MAIG 2010

bodes 10!

EntradaAutor: xurdit » dt. feb. 19, 2008 12:41 pm

rayma tiene mucha razón...
una boda también son los preparativos y es bueno disfrutarlos!! :-)ok:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 21, 2008 6:15 pm

Ojalà tingueu raó... perquè a mi se m'està fent etern... els mesos no passen i ja tinc ganes d'organitzar alguna cosa i encara falta perquè fins a finals d'any no volem començar a mirar res perquè ara és massa aviat... :o-o: Així que amb la decisió ens quedem... jejeje
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: xurdit » dg. març 30, 2008 10:43 am

A mi també em passa això, i queda poc més d'un any!
Ara ja tenim església, lloc pel convit, catering i fotògraf... i clar, fins després d'estiu no ens posaré a mirar vestits i ens posarem amb invitacions, detallets i altres... en fiiii que aquests mesooos tampoc fareeem graan cosa d preparatius i se m'estaaan fent llargs... llargsss!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: esteryalberto » dt. maig 13, 2008 10:22 am

HOLA!!!

POR FIN EL 8 DE MAYO DE 2010 SE CUPLE NUESRO SUEÑO, DESPUES DE 10 AÑOS DE NOVIOS, EMPEZAMOS CON 15...¡¡¡¡¡¡¡YA TOCA!!!!!!
QUE GUAY, AHORA A IR PREPARANDO COSITAS... (+:-)
esteryalberto

Entrades: 48
Membre des de: dc. abr. 02, 2008 6:49 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 13, 2008 11:22 am

Ei!!! Tu también te casas el 08/05/2010. Què guai yo también!!! Què casualidad. Bueno en principio hemos decidido esta fecha però estoy dudando por el tiempo que en mayo no és muy bueno y no quiero que llueva y este año por estas fechas ha llovido mucho jejeje però bno en princpio serà el mismo dia que tu però yo aun no he mirado nada aunque tengo ideas. Después del verano miraremos en serio y eso. Què tal tu?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annaiesteve » dt. juny 03, 2008 10:36 pm

Chicas q guay, vosotras vais antes q las de junio, q emoción, os imaginais cuando estemos todas entrando al 2010, q la cuenta atras se nos va a poner ( coloraaaa ))))) en meses ya..... faltan,...4 meses ....faltan....bufff q nervios, me faltan 2 años y ya toy atacaaaaaaaaaaaaa.

Bueno hablamos por aqui.

Hay alguna q se case en el MAS DE SANT LLEI ? en mayo?????

Anna :hmm::
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 04, 2008 9:15 am

Jajaja que guai! Ja tinc ganes que arribi al menys l'any que ve... per començar a organitzar coses... quines ganes!!! El temps passa volant ja vureu... jo vull disfrutar del temps d'organització i d'il.lusió que ens queda que crec que és lo més emocionant de tot perquè el dia en si passa volant volant que ni te'n enteres o això diuen els que ja ho han passat. *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: xurdit » dj. juny 12, 2008 6:36 pm

noieees que ja ha passat el nostre mes de maig!! :-))
Ja us queda menys de 2 anys!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lluneta29 » dv. juny 13, 2008 7:22 am

Km passa el temps!!! Ja quasibé queda un any i onze mesos!!!!! Menys de dos anys... quina passada... Km passa el temps... no me'n adonaré i ja ho podrem dir a tothom i començar a preparar cosetes... ara per ara només tenim el restaurant però no l'hem reservat encara, ens han dit que tenim temps per fer-ho que falta mooooooooolt! jajajajaja A la fira de nuvis del novembre acabarem de concretar més coses, aquesta serà la nostra fira!!!! Per fi!!!! :: orrr:: :: orrr::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: xurdit » dv. juny 13, 2008 7:45 am

On teniu pensat lluneta?
Clar que si, és bon moment! Nosaltres ens vam començar a moure a l'octubre de l'any passat (tot i que segons quins llocs ja estava ple, ple!!!) i ara ja estem a mig juny, en poc més de mig any ja entrarem al nostre any i a un any de les vostres bodeees :-)) :-):-):-):
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lluneta29 » dv. juny 13, 2008 12:06 pm

Hola! Quina enveja... a vosaltres us queda menys que a nosaltres... però bno intento no pensar en tot lo que em queda perquè sinó em fico trista :hmm:: En fi, tenim pensat fer-ho aquí, te fico la pàgina web: http://www.resquitx.com/vila_magna/index.html
A veure què et sembla... ja em diràs. Només ens falta trucar per confirmar perquè la data està lliure... Fins ara!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: xurdit » dv. juny 13, 2008 12:42 pm

lluneta res de posar-te trista!!! El temps passa molt molt ràpid, mira ja som a mitjans d'any! Ja veuràs! A mi m'està passant volant, és veritat que no hi ha un sol dia que no pensi en la boda... però per això tenim el foro i ja veuràs que quan el del 2010 es vagi ambientant més, serà geniaaal! :-))

El lloc m'agrada molt... amplitud, tranquilitat, piscineta, jardins! ho trbo mooolt encertat! Felicitats!! L'heu anat a mirar ja?
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lluneta29 » dv. juny 13, 2008 12:58 pm

Siiiiiiiiiiiii! I és xul.líssim i molt nou bàsicament perquè encara no hi han fet cap boda, l'acaben de comprar i fins l'any que ve no en fan cap. Així que novet novet encara que el restaurant que l'ha comprat el coneixem i ho fa tot molt bé. Ens va agradar tant que no vam voler buscar res més imagina't... esperarem una mica més per després trucar i reservar-ho perquè ara considero que és massa aviat encara... així t'agrada el lloc? Està apartat del món mundial en un poblet enmig de boscs i camps de conreu... el jardí té 5 hectàrees d'extensió i a la casa ens hi podem quedar a dormir!!! >.-<: >.-<: >.-<: És impresionant la veritat... Però ningú sap de la seva existència perquè encara no l'han publicitat fins el mes que ve però esperen que sigui un boom. L'any que ve ho tenen quasibé tot complert... així que...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: piolin » dv. juny 13, 2008 4:21 pm

hola lluneta
el restaurant es molt guapo y si a mes es nou millor encara casi lestrenaras que guay
Imatge
piolin
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 130
Membre des de: dg. maig 25, 2008 12:57 pm
Ubicació: cardedeu

EntradaAutor: xurdit » dg. juny 15, 2008 9:58 am

Que xulo lluneta! Enmig de "la nada" perdut del món només per vosaltres i al vostra gent! :-))
Nosaltres ho fem a un lloc apartadet de tot i la veritat és que és perfecte, no sentir res més, no tenir ningú més apropet!
I dius que El Resquitx amb la nova direcció i tot ho comencen a fer l'any que bé? Doncs ja saps, al primer casament que facin cap allà a mirar com ho tenen muntat, com queda el saló, TOT! I t'asseguro que se't posen els pèls de punta, quan veus el teu lloc tot muntadet i tot esperant l'arribada dels nuvis! :-):-):-):
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 16, 2008 7:45 am

sIIIIIIII... La veritat és que ens va agradar molt i ja ho tenim quasi decidit... però potser esperarem a veure si hi ha un lloc que ens agradi més o què fem perquè encara queda temps... M'alegro que us agradi a veure si la gent també pensarà el mateix del lloc....
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: xurdit » dl. juny 16, 2008 1:23 pm

Ja veuràs que si, és un lloc amb molt d'encant!!
Jo el què cada cop tinc més clar és que res pot ser a gust de tothom, així que el principal és que sentiu que és el vostre lloc i que us agradi! La veritat és que li agradarà a la gent, el lloc és preciós nenaa!! Però si, mireu algo més, per poder comparar, i sempre s'agafen idees i es veuen més coses!
Nosaltres en vam mirar molts, moltíssims, perquè bàsicament no ens decidiem! Al final, però, de tant mirar-ne encara costava més... pq el què un tenia a l'altre li faltava... però bé, al final ens vam quedar amb aquest que ens va donar un vuelco el corazón el primer dia que el vam veure! (tot i que fins la tercera o quarta vegada no ho vem veure clar... que es veien les vistes al 100% :-)) )
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 17, 2008 10:21 am

holaaa de nou!! La veritat és que jo ja sabia que era el meu lloc molt abans d'anar-hi al veure-ho per internet ja vaig pensar ha de ser aquí... i bé al veure-ho amb directe no em va pas decepcionar al contrari, és idènticament igual que a les fotos o encara més bonic si és pot. Encara no han fet la "carpa" pels banquets però diuen que serà molt gran de vidre i fusta ens van ensenyar els plànols i la veritat promet molt. Sí que potser és arriscar-se agafar un lloc que encara no està acabat, però jo amb el jardí ho tinc claríssim. Volia un lloc amb molt espai verd i apartat del món mundial i això és lo que és aquesta finca. A més, després de la festa, ens podem quedar a dormir allí, sense moure'ns i al dia següent a preparar les maletes que marxemmmmmmmm a Mèxic, si tot va bé... :-///: :-///: :-///: Lo que encara queda molt... i em fa peneta... acabaré de boda fins als......... Ara veig que el temps passa lentament, suposo que després ho veuré diferent, l'any vinent que ho hauré d'organitzar tot i així suposo que tindré més il.lusió, pq ara ho veig tant lluny que ni em fa il.lusió ja crec... :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: xurdit » ds. juny 21, 2008 11:00 am

Si està clar q quan veus un lloc i sents que és el teu lloc, moltes vegades no fa falta ress més!

Jo, en el tema del temps, com ja et vaig dir, passa volant... mira em vaig registrar aquí a l'octubre, no tenia res (només la data!! cosa que encara va portar més maldecaps!)! i encara em faltava més d'1 any i mig pel casament!
Ara, porto 8 mesos aquí i ja tinc església, masia, catering i fotògraf!! Ja només falten 11 mesos pel gran dia, però saps el millor que tinc aquí? Totes les nenes que he conegut!!!! Que de debò fan que preparar el nostre dia sigui una de les millors experiències que he tingut mai!!
Tu que vas amb més temps, aprofita tot això, pq és, simplement, màgic :-))
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 25, 2008 8:51 am

Holaaaaaaaaaa!!! Què tal el pont? Heu fet algo? Jo a part de dormir res de res. A mi ja m'ha començat el compte enrera per l'any... i encara no tenim res, però tampoc em preocupa sincerament encara queda molt però al menys la data i la idea hi és que ja és molt. El restaurant està mig mirat, l'esglèsia ni idea i el fotògraf també tenim idea de qui serà. I a partir d'aquí a esperar a que arribi el gran dia. A partir de quan s'ha de mirar la resta de coses, els detalls, les invitacions, etc...? Quan s'han de donar les invitacions? Quatre mesos abans del gran dia o més aviat? >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants