NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 29, 2008 7:27 am

Gràcies wuapa!!! La veritat és que el que tu em dius, m'ho diuen moltes de les meves amigues. Que no em preocupi i tal però em sap greu i em fa sentir culpable amb el que em diu quan sap que no és veritat. En fi, jo no li vull dir res més que ja n'he tingut prou per ara. Intentaré pensar en altres coses que no pas això i si no se li passa problema seu, perquè està a punt de perdre unes quantes amigues de patac. A veure si reflexiona.
:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dl. maig 05, 2008 6:12 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. maig 05, 2008 7:21 am

Holaaaa!!! Què tal?? Jo no he fet pont però bueno em kden poques setmanes per fer vacances i ja conto els dies que falten. Nosaltres no hem mirat res encara; ara volia enviar un mail al resquitx per anar-hi a parlar. Segurament igualment escriuré el mail per parlar-hi al menys que ens informin. Però ja et dic, que segurament ho farem allí; té molts números a més a tota la meva family els hi ha agradat moltíssim (els hi he ensenyat la pàgina web).
A més, aquest matí em ficaré amb contacte amb el departament de cultura de la generalitat per fer la cerimònia al castell de Lleida!!!! A veure què em diuen perquè encara es pot fer cerimònia allí i per mi seria genial fer-ho allí. Jejeje ja te contaré a veure què m'han dit. Ja em diràs què tal la finca en directe, jo ja tinc ganes de veure-la. Jijijiji *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. maig 09, 2008 6:30 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: ise » dv. maig 09, 2008 6:30 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 09, 2008 8:38 am

Hola!!! No et tinc abandonada el que passa es que ara a la feina em miren molt el que faig i no em puc connectar gaire i a casa de moment no tenim internet i he d'anar a casa els meus pares però ja hi penso ja amb tu. Pos jo no sé què faria la veritat, jo també tinc ganes d'anar-ho a veure però com ben bé diuen, queda molt de temps i no crec que ens prenguin les dates si hi anem després de l'estiu però fes el que tu creguis i si t'has de quedar més tranquil.la pos endavant. Així que ens casarem amb un mes d'antel.lació gairebé eh?! Pos jo no sé ara quan fer-ho pq haviem pensat el 8 de maig però és què mira quin temps fa??!!!! Està plovent i si m'esguerra el dia em moro. Així que ens agrada el 8 però el temps no ens convenç. Bé, al maig segur... Així és xul.lo tot allò? Ja ho sembla ja, jo crec que sense veure-ho ja ho vull fer allí, buff quines ganes tinc de veure-ho. =0-0-) =0-0-) =0-0-) Conta conta... que m'interessa molt i que et va dir el noi que no calia que ho reservessiu encara? Alguna altra informació interessant? Quan vagi allí ja ho sabré tot. Avui hi enviaré un mail a veure què em diuen. :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. maig 09, 2008 4:07 pm

*.O.-O*
ise

EntradaAutor: Pacresol » dl. maig 12, 2008 3:43 pm

Hola chicas,
antes de nada Felicitaros por vuestro futuro enlace. Nosotros estamos pensando ya en empezar a mirar restaurantes, iglesia, ... pero hay un pequeño problema que queremos primero de todo ir a hablar con el cura pero... estamos indecisos en cuestion del mes, y claro no sabemos que mes elegir y nos gustaria que alguien nos hechara una mano, en cuanto a pros y contras que puedan venir, por ejemplo se que en verano pues entre el tiempo (una calor tremenda) y que los viajes son super caros pues... esos meses los estamos casi descartando, pero si en verano se coge algun dia des estos que es a medio sol pues... de fabula en fin, nose ¿nos podeis ayudar un poquillo? Saludos y gracias.
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

.

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 14, 2008 1:09 pm

noiess... jo sóc de tarragona i de 2009... però em passo per aquí també, perque com que la família de jordi son de lleida, em sento una miqueta també d'allà!!!
jo vaig anar a mollerussa a un restaurant que estava super bé, a prop de la big ben... però no m'enrecordo com es deia... vaig anar a una comunió...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Laura31 » dv. maig 16, 2008 4:34 pm

Ei bones a totes!!!

Us llegeixo encara que jo soc del 2009 (sense data exacta encara per cert) però el foro de lleida del 2008 està bastant "mort".

Ise i lluneta heu anat a la finca del requitx??? Us han passat preus d'allà? es que nosaltres vam anar al Resquitx però quan hi vam anar no ens van saber dir preus del 2008 de la finca.

Gràcies.

Laura

Ens llegim ok?
Laura31

Entrades: 34
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 4:54 pm

EntradaAutor: ise » dv. maig 16, 2008 6:13 pm

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. maig 19, 2008 9:54 am

Hola!! FA temps que no escribia però es que no tinc temps de res! A veure, Laura, jo no hi he anat encara perquè trobo que és aviat però suposo que aviat ens hi ficarem. Jo segurament ho faré allí també pq ens ha agradat molt lo de internet falta veure-ho en directe però pel que diu la ise no crec que em decepcioni gaire.
Ise... què tal? Heu fet algo? Ho heu reservat ja? Jo no tinc temps de res amb això de viure fora de casa... jajaja :-/ :-/ A mi ja em queden menys de 2 anyets eh... comença la compta enrera per l'any...!!! Lo que passa és que vist el temps que ha fet aquest mes em fa dubtar si casar-me al maig eh... estic una mica així i això que el meu xicot diu que si ha de ploure plourà tant al maig com al juny com al setembre... però sempre hi ha més possibilitats en un mes que en un altre. Nosé.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. maig 19, 2008 1:19 pm

Hola Lluneta! :-))

El teu xicot te tota la raó del món! si ha de ploure, ploura. és impossible preveure el temps que farà, tan pot ser que es fiqui a ploure a l'agost, com al maig, com al setembre...de la manera que està ultimament el temps no es pot preveure. A finals d'abril feia super bon temps i ara cada dia plou... :-/ :-/ :-/

Per cert, aquella amiga que tal s'està portant?
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. maig 19, 2008 1:43 pm

Hola!! No te vull veure així eh... la il.lusió l'has de tenir tu i el teu xicot ningú més... a mi em passa algo semblant, la meva família passa una mica pq estan posats amb la boda de mon germà, suposo que a mesura que passi el temps els hi farà més gràcia la idea. Això és segur pq falta molt temps. A mesura que passi el temps la gent s'adonarà que va en serio. Els meus també diuen ui amb lo que falta, encara poden passar moltes coses. Això que et passa a tu és pel temps que fa que ens enboira a tots. Jo també penso que són molts diners i tampoc estalviem cada mes però en surtirem com podrem, pq ens fa il.lusió. I a mi sobretot, el meu xicot passa més pq diu q és cosa de dones però quan li dic que no em casaré s'emprenya com una mona. JAJAJAJAJA... Així que amunt els ànims *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* que encara queda temps per estalviar i muntar una gran boda, com seran les nostres dues!!!!!
Amb l'amiga aquella pos nem fent, vaig anar a parlar amb ella pq sóc tonta del cul i no volia acabar malament però la cosa s'ha refredat una mica però al menys la puc saludar pel carrer.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. maig 19, 2008 1:57 pm

Són les meves hormones que m'ho desgavellen tot! jeje l'altre dia amb el meu xicot ens en n'enfotiem dient que si ara amb la regla estic així quan em quedi prenyada, que encara hi haurà més desgavell, com estaré! :-);-):-) :-);-):-) Sort que té una paciència de sant!

Moltes gracies pels ànims! Segur que tindrem una boda de lujo!!!!

(tot serà que desprès haguem de viure sota el pont...) :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 20, 2008 7:35 am

Nosaltres us acompanyarem sota el pont! Tranquil.la...Que estem igual que vosaltres però penso que d'una manera o altre ens en surtirem a més al final la boda surt rentable, diuen, ja te contaré ;) però si tothom més o menys es paga el plat, i lo altre anant estalviant es pot fer. Nosaltres fem una mena de hucha al banc i cada mes fiquem ni que siguin 60 eurets. A part ma mare diu que el vestit me'l comprarà ella així que tinc bastant a guanyar. Lo que de convidats me temo que serem uns quants molts... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. maig 26, 2008 9:27 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 27, 2008 10:52 am

Tiaaaaaaaaaaaa!!! No t'ho creuràs però a mi fa 2 anys també em va tocar un creuer a la festa del client d'iltrida!!!!!!!!!!!!!!! Va ser lo millor que m'ha passat, m'ho vaig passar de conya i per dir-te que hi volem tornar quan tinguem diners. És genial de veritat. Nosaltres vam anar amb el Gran Flamenco que ara ja no navega i hi vam anar a l'octubre i la veritat és que se'ns va fer molt curt. Quina sort tia!! en serio que t'ho passaràs d'allò més bé. Quan hi aneu vosaltres??? i com és que us ha tocat? Què heu participat en alguna cosa??? Jo a veure si tinc sort a la festa del client d'iltrida aquest juny, que hi anireu vosaltres? Bé, ja anirem parlant.
Estic de vacances, per cert... i de ressaca de l'aplec... també i acabant d'enllestir la casa, lo que no en tinc massa ganes.
Tema boda... aparcat del tot de moment. :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. maig 27, 2008 11:27 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 27, 2008 11:43 am

Tiaaa!!! Què guai!!! A veure si ens veiem ara que tenint en compte que no sabem qui som... ja podem mirar ja que ni ens reconeixerem!! jijiji... Quina sort, tia!!! A mi ja no crec que em torni a tocar cap altre creuer, la sort només hi és una vegada. Ara l'alegria que vam tenir quan ens va dir el nostre número 8304 (sempre el recordaré), entre tocadets que anevem dels cubatilles i l'alegria, el recordo com un dels millors dies de la meva vida ja que mai ens havia tocat res de res!! I el viatge inoblidable... en serio... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants