MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dj. abr. 24, 2008 2:05 pm

Quin llibre Mercè??
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: Myrim » dj. abr. 24, 2008 4:30 pm

Bé encara stic amb el misteri... vaig arribar a casa i em va regalar el llibre de "juego del angel", jo li vaig donar el meu i el roser... i ja ta. Quan vaig anar un moment a l'habitació tenia un centro ram ple de roses molt xulo... i em va dir k no era Una rosa sino moltes. Tot i aixi coneixent-lo i per la forma en k m'ho va dir tinc sospites k potser tenia alguna sorpresa ( foto o algo) i no ho ha tingut a temps... o potser ha preferit guardar-ho per un altra ocasió... El meu home es una caixa de sorpresas!!!
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dj. abr. 24, 2008 5:08 pm

Myrim ha escrit:Bé encara stic amb el misteri... vaig arribar a casa i em va regalar el llibre de "juego del angel", jo li vaig donar el meu i el roser... i ja ta. Quan vaig anar un moment a l'habitació tenia un centro ram ple de roses molt xulo... i em va dir k no era Una rosa sino moltes. Tot i aixi coneixent-lo i per la forma en k m'ho va dir tinc sospites k potser tenia alguna sorpresa ( foto o algo) i no ho ha tingut a temps... o potser ha preferit guardar-ho per un altra ocasió... El meu home es una caixa de sorpresas!!!

Que macuuuuu >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. abr. 24, 2008 11:22 pm

Bona nit noietes!!

carai, ja veig que aquests homes nostes són tot uns campions eh!

Myrim molt bé el teu home no?? bé, ja ens explicaràs si la teva sospita es certa o no?!

Jo también vaig tenir la meva rosa, bé, en realitat 3 roses. una del meu home, i dues més d'uns companys de feina ... que macu !! es que fa una il.lusió que se'n recordin de una.....

Un petó guapes
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » dv. abr. 25, 2008 12:17 pm

Bones!!!

Francris el llibre el vaig triar jo i tot xaferdejant en vaig veure un que per la feina em pot anar genial, va dirigit els pares pero tambè em pot fer servei. es diu" Ensenya-li a apendre" (parla de nens de 0-6 anys).
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: masa » dl. abr. 28, 2008 8:15 am

Bon dia noietes!!!

Que tal ha anat el finde???

Nosaltres no em parat, més aviat, NO EM PARAT DE GASTAR!! en fi y ara ja estem preparant la sortida de Dijous que marxem a Huesca 5 dies a una casa rural .... aix quines ganes que tinc!

Noies va, expliqueu alguna coseta que aquest post està una micona parat.

Un petó a totes

PD: en 3 dies entre el NOSTRE MES i començarem a celebrar els 1ª ANIVERSARIS!!!!!!!!
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. abr. 28, 2008 8:31 am

Hola noies!!!

Doncs el cap de setmana, m'ha faltat temps, hem estat preparant el jardí pq la setmana que ve, tirem la gespa. El diumenge al matí amb uns amics de Barcelona, que vam coneixer a Tailandia, vam anar fins a cubelles y després de dinar cap a casa a seguir amb el jardí!!
Així, que estic feta caldo :-eh_::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dl. abr. 28, 2008 9:45 am

Tranqui Cris, que en 3 díes agafem el pont y tindràs 4 dies per a descansar! jejejeje
masa

EntradaAutor: merce i albert » dl. abr. 28, 2008 11:43 am

Hola noietes!!!

pues el meu cap de setmana de no parar. Dissabte de compres i a veure el nen de me cosina i a sopar a casa em els meus germans; i diumenge de dinar familiar i despres vam celebrar l'aniversari del meu nebot. Avui estic que no m'agunato, tinc una son....

SI SI SI...... dos dies i mig i PONT!!!!! Quines ganes... podre descansar!!!!! A mes entre el nostre mes!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dl. abr. 28, 2008 4:27 pm

Ufff jo también he tingut un finde mogudet i molt xulo. El dissabte vem anar a comprar flors i plantes per la terrassa, massetas enormes molt xules... vamos k también ens vem gastar una pasta!! Per cert Cris vas passar molt a prop de sitges eh!!! de fet jo les plantes les vaig anar a buscar a cubelles al magic garden. Mira k si ens arribem a trobar!! a la tarda vem estar transplantan i decorant la terrassa, depres vem anar a balls de salo. I diumenge teniem dinar al hort del meu avi amb amics i family. Molt divertit al meu marit se li va anar la olla i va omplir tot de globus d'aigua i vem liar una guerra k ara estic patint les conseqüencies. PORTO UN ENCOSTIPAT I UN MAL DE CAP, DE COLL, MOCS"!!"Kines ganes k arribi el pont pk no m'aguanto.
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dt. abr. 29, 2008 8:42 am

Si miriam, vam passar Sitges i de seguida ja erem a Cubelles.

