OT 2008

temes off-bodes..

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 30, 2008 9:12 am

Valoraciones de Risto GALA 3

http://youtube.com/watch?v=KbPHyH5-6LE

Como se lo curró cuando llamó a Greta jajajaja vaya cara se le quedó a la pedorra de Sandra!!!! jajajajaja

Por cierto, que fuerte que después de que la Mimi se perdiera totalmente en la coreografia fuera salvada y Tania G que habia tenido el mismo tiempo que la otra para ensayar, y ella lo hiciera mejor y la nominaran, a mi esto me parece superinjusto!!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 30, 2008 9:15 am

CRIS1979 ha escrit:si dijo eso pero el otro profesor dijo que la tenia que echar que no valia para estar en la academia con lo que creo que le van a comer la olla para que se vaya

mmmm y si se va o la echan antes de la gala.....habrá nominados o no??

pues si la van a echar ya lo podrian haber echo antes de que echaran a paula que lo hace mil veces mejor que ella coñe!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 30, 2008 9:15 am

si nenes si la meva cara al sentir esther era un poema, que indignant!!! espero que la setmana que ve, marxi, si no es que l'angel l'ha invitat a fotre el camp abans,!!jeje

Aquest any trobo que Ot deixa molt que desitjar, mal organitzat, perque fan cantar les nominades i marxar a mig programa? :-/ i lo del principi de donar-los kits per dormir i kits de supervivencia per si tenen gana? i lo dels kg de pa blanc per l'ivan.... quantes tonteries!!! cada dia se'm fa mes pesat i em comença a avorrir la veritat... ahir veient els concursants a tots els trobava pegues, em sembla que els hi estic agafant mania!!

Lo de la Tania va ser fliapnt, aquesta l'haurien de fotre fora tambe!!

i la que no suporto pero es que em treu dels nervis es la sandra, qui vony es pensa que es!!!! quina xuleria que portava, el pose, la manera de mirar quan en risto la valorava, uffffff no la suporto!! ja se que en risto es va passar, pero es superior a mi aquests pava, eeegsssss!!!!!!! :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 30, 2008 9:18 am

nikka los nominados son la super esther y el soso de Ruben...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: CRIS1979 » dc. abr. 30, 2008 9:30 am

Tinita ha escrit:
CRIS1979 ha escrit:si dijo eso pero el otro profesor dijo que la tenia que echar que no valia para estar en la academia con lo que creo que le van a comer la olla para que se vaya

mmmm y si se va o la echan antes de la gala.....habrá nominados o no??

pues si la van a echar ya lo podrian haber echo antes de que echaran a paula que lo hace mil veces mejor que ella coñe!!!

si eso me pregunto yo que si se va quien estara nominado en lugar de ella
Imatge
CRIS1979
:: supernúvia

Entrades: 6003
Membre des de: dc. set. 06, 2006 2:06 pm

EntradaAutor: CRIS1979 » dc. abr. 30, 2008 9:32 am

a mi la sandra también me supera se piensa que es una super diva y no vale nada y va de super creida
Imatge
CRIS1979

EntradaAutor: Iona_ » dc. abr. 30, 2008 9:36 am

Nenes nenes!!!

Jo vaig arribar tard a casa i no vaig veure casi res... quan li vaig preguntar a ma mare qui havia marxat i em va dir que l'Esther em vaig indignar molt, sort que torna a estar nominada...

TETES, estic totalment d'acord amb tu, aquest any em cauen malament, a tot els hi trobo alguna pega... trobo el programa molt gran hermano, i lo que dius també molt mal organitzat... poca emoció quan marxa el concursant, no m'està agradant gaire...

Jo vaig veure el xat que l'Angel deia això de que parlaria amb ella a eure que feien... i el Manu per darrera deia "que la echen, que no puedo con esta chica!!" amb lo bon noi que sembla...

Després quan van arribar els alumnes li van preguntar a l'Esther pel chat de missatges que si li diguessin els profes de deixar l'acadèmia que diria i ella va dir que no, que seguiria endavant... després l'Angel li va dir que avui havien de parlar.

NO ENTENC COM ESTHER NO ESTA FORA JA...

