MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: XAYSO » dj. maig 08, 2008 11:59 am

Uy! Lo siento ha salido muchas veces el mensaje.
6 de Mayo de 2007
Imatge
XAYSO
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: ds. maig 13, 2006 11:55 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dj. maig 08, 2008 2:05 pm

Hola noies,

He estat tot el matí fora.

Masa, no conec Can Marlet. Pensava que t'havies casat a la Fortalesa d'Hostalric.

Mercè, doncs no surten, la parella era d'aprop de Montmeló o ven bé de Montmeló, ara no ho recordo.
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dv. maig 09, 2008 12:14 pm

Bones!!!

FRANCRIS si eren de Montmelo o rodalies no anaven em nosaltres... Les uniques parelles catalanes que vam coneixer una era de Torregrossa (lleida) i l'altre era de Barcelona ciutat (Viuen el c/ Balmes), les altres eren de diferents punts d'espanya (Gijon, Valladolid, Zamora, Zaragoza i Mardid). Ho sento potser anavemn em l'altre grup en que ens vam creuar .
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Myrim » dv. maig 09, 2008 1:28 pm

BON CAP DE SETMANA!!! PASSAT PER AIGUA... JA VA BÉ... TARDES DE CINEMA I PASSIO!!!!
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » ds. maig 10, 2008 9:57 am

Bon dia noietes!

Espero que us vagi bé el cap de setmana!.
Nosaltres anem a sopara al MAS SOLA per celebrar el nostre aniversari, que com sabeu va ser dilluns ... i también he reservat una habtació al nou hotel ue han fet .... jejeje (ja us explicaré a veure que tal) el meu home no en sap res de l'habiatació ... jajaja

Un petó
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » ds. maig 10, 2008 12:41 pm

Bones!!!

Bon cap de setmana a totes!!!!

Masa que vagui molt be el sopa i l'habitació... ja ja ja.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. maig 12, 2008 8:30 am

Bon dia,

Com anat noies???

Avui fa un anyet del meu comiat de soltera. Us poso uns petits moments!!

El meu comiat va començar a las 5 de la tarda quan hem van venir a buscar a casa per vestirme de Pitufa, ellas también anaven molt guapas, anaven de negre amb una papallona al cap.
Després de vestir-me hem van porta a un parc que hi ha a Malgrat, molt gran, per a nens, on hem van fer una gim cama. Després hem porten al passeig de Malgrat a seguir la conya, on hem fan cantar y ballar per guanyar pelas y convidar-las a un cubata.
Segudament anem al restaurnat, on tenim una sala privada y allá vam estar bastantes hores, on vaig tenir un bon sopar!! vaig tenir una parella de comics, on ens rondaven mentres sopavem i ens feien bromes y conya. Després regals y per últim el super boy!! joe com estava el boy!! >.-<: >.-<: :-)).
Vam sortir del restaurant i de Festa!! fins els xurros.
A las 8 del matí arribo a casa després de 15 hores de comiat!! Las amigas i familia es van portar de conya, tant a la despedida com en el casament. Entre tots van fer que tingui un bon record!! :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

despedida Cris fotos

EntradaAutor: FRACRIS » dl. maig 12, 2008 8:40 am

Fotos Cris
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
FRACRIS

despedida Cris fotos

EntradaAutor: FRACRIS » dl. maig 12, 2008 8:45 am

+ fotos cris
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dl. maig 12, 2008 1:11 pm

Ja ja ja FRANCRIS anaves guapissima!!!! Ja veig que t'ho vas passar molt be ara fa un anyet, felicitats!!!!

Nosaltres tambè fa un anyet de la despedida, la vam fer conjunta perque els amics a ultima hora van decidir no venir (era molt familiar, venien els meus 3 germans i els 3 germans de l'Albert em les dones). Ens van disfressa de Hippis, i vam haver d'anar a comprar pel mercat de Palautordera (el fan dissabte el mati), al Caprabo i pel mig de Sant Celoni. Despres vam anar a una casa rural a dinar (hi van venir els meus cosins, alguns tiets, els nebots,..) i cap a la tarda un cop ja van haver marxat els pares, tiets, cunyats i nebots vam fer jocs (menjar la poma en parelles, ens feien preguntes i sino les sabiem ale globus d'aigua,...) i els jocs van acabar em una gerra d'aigua em un fred que feia.... Ens vam dutxar i ale a sopar i festa tota la nit. Ens vam quedar a dormir alla. L'endema ens vam llevar, recollir i cap a casa falta gent. La llastima es que les fotos que tinc estan en un album que ens van regalar el dia del casament. :-/ :-/ Mirare de fer fotos del album i penjar-les.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. maig 12, 2008 2:05 pm

Si merce, fes fotos... que bé!!

Per cert, els vostres amics entre la despedida y després el casament, és guanyen el premi als millors amics de l'any!! Vaya tela
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dl. maig 12, 2008 5:15 pm

Buenas!!!

Allo en lloc d'amics eren coneguts o ni aixo, mira si ho arribo a saber no els convido, no et pots ni imaginar el disguts que em vaig endur, jo em pensava que eren els nostres amics i em van demostrar que res de res. Desde el dia del casament que no en sabem res, nosaltres els hem felicitat (via missatge al mobil) pel seus aniversaris, per nadal, cap d'any,... I cap ens ha contestat!!!! El principi m'ho vaig pendre molt malament pero ara... aviat fara un any i ja ni hi penso em ells.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. maig 12, 2008 5:35 pm

Mercè, vaya tela, peró per el que hem vas explicar fa temps, va ser que es van enfadar amics teus entre ells per tema regal o alguna cosa així, peró amb vosaltres en principi no era res de res amb vosaltres :-/ :-/

No m'extraña que estiguessis disgustada, si els consideras amics i van d'aquest pal, et fereix... peró no pateixis aquí tens unas ciberamigas que ens tens per el que necesitis!! neukiss-) neukiss-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dl. maig 12, 2008 6:14 pm

Ei!!
Bona tarda!!

FRACRIS!! pero quin disfressa més xula!! anaves molt divertida no??? a més, no et coneixia ningú així de barrufet ... jejeje les fotos són molt xules!!.

Mercé, tela amb els teus amics ... però baja, que aquesta paraula els hi queda força gran ... tu a la teva, que de ven segur que no els necessites per a res. Amb ells els has escollit i la damilia et bé imposada (jo ho dic pq tinc mal rollo amb una germana de ma mare que també em va fer una bona jugarreta per el casament) però no val la pena ni explicar aquests temes pq es perdre el temps. No t'amoïnis tu al menys has quedat com una senyora interessan-te per ells. Que els bombin!

nenes, nosaltres aquest cap de setmana hem fet Festa Major ... jajaja varem anar a sopar al Mas Solà i también ens hi vàrem quedar a dormir (el meu home no sh'ho creia, pensaba que li fotia una bola...jajajaja) en una paraula IMPRESIONANT!!! l'Hotel es de 4* i la veritat ... de conya ... us ho recomano ( a vosaltres dues no us queda tant lluny) .. jejeje
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 14, 2008 8:08 am

masa ha escrit:Ei!!
Bona tarda!!

FRACRIS!! pero quin disfressa més xula!! anaves molt divertida no??? a més, no et coneixia ningú així de barrufet ... jejeje les fotos són molt xules!!.

Mercé, tela amb els teus amics ... però baja, que aquesta paraula els hi queda força gran ... tu a la teva, que de ven segur que no els necessites per a res. Amb ells els has escollit i la damilia et bé imposada (jo ho dic pq tinc mal rollo amb una germana de ma mare que també em va fer una bona jugarreta per el casament) però no val la pena ni explicar aquests temes pq es perdre el temps. No t'amoïnis tu al menys has quedat com una senyora interessan-te per ells. Que els bombin!

nenes, nosaltres aquest cap de setmana hem fet Festa Major ... jajaja varem anar a sopar al Mas Solà i también ens hi vàrem quedar a dormir (el meu home no sh'ho creia, pensaba que li fotia una bola...jajajaja) en una paraula IMPRESIONANT!!! l'Hotel es de 4* i la veritat ... de conya ... us ho recomano ( a vosaltres dues no us queda tant lluny) .. jejeje

uy uy uyyy.... :: orrr:: :: orrr::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 14, 2008 1:35 pm

Estem abandonant aquest post!!! : muaahhhh :
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dc. maig 14, 2008 5:00 pm

Abandonar el post??

NOOOOOOOO AIXÓ MAI!! MAYERAS HASTA LA MUERTE ....jejeje

per cert Cristina, Festa major no ho deia per lo que t'imagines eh ... jajaja ara m'assembla que m'he fet enere ... jajaja (m'han canviat el torn de 8 mati a 5 de la tarda) i mira, ara fins que no m'acostumi .... NO VULL QUE ME'L TORNIN A CANVIAR!! ara faré bondat!! ...jajaja
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 14, 2008 5:33 pm

masa ha escrit:Abandonar el post??

NOOOOOOOO AIXÓ MAI!! MAYERAS HASTA LA MUERTE ....jejeje

per cert Cristina, Festa major no ho deia per lo que t'imagines eh ... jajaja ara m'assembla que m'he fet enere ... jajaja (m'han canviat el torn de 8 mati a 5 de la tarda) i mira, ara fins que no m'acostumi .... NO VULL QUE ME'L TORNIN A CANVIAR!! ara faré bondat!! ...jajaja

T'has fet enrere?? doncs jo no je je je.... vaig al reves que tu :-(
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. maig 14, 2008 5:41 pm

Bones!!!

FRANCRIS el rollo em els amics va ser per lo de la despedida (s'ho van fer ells solets que era molt familiar) i tambè pel tema regal. Nosaltres erem 5 parelles , pero ens ajuntavem mes sovint tres, i a una de les parelles no els hi van dir que ens donaven el regal (era de tots) i es van enfadar entre ells. Amb aquesta parella si que seguim en contacte, es de les altres dues em les que mes ens feiem que res de res. La 4a parella anava molt a la seva i aparaixien i desapareixien.

Noies se que vaig dir que us posaria fotos de la despedida pero l'ordinador no em deixa, a veure si l'Albert s'ho pot mirar i miro de penjar-les, ok??

AMUNT EL POST!!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dj. maig 15, 2008 4:46 pm

aix wapes!!! He estat desconectatada entre el finde de sesion peliculera i k he estat fora amb els nens de colonies... pero ja estic aki al peu del cano!!! DILLUNS 1 ANY!!! I dema 4 anys k sortim junts!!! oweoeoe, en principi aquest dissabte farem alguna excurioneta ( potse pujem a montserrat k m'encanta), teniem previst pero si fa sol vestir-nos de nuvis i anar a la caseta k te el meu avi a la montanya k esta ple de camps de roselles i verd i fer-nos un reportatge amateur i unes risses, pero ja veurem pk amb el temps... i cap al vespre agafem l'habitacio del hotel, una banyera ens arreglarem i anirem al port de sitges k esta al costat del hotel, un soparet romantic i cap al hotel a fer jacutzzis i al mati también tenim el esmorzar... aix kina ilu les bodes de paper!!!
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant