Autor: Myrim » dj. abr. 24, 2008 4:30 pm

Autor: FRACRIS » dj. abr. 24, 2008 5:08 pm
Myrim ha escrit:Bé encara stic amb el misteri... vaig arribar a casa i em va regalar el llibre de "juego del angel", jo li vaig donar el meu i el roser... i ja ta. Quan vaig anar un moment a l'habitació tenia un centro ram ple de roses molt xulo... i em va dir k no era Una rosa sino moltes. Tot i aixi coneixent-lo i per la forma en k m'ho va dir tinc sospites k potser tenia alguna sorpresa ( foto o algo) i no ho ha tingut a temps... o potser ha preferit guardar-ho per un altra ocasió... El meu home es una caixa de sorpresas!!!

Autor: masa » dj. abr. 24, 2008 11:22 pm

Autor: merce i albert » dv. abr. 25, 2008 12:17 pm

Autor: masa » dl. abr. 28, 2008 8:15 am

Autor: FRACRIS » dl. abr. 28, 2008 8:31 am

Autor: masa » dl. abr. 28, 2008 9:45 am

Autor: merce i albert » dl. abr. 28, 2008 11:43 am

Autor: Myrim » dl. abr. 28, 2008 4:27 pm

Autor: FRACRIS » dt. abr. 29, 2008 8:42 am
pobreta..
Autor: merce i albert » dt. abr. 29, 2008 6:36 pm

Autor: masa » dc. abr. 30, 2008 7:58 am
FRACRIS ha escrit:Si miriam, vam passar Sitges i de seguida ja erem a Cubelles.
No sé on és el garden, pq jo vaig anar directe cap a la casa de l'amiga, que está al costat d'un cole. No sé res més, je je je
Per cert, noies, el dia de sant Jordi, si enviaves postals per correu electronic a través d'una página que et dona el guia nupcial entraves en el Sorteig de una pulsera de una joieria de Barcelona, doncs, jo vaig enviar 7 o 8 postals felicitant el dia de Sant Jordi i entre 2500 postals que vam enviar entre totes les foreres, jo soc una de las 10 guanyadoras.
M'han demanat la direcció de casa i quan m'arrivi j aus explicaré que tal.
Quina sorpresa!!!![]()
![]()
![]()
Aquest pont, el tinc entretingut peró sense moure'm de casa, jejeje amb el rotllo del Jardí, estem ven liats, fins que no estigui tot arreclat, espero poder acabar forces coses aquest pont.
Dijous Dinar amb la familia del meu home, és el cumple del meu sogre!!no tinc gens de ganes i no pq hi hagui mal rotllo, al contrari, és que a mi las reunins familiars hem cansen mooooooolt.
Divendres a primera hora cap a Girona a acabar un trámit de papers a Tráfic i portar a la tarda a la meva gata a la pelupobreta..
Dissabte i Diumengue espero poder fer coses al jardí.
Mercè per cert, explican's alguna coseta del negoci, a veure com va!!

Autor: masa » dc. abr. 30, 2008 7:59 am
FRACRIS ha escrit:Si miriam, vam passar Sitges i de seguida ja erem a Cubelles.
No sé on és el garden, pq jo vaig anar directe cap a la casa de l'amiga, que está al costat d'un cole. No sé res més, je je je
Per cert, noies, el dia de sant Jordi, si enviaves postals per correu electronic a través d'una página que et dona el guia nupcial entraves en el Sorteig de una pulsera de una joieria de Barcelona, doncs, jo vaig enviar 7 o 8 postals felicitant el dia de Sant Jordi i entre 2500 postals que vam enviar entre totes les foreres, jo soc una de las 10 guanyadoras.
M'han demanat la direcció de casa i quan m'arrivi j aus explicaré que tal.
Quina sorpresa!!!![]()
![]()
![]()
Aquest pont, el tinc entretingut peró sense moure'm de casa, jejeje amb el rotllo del Jardí, estem ven liats, fins que no estigui tot arreclat, espero poder acabar forces coses aquest pont.
Dijous Dinar amb la familia del meu home, és el cumple del meu sogre!!no tinc gens de ganes i no pq hi hagui mal rotllo, al contrari, és que a mi las reunins familiars hem cansen mooooooolt.
Divendres a primera hora cap a Girona a acabar un trámit de papers a Tráfic i portar a la tarda a la meva gata a la pelupobreta..
Dissabte i Diumengue espero poder fer coses al jardí.
Mercè per cert, explican's alguna coseta del negoci, a veure com va!!

Autor: masa » dc. abr. 30, 2008 8:01 am
merce i albert ha escrit:Pues el negoci... va fent molt a poc a poc pero va. De moment el meu cunyat petit ja ha vingut a fer obres (encara no esta) i dijous ve un amic que es pintor a donar-li la primera ma de pintura.
El pitjor de tot es el tema paleleo... que fins que els del paro no ens enviin una carta no els hi podem portar el pla d'empresa per capitalitzar el paro (aixo l'Albert) i despres començar a fer els tramits em l'ajuntament (que abans tambè hem de tenir el projecte fet de l'ingenier i ja esta en marxa...). De moment ja hem contectat em tots els proveidors que necessitem i ens interessen.
Pel nostre gust s'esta retressant tot una micamassa pero que hi farem... voliem obrir per l'Abril (no va ser per culpa dels propietaris del local), ara pel maig tampoc, ja veurem si pel juny....

Autor: FRACRIS » dc. abr. 30, 2008 8:22 am
Autor: merce i albert » dc. abr. 30, 2008 11:18 am

Autor: Myrim » dc. abr. 30, 2008 4:43 pm

Autor: FRACRIS » dc. abr. 30, 2008 5:46 pm

Autor: merce i albert » dj. maig 01, 2008 8:42 pm