Em vaig perdre les nominacions de Risto i el numeret que va montar, a veure si m'escaquejo un rato i ho veig...
Iona_
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2394
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 7:14 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 30, 2008 9:42 am

EN MANU DEIA AIXO?? QUE FUERTEEEEEEEEE!!!!! SI QUE SEMBLA BON NOI SI, PERO TAMPOC EM CAU BE, SEMPRE POSA AQUELLA CARA COM DE VICTIMA, DE NEN TONTET, I RESPIRANT COM MOLT RAPID I A FONS, QUE SEMBLA QUE LI HAGI DE VENIR ALGO..... ES QUE NENES NO HI HA CAP QUE NO LI TROBI ALGO!!!
L'ESTHER ERRE QUE ERRE!! NOSE QUE VOL DEMOSTRAR PERQUE ES QUE NO VAL RES, CADA GALA LA CAGA MES, I LO MILLOR ES QUE DIU QUE A L'ACADEMIA CANTA BE, AL A DUTXA CANTA BE, A CASA SEVA CANTA BE I VA A LA GALA I HO FA COM EL CUL I JO CREC QUE HO FA IGUAL DE MALAMENT ALS ASSAIGOS QUE A LA GALA.... QUINA OIDA TE AQUESTA? BUENO PERO SI ELS PROFES L'EXPULSEN HAURA DE MARXAR PER PEBROTS ESPERO NO!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Iona_ » dc. abr. 30, 2008 10:05 am

No TETES, el Manu el profe... el que toca el piano!!! Estaven l'Angel, el Manu i la Miriam (coreografa), en l'avanç del chat, quan encara no han arribat els alumnes, i ho han estat comentant, l'Angel i la Miriam deien que havia evolucionat una mica en les seves classes, i el Manu deia que en les seves no, que no podia amb aquesta noia, que no tenia ni idea de cantar i lo millor que podia fer era marxar de l'acadèmia... el vaig veure super indignat al Manu (profe, eh!!)...
Iona_

Entrades: 2394
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 7:14 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: CRIS1979 » dc. abr. 30, 2008 10:07 am

si si el manu estaba indignado quiere que la echen pero yo no creo que los profes la echen le diran que es mejor que se vaya pero ella sera la que tome la decision, creo que aguntaran una semana mas y si en estas nominaciones no la echan pues entonces la expulsaran
Imatge
CRIS1979

EntradaAutor: artemis » dc. abr. 30, 2008 10:07 am

que fort que fort!!!!

Es que era d'esperar.... Suposo que la gent el que ha fet és votar per enfotre-se'n una mica més d'ella, però és que ella hauria de veure que ho fa molt malament i que no se'n sortirà.

Si tingués una mica de cap, abandonaria el programa. Se n'enfotaran d'ella a tot arreu, sortirà a tots els programes de zapping!!!!
Imatge
Imatge
artemis

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 30, 2008 10:09 am

aaaaaaaah iona!!!!!! m'havia liat, clar al ser 2 manu, jejeje!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) no problem, un fallo tecnic!!!! es que nosaltres estem indignats i la sentim cantar un dia a la setmana, imagina els profes que l'aguanten cada dia!! neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 30, 2008 10:14 am

en risto li va dir que ells 2 eren la parella de moda a internet!! neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 30, 2008 10:16 am

Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 30, 2008 10:22 am

QUE FORT AIXÓ DEL MANU!!! PERO ES QUE TE TOTA LA RAO!!!!

FORA ESTHER JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 30, 2008 10:33 am

Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 30, 2008 12:08 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) molt be Tinita!!!!! sin censuraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

he vist lo del manu, el pobre esta que trina amb ella!! jejeje!!! a veure si avui ensenyen als resums lo que han parlat i decidit...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: uxue » dc. abr. 30, 2008 12:45 pm

Hola noies!Estic dacord amb vosaltres aquest any l'organització del programa es de pena...hi han moltes tonteries en els videos sempre els hi posen les bronqus i la convivencia en comptes de la evoluciò de la setmana,les clases nose com els hi ha anat amb la cançò que l 'hi han tocat...no m'agrada gens està tot enfocat al reality que una altre cosa.
I els noi/es se salven 4...
Mi mayor felicidad es cuando tu me miras y me sonries …
..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*
uxue
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1016
Membre des de: dc. maig 02, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: Nikka80 » dc. abr. 30, 2008 1:17 pm

TETES ha escrit:nikka los nominados son la super esther y el soso de Ruben...

ok!!! graciasssss, es que me perdi el final... :-()-)
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14667
Membre des de: dv. març 17, 2006 6:34 pm

EntradaAutor: Sandrix » dc. abr. 30, 2008 2:48 pm

El Manu Guix va dir això??? Q fuert????

A veure si puc esbrinar alguna cosa...La Jessica, la profe de batuka viu a l'edifici dels meus sogres. A veure si li explica algun cotilleo...
http://nuvis.org/jordi_sandra2009[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Sandrix

Entrades: 2421
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:50 am

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants