Autor: TETES » dc. maig 07, 2008 9:23 am
uf uf uf estic emprenyadissima, haurem de tragar esther com a minim 2 setmanes mes, es molt fort!!!!!!!!!! jo tampoc em crec que en Ruben les 4 gales entre els favorits i ahir al carrer, hi ha bon rotllo fijooooo!!! nose que busquen pero s'estan passant, i si realment la gent la salva, com va dir en Risto, el public es sord, en ruben ho va fer molt millor!!!
I que es pensen que estan a un hotel, a casa seva o on coi? perque nomes es queixen, exigencies, critiqueos, son ins interessats, em cauen tant malament gairebe tots!!! i la Anabelen, perque no volia entrar? ja li val, no accepta ni una nominacio, que poc professional, no es mereixen estar a dins la majoria...
m'alegro que la virginia fos la favorita i m'encataria que guanyes el concurs o en Chipper, son els mes humils, senzills, penquen a saco... vau veure quan va passar la passarela la sandra i l'ivan? van passar totalment de la virginia, que fort!! van anar directament al segon salvat a abraçar-se i a fer-se un peto i a ella res de res, com es va notar que no la traguen... ivan i sandra al carre, es veu ben be que son un per l'altre, igual de criticons, creguts, queixiques...
uffffff com m'he desfogat, ho necessitava, es que em treu de polleguera el concurs, ja no se ni perque ho miro perque es indignant el que esta passant!!!