No sé on és el garden, pq jo vaig anar directe cap a la casa de l'amiga, que está al costat d'un cole. No sé res més, je je je

Per cert, noies, el dia de sant Jordi, si enviaves postals per correu electronic a través d'una página que et dona el guia nupcial entraves en el Sorteig de una pulsera de una joieria de Barcelona, doncs, jo vaig enviar 7 o 8 postals felicitant el dia de Sant Jordi i entre 2500 postals que vam enviar entre totes les foreres, jo soc una de las 10 guanyadoras.
M'han demanat la direcció de casa i quan m'arrivi j aus explicaré que tal.
Quina sorpresa!!! :-///: :-///: :-///:

Aquest pont, el tinc entretingut peró sense moure'm de casa, jejeje amb el rotllo del Jardí, estem ven liats, fins que no estigui tot arreclat, espero poder acabar forces coses aquest pont.
Dijous Dinar amb la familia del meu home, és el cumple del meu sogre!! :--( no tinc gens de ganes i no pq hi hagui mal rotllo, al contrari, és que a mi las reunins familiars hem cansen mooooooolt.
Divendres a primera hora cap a Girona a acabar un trámit de papers a Tráfic i portar a la tarda a la meva gata a la pelu :-)) pobreta..
Dissabte i Diumengue espero poder fer coses al jardí.

Mercè per cert, explican's alguna coseta del negoci, a veure com va!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. abr. 29, 2008 6:36 pm

Pues el negoci... va fent molt a poc a poc pero va. De moment el meu cunyat petit ja ha vingut a fer obres (encara no esta) i dijous ve un amic que es pintor a donar-li la primera ma de pintura.
El pitjor de tot es el tema paleleo... que fins que els del paro no ens enviin una carta no els hi podem portar el pla d'empresa per capitalitzar el paro (aixo l'Albert) i despres començar a fer els tramits em l'ajuntament (que abans tambè hem de tenir el projecte fet de l'ingenier i ja esta en marxa...). De moment ja hem contectat em tots els proveidors que necessitem i ens interessen.
Pel nostre gust s'esta retressant tot una micamassa pero que hi farem... voliem obrir per l'Abril (no va ser per culpa dels propietaris del local), ara pel maig tampoc, ja veurem si pel juny....
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dc. abr. 30, 2008 7:58 am

FRACRIS ha escrit:Si miriam, vam passar Sitges i de seguida ja erem a Cubelles.

No sé on és el garden, pq jo vaig anar directe cap a la casa de l'amiga, que está al costat d'un cole. No sé res més, je je je

Per cert, noies, el dia de sant Jordi, si enviaves postals per correu electronic a través d'una página que et dona el guia nupcial entraves en el Sorteig de una pulsera de una joieria de Barcelona, doncs, jo vaig enviar 7 o 8 postals felicitant el dia de Sant Jordi i entre 2500 postals que vam enviar entre totes les foreres, jo soc una de las 10 guanyadoras.

Aquest pont, el tinc entretingut peró sense moure'm de casa, jejeje amb el rotllo del Jardí, estem ven liats, fins que no estigui tot arreclat, espero poder acabar forces coses aquest pont.
Dijous Dinar amb la familia del meu home, és el cumple del meu sogre!! :--( no tinc gens de ganes i no pq hi hagui mal rotllo, al contrari, és que a mi las reunins familiars hem cansen mooooooolt.
Divendres a primera hora cap a Girona a acabar un trámit de papers a Tráfic i portar a la tarda a la meva gata a la pelu :-)) pobreta..

Ei Cris!

Carai, quina sort amb això del sorteig no??? (jo aquestes coses que no me les crec mai .... jajaja i resulta que es veritat. Bé ja explicarás que t'han enviat.

Es veritat Mercè, explica com va el vostre negoci!!

Un petonet
masa

EntradaAutor: masa » dc. abr. 30, 2008 7:59 am

FRACRIS ha escrit:Si miriam, vam passar Sitges i de seguida ja erem a Cubelles.

Ei Cris!

Carai, quina sort amb això del sorteig no??? (jo aquestes coses que no me les crec mai .... jajaja i resulta que es veritat. Bé ja explicarás que t'han enviat.

Es veritat Mercè, explica com va el vostre negoci!!

Un petonet
masa

EntradaAutor: masa » dc. abr. 30, 2008 8:01 am

merce i albert ha escrit:Pues el negoci... va fent molt a poc a poc pero va. De moment el meu cunyat petit ja ha vingut a fer obres (encara no esta) i dijous ve un amic que es pintor a donar-li la primera ma de pintura.
El pitjor de tot es el tema paleleo... que fins que els del paro no ens enviin una carta no els hi podem portar el pla d'empresa per capitalitzar el paro (aixo l'Albert) i despres començar a fer els tramits em l'ajuntament (que abans tambè hem de tenir el projecte fet de l'ingenier i ja esta en marxa...). De moment ja hem contectat em tots els proveidors que necessitem i ens interessen.
Pel nostre gust s'esta retressant tot una micamassa pero que hi farem... voliem obrir per l'Abril (no va ser per culpa dels propietaris del local), ara pel maig tampoc, ja veurem si pel juny....

Mercè no et desanimis, ja se sap com va això de l burocràcia ...... i paciència pq ja saps com treballen el funcionaris .... ja veurà com tot us va bé :-)ok:
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. abr. 30, 2008 8:22 am

MASA nena, com va?? hem tens abandonada, he vist el teu contador i et quedan 5 dies *.-o-o.* *.-o-o.*

Bueno noia el pont ja está AQUI!!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. abr. 30, 2008 11:18 am

Gracies noies!!! Si ja ho se que son lentstissim pero es que la nostre paciencia te un limit i ja s'estan passant. Home som optimistes i esperem poder obrir un dia o altre.

BON PONT A TOTES!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dc. abr. 30, 2008 4:43 pm

Weno wapissimes 10 RECOMANACIONS per el pont!!!

1. FELICITATS LES K AKEST FINDE ESTEU D'ANIVERSARI

2. DISFRUETU DEL PONT, I FEU MOLT L'AMOR!!!

3. DESCANSEU TANT COM US DEIXIN.

4.PRECAUCIÓ AMB EL SOL... ELS MARIDETS K US POSIN CREMETA

5. LES EMBARASSADES A CUIDAR-SE I A VERA SI SOM CIBER TIETES

6. LES K SON MAMIS A DISFRUTAR DE LA FAMILY.

7. LES K ESTIGUIN BUSCANT (k no ho diguin) PERO ALA A PRATICAR.

8. LES K NO BUSQUEN... CUIDADIN CUIDADIN K LOS ARRANKES DE PASION TENEN 9 MESOS DE CONSEQÜÈNCIA I UN CARAMELET PER TOTA LA VIDA.

9. LES K NO TENIU PONT... TRANKILITAT US ACOMPANYEM AMB EL
SENTIMENT.

10. RECORDEU K EL DIUMENGE ES EL DIA DE LA MARE... NO SEN'S ENFADIN LES MARES I LES SOGRES.

K tingueu totes uns bons dies de descans... un peto molt fort!!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dc. abr. 30, 2008 5:46 pm

Carai miriam, je je je

QUE TINGEU UN MOLT BON PONT PRODUCTIU COM DIU LA MIRIAM, LA RECOMENACIÓ DE PRACTICAR ME LA APUNTO, je je je peró amb precaució.

JA ENTREM AL NOSTRE MES NOIES, QUI HO DIRIA UN ANY!!! I JO VULL TORNAR AL MEU DIA, AL MEU VIATGE DE NOCES, VULL TORNAR PERÓ NO POT SER. ESTIC VIVINT UNS MESOS MOLT NOUS I MACOS, ON AMB EL MEU HOME COMPARTIM MOMENTS QUE ES DONEN PER PRIMERA VEGADA I ENS FAN GRACIA. SOM FELIÇOS I DESITGO I SUPOSO QUE VOSALTRES TAMBÉ HO SOU.

Uff. com estic avui!! je je je

PETONS I ens expliquem que tal a la tornada. Masa tu si que marxes, oi?? disfruta reina i aveure si tenim una sorpreseta.

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dj. maig 01, 2008 8:42 pm

BON PONT A TOTES!!!!!!

AIXI QUE AQUESTS PONT EN GENERAL ES PER DEDICARSE A LA FAMILIA... JA SIGUI PERQUE EN TENEN O LA VOLEM AMPLIAR I TOCA PRACTICAR... JA JA JA VA BE SABER-HO.

A LES PRIMERES EN FER L'ANYET DE CASADES, FELICITATS!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant