MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: merce i albert » dc. maig 07, 2008 12:28 pm

Buenas!!!!

XAYSO moltissimes felicitats per l'anyet de casada!!! Per cert molt guapo el vestit!!!! Jor quins records... jo com que soc de les de finals de maig pues encrar em queden uns dies... ja ja ja.

MASA tu tambè anaves guapissima!!! I quin detall mes xulo portar-te una replica del ram.... jo dubto que el tingui perque el van comprar els meus cunyats a Badalona i cau un pel lluny.

EI!!! que jo tambè vaig fer la despedida el dia 19, no se si tinc cap foto, pero ja mirare i si puc us en poso una de com ens van vestir, la vam fer congunta... problemes d'ultima hora em els nostres ex amics (ara fara un any que no en sabem res d'ells :-/ :-/ :-/ )

FRANCRIS d'on eren aquesta parella em la que vau coincidir??? Busco una foto i a veure si van venir em nosaltres, perque durant el trajecte vam coincidir em un altre grup que van fer una ruta molt semblant a la nostre i potser anava em l'altre grup.

Per cert noies... si quan poseu fotos no escriviu no surten, no val posar el ++, ok???
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 07, 2008 2:10 pm

XAYSO estás muy guapa!! los dos estais guapos!! pero lo que decimos las novias resaltan más. je je je

Donde eres??
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 07, 2008 2:14 pm

merce i albert ha escrit:Buenas!!!!

XAYSO moltissimes felicitats per l'anyet de casada!!! Per cert molt guapo el vestit!!!! Jor quins records... jo com que soc de les de finals de maig pues encrar em queden uns dies... ja ja ja.

MASA tu tambè anaves guapissima!!! I quin detall mes xulo portar-te una replica del ram.... jo dubto que el tingui perque el van comprar els meus cunyats a Badalona i cau un pel lluny.

EI!!! que jo tambè vaig fer la despedida el dia 19, no se si tinc cap foto, pero ja mirare i si puc us en poso una de com ens van vestir, la vam fer congunta... problemes d'ultima hora em els nostres ex amics (ara fara un any que no en sabem res d'ells :-/ :-/ :-/ )

FRANCRIS d'on eren aquesta parella em la que vau coincidir??? Busco una foto i a veure si van venir em nosaltres, perque durant el trajecte vam coincidir em un altre grup que van fer una ruta molt semblant a la nostre i potser anava em l'altre grup.

Per cert noies... si quan poseu fotos no escriviu no surten, no val posar el ++, ok???

Mercè m'enrecordo de la teva crónica que vas explicar el mal rotllo aquell del teus ex amics!! al final que?? no sabeu res, vaya tela..

Doncs si pots, sis plau posa una a veure si els veig, es que vam tornar a coincidir amb ells a Madrid a la tornada, i eren molt macus peró amb las preses no ens vam demanar las direccións!! :o-o:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 07, 2008 2:35 pm

Masa, tu et vas casar al castell d'Hostalric???
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dc. maig 07, 2008 3:46 pm

:-))
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: Myrim » dc. maig 07, 2008 3:47 pm

:-)) Hola wapes!!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dc. maig 07, 2008 4:23 pm

Kines fotos mes xules... juas com m'agradaria tornar a akell dia!!! no teniu una mica d'anyorança???clar k no canviaria akest any per res del mon!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 07, 2008 4:35 pm

Myrim ha escrit:Kines fotos mes xules... juas com m'agradaria tornar a akell dia!!! no teniu una mica d'anyorança???clar k no canviaria akest any per res del mon!!!

Penso igual!! tornaria a principis de maig del 2007, per tornar a viure i tenir aquells sentiments tant macus, com la prova vestit, despedidas, regals, sopresas.... peró aquest primer any de una vida nova amb la meva parella tampoc el cambio per res!! :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. maig 07, 2008 6:02 pm

Bones!!!

MASA jo em vaig casar a l'Ermita del Remei de Sta. Maria de Palautordera (del meu poble) i vaig fer el convit a Can Tarranc, just a l'entrada de Blanes. I les fotos me les vaig fer a la platja de Blanes, a la barca de l'avi de la Fancris una horeta abans que ella... ja ja ja.

FRANCRIA et poso la foto, ok??? Per cert d'on eren??? Ja em diras qui son, ok???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: merce i albert » dc. maig 07, 2008 6:51 pm

Ostres no m'ha posat la foto??? Avui l'ordinador em fa molt el tonto... Ho torno a provar.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dc. maig 07, 2008 10:32 pm

FRACRIS ha escrit:Masa, tu et vas casar al castell d'Hostalric???

Bones!!

Que va, jo em vaig casar a CAN MARLET a Riells del Montseny. Et sona??
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: masa » dc. maig 07, 2008 10:34 pm

Myrim ha escrit:Kines fotos mes xules... juas com m'agradaria tornar a akell dia!!! no teniu una mica d'anyorança???clar k no canviaria akest any per res del mon!!!

SSSSSSSsssiiiiiiiiiiiiiiiii jo em vull tornar a CASAR!!!! em fan una enveja (sana) les que es casen aquest any .... quin rollo que tot s'acabo no?? .. menys l'AMOR eh!!
masa

SSSSSSSsssiiiiiiiiiiiiiiiii jo em vull tornar a CASAR!!!! em fan una enveja (sana) les que es casen aquest any .... quin rollo que tot s'acabi no?? .. menys l'AMOR eh!!
masa

SSSSSSSsssiiiiiiiiiiiiiiiii jo em vull tornar a CASAR!!!! em fan una enveja (sana) les que es casen aquest any .... quin rollo que tot s'acabi no?? .. menys l'AMOR eh!!
masa

EntradaAutor: masa » dc. maig 07, 2008 10:35 pm

masa

EntradaAutor: XAYSO » dj. maig 08, 2008 11:55 am

A mi también me gustaría volver a vivir los preparativos y el día de la boda... y pensar que hace un añito estaba en el Caribe...
Fracris me preguntabas que de donde soy, ¿verdad? Vivo en Hospitalet.
Os pongo una fotillo de la luna de miel, como me gustaría volver a estar allí :-)
6 de Mayo de 2007
Imatge
XAYSO

Entrades: 351
Membre des de: ds. maig 13, 2006 11:55 pm

EntradaAutor: XAYSO » dj. maig 08, 2008 11:55 am

A mi también me gustaría volver a vivir los preparativos y el día de la boda... y pensar que hace un añito estaba en el Caribe...
Os pongo una fotillo de la luna de miel, como me gustaría volver a estar allí :-)
6 de Mayo de 2007
Imatge
XAYSO

EntradaAutor: XAYSO » dj. maig 08, 2008 11:56 am

6 de Mayo de 2007
Imatge
XAYSO

EntradaAutor: XAYSO » dj. maig 08, 2008 11:58 am

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
6 de Mayo de 2007
Imatge
XAYSO

EntradaAutor: merce i albert » dj. maig 08, 2008 11:58 am

Bones!!!!

Pues si que fan enveja les que es casen aquest any.... pero nosaltres aixo ja ho em viscut, ara ens podem esperar per tornar-nos a casar quan fem els 25 anys de casats, no??? ja ja ja No falta temps encara!!!

I l'amor que no s'acabi mai !!!!!

FRANCRIS ja has vist la parella que vau coneixer a les fotos???? Si em dius d'on son segur que puc trobar una foto on se'ls vegi millor.
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants