OT 2008

temes off-bodes..

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 23, 2008 10:38 am

siiiiiiiiiiiiii lo he vistooooooooooooo que fuerte que fuerte que envidia cochina coñe jajajajaja

acabo de ver la sorpresita para esther y la elección de favorito.... :

http://youtube.com/watch?v=lhyZgPpVJ_k

Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 23, 2008 10:39 am

per cert....els favoritos son els mateixos de la setmana pasada no??
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 10:40 am

aquest de ot cada dia estan pitjor.... ahir van fer fora a un dels nominats abans de que acabessin de cantar tots :-/ abans ho deien despres de cantar tothom, que es lo logic no... a mitja actuacio dels concursants parar i fer fora a un? i no van fer la despedida aquella de posar-se en fila ni res, ale ale adeu cotxe i ja esta...

I quan presenten les actuacions haurien de posar almenys una mica com han anat els assajos no? abans ho posaven i estava be. almenys veies algo de l'academia si no pots mirar els resums, ara es tot com molt a saco, molta publicitat, molts anuncis... :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 10:42 am

si els 4 favorits van ser els mateixos de la setmana passada!

aquesta setmana que podien nominar en Ruben, amb les ganes que en tenien la gala pasada i va i el salven :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 23, 2008 10:47 am

siii és el mateix que he pensat jo, encara que aquesta setmana a mi em sembla que s´ho ha currat més que la pasada, almenys no s´ha deixat "arrastar" per l´esther, que ja és dificil!!!!

per cert , l´esther és impasible, sempre la mateixa cara amb aquella mirada desafiant....em fot una rabia.....agggghhhh!!! :--(

ostres que fort aixó de que diguin l´expulsat enmig de la gala que malament no?? no ho havia vist, només el moment que he trobat al youtube i pensava que era al final...

jo em penso que els hi han donat el toque de anar més ràpid i no acabar tan tard, per aixó que diu en Risto que cada dia comencem més d´hora , a mi ja m´està bé però podrien treure publicitat i possar els resums home!!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lam » dc. abr. 23, 2008 10:50 am

A MI NO ME DEJA ABRIR LA WEB DE MODA
Imatge
Lam
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14412
Membre des de: dt. maig 15, 2007 12:54 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 11:09 am

a mi tambe m'esta be que comencin aviat i vagin per feina pero es aixo menys propaganda blue menys anuncis i mes ensenyar com curren a l'academia. Aquest programa per anar be i acabar a una hora mitg decent hauria de començara les 21.30 perque a les hores que acaba el chat no el deu veure ningu!!

Si en ruben van dir que aquesta setmana s'havia centrat a assajar la canço durant els 7 dies i que s'havia deixat de tanta historia d caida de ojos, etc i que per aixo el feien passar, tot i que no es que hagues superat el reto...

Lam a mi tampoc se m'obra la pagina de moda :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Iona_ » dc. abr. 23, 2008 11:18 am

Hola !!!!

Jo encara no he vist les actuacions, només la última... pq tenia entreno, això si, em vaig tragar les nominacions... vau sentir com abucheava el public a la Esther? Quina cara foti ala tia... mai ho habia sentit... i que freda la despedida del Ros... no va entrar ni a l'academia a despedir-se... no ho entenc... ho trobo molt malament...
Aquest any trobo que posen milions d'anuncis, entre els que fan de per si, i els del programa, cada 5 minuts, amb lo del banc, no m'agrada gens, pq despres sembla que tinguin presa per acabar, pq no els hi dona temps...

Bueno, aquesta setmana la Esther al carrer... vaya cebada del Risto ahir, amb l'Ivan, la Esther i la Paula... bueno, i amb la Noelia, pero no la van nominar, es veritat que la noia canta molt bé, pero no destaca gens...
Iona_
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2394
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 7:14 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 11:28 am

es que en dur ho es pero el que si que te es que sol dir la veritat, poques vegades s'equivoca.... el problema es la manera de dir-ho!

si nena quina manera de voler que marxi una persona, el public cada vegada que un company la salvava tela com es posava, i no es per menys eee! i ella amb aquella cara impassible de aqui estoy yo que no s'immuta per res.... al carrer se'n va fijo, no cal que es plantejin expulasar-la com diuen els profes ni que ella abandoni com va dir que es plantejava, la gent la fara fora perque s'ho mereix...

ostres es veritat que ni van despedir en ros a l'academia, directament al xat i a l'altre que el donguin... :--( estan tenint molt mala organitzacio aquest any, m'esta decepcionant i fent-se pesat amb tanta publi..
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 23, 2008 11:31 am

Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 11:36 am

per cert nenes que no ho havia dit...

FELIÇ DIA DE SANT JORDI!!!!!!!

que us regalin moltes roses i algun llibre tambe!!!!

jo em sembla que em comprare el Pensamiento negativo de Risto Mejide, ahir van dir que estava molt be!! neujor:-) neujor:-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 23, 2008 11:37 am

doncs si ... l´organització "brilla por su ausencia"...

a veure si penjen el chat a internet i mirem una mica...

Iona ja et penjaré les actuacions, a veure si aquesta tarda em dona temps!!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: artemis » dc. abr. 23, 2008 1:43 pm

nenes, nenes!! quina gala ahir!! això sembla can pixa!!!

Tot molt desordenat,no?? jo també estic d'acord que això de fer fora a mitja gala al nominat no té gaire sentit.

I l'Esther?? és una petarda ehhh!!!! mare meva quina tia, i això que en els càstings m'agradava i em feia gràcia!!!

I laSandra, és una maleducada, vau veure com se n'enfotia de l'Angel Llàzer als assajos, el tio va fotre el camp i tot a mitja classe, perquè la tia no parava de riure-se'n d'ell i els hi estava fotent bronca.

aiii senyor, això acabarà com el rosari de l'aurora!!!

Per cert, feliç sant jordi noietes!!!
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 23, 2008 1:50 pm

ei siiiiii FELIÇ SANT JORDI!!!!!

Jo l´hi he comprat a l´Oscar una guia de rutes del Marroc, marxem a l´agost al nostre aire, i a ell no l´hi agrada llegir ( a mi m´encanta ) així que una guia en vindrà bé ( sempre li cau el mateix jajajaja com que per l´Abril ja tenim clar on hem d´anar de vacances doncs mira jajajaja )

i a mi ara al migdia m´ha donat les roses!!!! és el dia de l´any que més s´ho curra jejejeje, un test amb tres roses a diferents nivells ( una baixa, l´altre al mig i l´altre més alta ) amb l´estelada, decorada amb cintes vermelles i les corresponents fulles, aishhh si es que quan vol és un solete jajajaja.

Doncs si artemis a mi la Sandra em cau com el cul i veient com parla en aquest ultim resum de les seves companyes, " que si Angel me ha dicho que os ayude YO a mejorar vuestra actuación..." per favor!!! una mica d´humiltat eh noia!!!! uffff entre aquesta i l´esther " la impasible", em tenen farta jajajaja
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: artemis » dc. abr. 23, 2008 1:56 pm

es que n'hi ha cada un a dintre que tela....

jajajajja

Aiii que riurem amb aquesta edició, jo que ja m'havia desenganxat... i com que Fama ja se m'acaba....
Imatge
Imatge
artemis

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 3:52 pm

a mi la sandra tambe em cau super malament, no la suporto... :--(

aquest any OT esta essent una caca de vaca, no hi ha cap que destaqui molt per sobre, son uns passotes i tot el dia jauen, fumen, paren el sol... i a sobre l'organitzacio del programa es un desastre.... :--( nose pas com acabara aixo aquest any....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Sandrix » dc. abr. 23, 2008 3:59 pm

Noies espero q per Sandra no us referiu a mi neu:-D

Per favor!!!!!! Si no sap ni parlar!!!!!! I el seu nòvio macizorro!!! Akesta no ha vist el meu Angelito de Fama ni el Kiko!! neujor:-) neujor:-)

I l'Esther??? Grrrrrrrrr! És odiosa i cregudaaaaaaaaaaaaa! Petardu, pedorra, gili, mimada!! Q te vayasssssssssss! :--(

Kina gala ahir!! Al final li hauré d donar la raó al risto...Uff! Ja se sap, va perdent gas, akest programa...
http://nuvis.org/jordi_sandra2009[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Sandrix

Entrades: 2421
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:50 am

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 23, 2008 4:07 pm

EL DIARIO DE JESÚS

jajajaja com va dir Risto, " vaya telita de gala" y es que té tota la raó, vaig flipar bastant, l´any passat hi havia molt més nivell que no pas aquest any!!! i aixó que semblava que "tecnicament" les veus eren molt millors!!!

No es que a mi m´agradi el Pablo ( nooooooooo ) però està clar que serà ell qui trionfarà ( suposo que amb la seva banda ) al món de la musica, vamos jo ho tinc bastant clarinete...
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 4:16 pm

jo ara per ara, sincerament, no en veig cap que pugui triunfar.... ja veurem com evolucionen pero ara de moment cagada friaaaaaa com diu en Rafa de Fama!!!! neujor:-) neujor:-) es ben ve que estem influenciades per Fama eee!!!!

Sandrix, ha quedat clarissim que l'Esther no et cau be, i la sandra, per suposat que no ets tu, es la que te un tio macizorro i te por que las buitres de las tias se lo vayan a tirar.... uuuui k asco de tio, puajjjjj!! :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 23, 2008 4:20 pm

si...ui....que se lo van a quitar...... neujor:-) neujor:-)
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants