MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: iram » dt. maig 20, 2008 4:17 pm

si de era el modelo Oleaje! :-)ok: :-)ok:
iram
:: núvia d'or

Entrades: 3114
Membre des de: ds. abr. 01, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: Myrim » dt. maig 20, 2008 4:40 pm

Hola cukis moltes gracies!!! IRAM felicitats!!
A vera us explico com anat el finde la anecdota k ens va passar i una miketa d'ahir a la nit... i les fotos despres kuan estigui al ordenador de casa us penjo algunes vale???
Comencem:
Com ja us havia comentat el dissabte teniem nit i esmorzar al hotel melia de sitges on ens vem casar. El divendres vaig anar per confirmar-ho i la noia k ens va organitzar el convit em va dir k ja tenia la reserva feta pero k akest cop ja no seria la suite, i vaig preguntar per el esmorzar si ens el pujaven a l'habitació. EM va dir k no k era un suplement de 3 euros pero k no valia la pena pk el buffet era molt xulo, li vaig preguntar k si era molt car fer pujar el esmorzar k ens van dur l'endema del casament i em va dir k si k penses k l'ampolla de cava ja et clavaven 20e, en fin k vaig dir-li k era igual, k nomes es k em feia gracia recordar-ho. LA noia s'ho repensa i em diu esperat un moment k vaig a preguntar-li al metre a vera k em diu... i tachan el metre k hi havia en akell moment es el meu cunyat!!! i clar em va dir k no em preocupes, k k m'agradava i jo pues... cafe amb llet i pastetes no se tu mateix!! NO el volia posar en compromis tampoc. I res también em va dir k miraria de dir k ens donguessin una habitacio xula encara k no fos la suite nupcial.
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: Myrim » dt. maig 20, 2008 4:51 pm

DIssabte a les 5.30 aprox:

Arribem al hotel ens donen l'habitacio. K PEAZO HABITACIÓ PLENA DE MIRALLS I KIN MORBO. Donava al port k esta just davant i es veia tot sitges precios!!
total k com ploviscava dons vem decidir aprofitar el llit (2metres de'amplada) en fin k estavem estirats ja i ens truken a la porta

PUM PUM!!! NENES k no sabia on ficar-me anava en pilotes!!! em tanco al bany i el joan correns es vesteix i obre.
ENS portaven una bandeja amb maduixes amb xocolata i una cubitera amb una ampolala de cava kin detall, pero kin corte.
En fin k com despres anavem a sopàr al port i también veureim acabariem empatxats i tal... decidim menjar-nos les maduixes i obrir el cava i ala a despelotar-se otra vez.

PUM PUM PUM!!! osTRES TU k tornen a trucar a la porta, jo k em pixava de rissa ja, agafo el barnus k ens havien deixat i ja passo d'amargar-me, el joan es torna a vestir, io jo seguia amb el cava.

Ara era una noia k ens venia a fer la covertura.

LA COVERTURA??? k es aixo????

TOTAL k venien a obrin-se el llit i posar-nos uns bombons, i jo pensan a obrin-se el llit ??? si ja fa estona k l'hem obert!!!
kina situacio mare meva.

Total k vem trucar per telefon als nostres cunyats, per si era una broma, kin riure, en fin k ens va dir k encara ens havien de portar les galetes!!! pero per sort ja ens les havien dut avans k pujessim a l'habitació.

Ens vem fer una banyera ( ja se k s'ha d'estalviar aigua pero venia de gust), ens arreglem i cap al port a sopar. Em salto lo de despres....

De bon mati trukem al esmorzar i sorpresa ja sabien k ens havien de pujar..., TACHAN ERA EL MATEIX ESMORZAR K ENS VAN DUR!!! Cava inclos, kin detall... ja ho diuen kien no llora no mama!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dt. maig 20, 2008 4:58 pm

I res ahir a la nit el joan va voler cuinar ell... mentres ell hho preparava jo em vaig vestir de nuvia i pentinar... i carai k me casat amb el ferran adria!!! va imitar el primer plat del casament, petals de melo amb salmon, pernil d'anec i llagostins amb cherriys calents... mmmmm
El segon no era el plat del casament pk sino empatxava molt pèr sopar, pero em va fer dos rollets de llenguado amb formatge philadelphia i pa rallat al forn i oregano acompanyats d'un saltejat de xampinyons gambes i cherrys tot al forn mmmmm

El postre va imitar el dia k em va demanar per casar el portava tapat amb una tapadora, em va fer un discurset de frases emotives i romantiques va destapar i tachan habia un paketet de la joieria, em va regalar un collaret a conjunt amb une arrecades moníssimes. K detallista jijiji i despres ja va portar el postre Coulant de xocolata!!! un dels meus postres preferits k em demano al restaurant!!! Aix kin home k tinc.. i lo k continua es secreto del sumario!!! Be a la nit us penjo alguna foto vale???

