!!! ES LA PERA!!! O sigui k em kedare sense rosa potser...

Li tallare del seu roser!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Hola noietes!!!

PRIMER DE TOT FELIÇ DIA DE SANT JORDI!!!!!

Myrim, espero que lo de la teva germana no sigui res.
Quina intriga l del teu home no?? a veure que et porta ... jejejee

Fracrsi, hola guapa!!! fa molt dies que no coincidim :-( :-( :-( joer!
ei! molt bona ideia lo de la revista aquesta de fotoprix carai, com t'ho curres!!!!. Jo tinc el llibre comprat, però encara no li he donat a veure si a l'hora de dinar li dono .... jejeje.

Que passeu un molt bon dia!
masa

EntradaAutor: Myrim » dc. abr. 23, 2008 4:31 pm

HOla wapes... encara estic a la feina, i no he vist al joan o sigui k encara no se si em regala la rosa. EL meu pare, una nena del cole i el dire si k me l'han regalat... a vera el meu maridet, sino li tallare del roser!! es conya. Al final vaig agafar dos rosers (un groc i l'altre vermell) pero son rosers de rosa petita, son mini rosas molt cucas. M'han dit k si els transplanto en un test gran i rodo, m'aniran creixent i k keda molt xulo.

Be boniques espero k tingueu una feliç diada!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dj. abr. 24, 2008 9:07 am

Myrim ha escrit:HOla wapes... encara estic a la feina, i no he vist al joan o sigui k encara no se si em regala la rosa. EL meu pare, una nena del cole i el dire si k me l'han regalat... a vera el meu maridet, sino li tallare del roser!! es conya. Al final vaig agafar dos rosers (un groc i l'altre vermell) pero son rosers de rosa petita, son mini rosas molt cucas. M'han dit k si els transplanto en un test gran i rodo, m'aniran creixent i k keda molt xulo.

Be boniques espero k tingueu una feliç diada!!!

Hola guapa,

Aquestes roses li diuen roses de Pitimini, je je je

Doncs jo he tingut la meva roseta, del meu home, molt ben decoradeta i la del meu pare.

Com aneu noies, ja és dijous!! :-///: :-///:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dj. abr. 24, 2008 12:28 pm

Bones!!!

Jo vaig tenir dues roses, una del meu home i l'altre del meu pare. A mes un nen de l'escola em va fer una rosa (la ma pintada de vermell i un dit pintat de ver per fer el tronc, molt xula). A mes a mes vaig tenir un llibre!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants