RUN ha escrit:Bloomie ha escrit:vaya dia más chulo llevo, a ver si sigue la racha!
DIA CHULO, PARA UNA TIA CHULA
COMO HA DE SER

Autor: Bloomie » dt. maig 20, 2008 11:40 am
RUN ha escrit:Bloomie ha escrit:vaya dia más chulo llevo, a ver si sigue la racha!
DIA CHULO, PARA UNA TIA CHULA
COMO HA DE SER

Autor: RUN » dt. maig 20, 2008 11:52 am

Autor: monix » dt. maig 20, 2008 11:57 am
Bloomie ha escrit:ETIAM ha escrit:Sabési que??? este jueves es el cumple de mi marido !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
y de mi madre!
y mañana de mi padre!
jajajjajajaja

Autor: monix » dt. maig 20, 2008 11:59 am
Autor: RUN » dt. maig 20, 2008 12:00 pm
monix ha escrit:Bloomie ha escrit:ETIAM ha escrit:Sabési que??? este jueves es el cumple de mi marido !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
y de mi madre!
y mañana de mi padre!
jajajjajajaja
Y el de mi suegra!!! quién da más!!![]()
![]()

Autor: RUN » dt. maig 20, 2008 12:00 pm
monix ha escrit:Ya me he aburrido de la plancha...que poco aguante...
Acabo de destender la lavadora de ayer y de tender otra, ahora un descnsito y si eso luego vuelvo a la carga.

Autor: ETIAM » dt. maig 20, 2008 12:00 pm

Autor: monix » dt. maig 20, 2008 12:02 pm
ETIAM ha escrit:pues yo doy más el 21 de la hermana pequeña de JC y el 22 el de la hermana mayor de JC jajaj asi que... vivan los japi berdeisssss![]()
![]()
![]()
![]()
Monicaaaaaaaa com estas??? quant tens metge?
Autor: ETIAM » dt. maig 20, 2008 12:08 pm
monix ha escrit:Dilluns 26 tinc corretges

Autor: monix » dt. maig 20, 2008 12:09 pm
Autor: monix » dt. maig 20, 2008 12:11 pm
ETIAM ha escrit:monix ha escrit:Dilluns 26 tinc corretges
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quin dia cumpleixes?
Autor: ETIAM » dt. maig 20, 2008 12:14 pm

Autor: monix » dt. maig 20, 2008 12:20 pm
ETIAM ha escrit:jajaj home t'hauria de veure però..... si estas amb aquests sintomes poder no aguantis fins el dia 11, si comences a sentir que tens petites perdues pots ser que comencis a perdre el tap mucòs, i si tens la panxa molt baixa jo crec que esto se acerca ya mismo jajajaj no avui ni demà però si potser en una setmana mas o menos ! tens els llavis secs i inflats?
Autor: ETIAM » dt. maig 20, 2008 12:29 pm
monix ha escrit:ETIAM ha escrit:jajaj home t'hauria de veure però..... si estas amb aquests sintomes poder no aguantis fins el dia 11, si comences a sentir que tens petites perdues pots ser que comencis a perdre el tap mucòs, i si tens la panxa molt baixa jo crec que esto se acerca ya mismo jajajaj no avui ni demà però si potser en una setmana mas o menos ! tens els llavis secs i inflats?
Doncs la veritat és que sí, se'm tallen bastant...i una mica de rinitis...se'm tapa el nas.
HAGAN SUS APUESTAS SEÑORES Y SEÑORAS...cuando saldrá la niña??

Autor: monix » dt. maig 20, 2008 12:31 pm
ETIAM ha escrit:monix ha escrit:ETIAM ha escrit:jajaj home t'hauria de veure però..... si estas amb aquests sintomes poder no aguantis fins el dia 11, si comences a sentir que tens petites perdues pots ser que comencis a perdre el tap mucòs, i si tens la panxa molt baixa jo crec que esto se acerca ya mismo jajajaj no avui ni demà però si potser en una setmana mas o menos ! tens els llavis secs i inflats?
Doncs la veritat és que sí, se'm tallen bastant...i una mica de rinitis...se'm tapa el nas.
HAGAN SUS APUESTAS SEÑORES Y SEÑORAS...cuando saldrá la niña??
Pues mi apuesta es par ael 22 de mayo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: ETIAM » dt. maig 20, 2008 12:32 pm

Autor: monix » dt. maig 20, 2008 12:37 pm
ETIAM ha escrit:Monica tens alguna foto recen? es que te quiero ver !! asi me ajusto mas a las fechas jajajajaja