Espero no haver-us avurrit molt!!! UN PETO :-):-):-): :-):-):-): =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: masa » dt. maig 20, 2008 6:03 pm

Carai Myrim!!
Quin detallasso entre els de l'hotel i el teu marit no??
Careu celebrar el primer aniversari "por todo lo alto"!!!

I que et va die el teu home quan et va veure amb el vestit de nuvia??
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: masa » dt. maig 20, 2008 6:04 pm

iram ha escrit:jo ahir vaig recuperar la meva cronica i de veure les fotos una mica mes i acabo plorant! Quin dia mes maco i q rapid passa!
possarem algunes fotos!!!!

Iriam, estàs ESPECTACULAR!!
Tu no et vas tornar a vestir de nuvia com varem fer la Myrim i jo??
masa

EntradaAutor: Myrim » dt. maig 20, 2008 7:20 pm

lo prometido es deuda!! Kuan em va veure vestida em va dir K WAPA!! I ES VA VESTIR ELL DE NUVI!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dt. maig 20, 2008 7:28 pm

k m'havia de dir pobret... ai kina paciencia k tenen akests maridets!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dt. maig 20, 2008 7:32 pm

IEppppppppppppp l ME OBLIDAT IRAMMMMMMMMMMM SUPER WAPA!!! US POSO UNA DEL DIA BODAAAAAA 2007
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: iram » dt. maig 20, 2008 7:43 pm

yrim nena quina celebracio mes maca de l'aniversari! k xulo l'hotel i els detalls!!!!!!! Estaves molt pero q molt wapa!!!!!!!!!!!!!!!!
iram

Entrades: 3114
Membre des de: ds. abr. 01, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: masa » dt. maig 20, 2008 8:44 pm

Carai!!

Nena esteu estupendos eh!!

MOLT I MOLT GUAPOS!!! ... m'encanta :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 21, 2008 8:14 am

iram ha escrit:si de era el modelo Oleaje! :-)ok: :-)ok:

Per aixó hem sonava, je je je

Dels 5 vestits que hem vaig provar, aquest era un. Hem va cridar l'atenció que no pesava res de res, era com no portar res posat. :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 21, 2008 8:26 am

Carai Miriam, dic el mateix que Masa, ho vau celebrar per todo lo alto!!

M'has donat una idea, li podria fer un dels plats per sopar el dilluns vinent, que vam fer al restaurant el dia dle casament. ummm, peró només un, pq de nit menjar massa no hem senta bé!!

Per cert miriam, guapíssima!!!

Noies, notición:
El meu home i jo hem decidit tirar la casa per la Finestra: celebrem el nostre aniversari a PORT AVENTURA!!.

Hem reservat a l'hotel port aventura, estem dissabte 31 i diumengue 1.
Ens encantan els parcs temàtics i aixó ens feia il·lusió.
Si us enrecordeu vam reservar primer per anar a l'hotel de barcelona a celebrar-ho peró com que ens vam comprar el cotxe i la contribució... vam decidir que no. Peró hem dit que cony!! hem de disfrutar!! je je i apa cap a port aventura.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dc. maig 21, 2008 3:24 pm

Merci... k wai Fracris a port aventura!!! super divertit, aix tinc ganes de anar jo también... fa 4anys k no he anat, vaig anar amb el joan a`l poket de sortir...i m'han dit k el hotel es molt xulo. Jo no hi he passat mai la nit pk a mi em cau a propet i amb 1h com a maxim stic a casa... pero m'han dit k es molt xulo!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 21, 2008 4:20 pm

Myrim ha escrit:Merci... k wai Fracris a port aventura!!! super divertit, aix tinc ganes de anar jo también... fa 4anys k no he anat, vaig anar amb el joan a`l poket de sortir...i m'han dit k el hotel es molt xulo. Jo no hi he passat mai la nit pk a mi em cau a propet i amb 1h com a maxim stic a casa... pero m'han dit k es molt xulo!!

Je je, jo estic a 2 horetes i mitga, peró després de tot el dia al park, fotra't la pallisa de tornar uff, también es una excusa je je je

Doncs hem estat dos cops al hotel, una vegada a aquest que hi anem al Port aventura i l'altra al mexicà (el paso) els dos son recomenables.
Hem estat els dos cops per Halloween, és la època que m'ho passo bomba, soc una poruga, y allà hem desfogo cridant com una boja amb la por que tinc :-)) peró soc masoca i m'agrada.

Ens agradan molt els parcs temàtics, si podem l'any que vinent i no tenim cap sorpresa!! agradable ji ji voelm anar a Orlando al Walt Disney coninat amb un New York o las Vegas :-/ :-/ ja veurem.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. maig 21, 2008 9:31 pm

Bones!!!!

Noies etaveu totes guapissimes!!!! Quin record!!!

Myrim quina celebració, si aixi es la del primer any no em vull imaginar com sera quan feu els 10 o el 25 ja ja ja.

Francris aixi que cap a port aventura, que be. Nosaltres ho posposem fin el pont de Sant Joan, que marxarem a Puigcerda a un apartament que ens deixen, pero de totes maneres dilluns alguna coseta farem. Jo volia mirar de sorpendrel pero ho tinc dificil esta tot el dia a casa i ara el qui cuina es ell.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. maig 23, 2008 7:40 am

Eiiii noies on souuuuuuu???

Com es presenta el cap de setmana??

Diu el temps que ploura :-/ :-/
Tinc comunió diumengue, i vaig bastant estiuenca. ji ji.
El dissabte al vespre ve la meva cunyada a sopar per veure com fem el pena a Eurovisión!! quina vergonya :-)) :-)) :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dv. maig 23, 2008 10:01 am

Bon dia wapes i bon cap de setmana!!

FELICITATS A LES K AKEST FINDE ESTEU DE CELBRACIÓ!!!
FOTOS EH!!!!

Nosaltres possiblement dema a la tarda com no tenim balls de salo anirem al ikea i al leroy merlin, pk encara em de trobar un rebedor k ens agradi, un bodeguero xulo per sota l'escala, i fen-se el vestidor, aixi k anirem a mirar cosetes... i com también ens falten alguns detallets pos ala a gastar!!! sort k hisenda ens torna calerons, i el mes k ve jo tinc paga doble k sino!!! I diumenge venen els meus avis a dinar a casa k encara no l'han vist em fa ilu... fare de primer un entremes amb ensaladilkla russa al mig ( k al meu avi li encanta) i fricando... i de postres super fàcil el postre preferit de la meva iaia... CONTESSA!! a mi els gelats no m'agraden massa, pero a ella li encanten i ja li vaig dir k hauria el seu postre preferit. Ai els avis... vosaltres encara els teniu??? jo per sort tinc tots 4 i viuen a sitges tots aixi k sempre m'he fet molt amb ells. Justament akests k venen el diumenge l'any passat van fer 50 anys de casats el mateix dia k nosaltres ens vem casar... i li vem fer un ram de nuvia petitet per la iaia i pastis de bodes d'or i tot. Va ser molt emotiu... k monos i els altres avis akest hivern en van fer 62 de casats!!! OJALA HI PUGUEM ARRIBAR K BONIC!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: FRACRIS » dv. maig 23, 2008 11:16 am

Doncs si Miriam no tothom arriba tants anys de casats!! ojala poguem nosaltres.

Tinc un avi per part de pare i una avia per part de mare.

Us explicaré una coseta que sempre recordaré.

El meu avi per part de mare va morir al desembre del 2004, doncs un dia abans de morir, per no dir unes hores abans, li va dir a la meva mare que ell no hem veuria vestida nuvia, pq ja no hi seria entre nosaltres. Llavors li va dir que li digués a la meva avia (la seva dona) que hem comprés el vestit de nuvia depart d'ell, pq ell sempre m'ha tingut molt d'afecte, vaig ser la primera neta per a ell i a sobre vivia al pis d'adalt i estaba sempre amb els meus avis. Així que quan va arribar el moment la meva avia hem va dir que el vestit el pagava ella de part del meu avi. Tinc la cosa de que ell, des de on sigui m'hagues pogut veure de nuvia, que és el que ell volia.
Cosas de la vida, peró ens hem de quedar amb las coses bones sinó no serem mai felisos. :-()-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dv. maig 23, 2008 1:07 pm

Bones!!!

Pues jo tinc els 4 avis em mi. De fet l'avi de part de me mare viu a Andujer (Jaen) i no va venir el casament, pero de fet ell no s'ha preocupat gaire de la familia :-/

En canvi pel costat de l'Albert jo nomes en vaig coneixer a tres. L'Avia pel costat de se mare ja fa anys ens va donar els diners per si quan ens casavem ella ja no hi era i de fet li vam donar l'invitacio el dia de St esteva del 2006 i es va morir al cap de 3 dies (com son les coses, oi??? tot just ens faltaven 5 mesos per casr-nos). L'avi pel costat del seu pare es va morir 11 dies abans del casament ( estava molt futot i ell insistia en que venia de casament fos com fos, els seus fill deien que no. Jo crec que com que no el deixaven venir es va morir i ens va veure desde alla on fos) i l'avia pel costat del seu pare va morir per carnestoltes d'aquest any, pero ja feia temps que deia que es volia morir.

Noietes que passeun un bon cap de setmana!!! jo el tinc una mica ocupat i vull mirar de buscar un foradet per celebrar l'any de casats!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants