DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: NiNNa » ds. maig 24, 2008 11:56 pm

Hansen, però a tu t'agrada la teva feina. Et poden dir el que vulguis, però tu disfrutes!!!!!!!!

I ninou, preparar-se unes oposicions, per mi, NO ÉS VOCACIÓ. Si vols, em puc preparar les de correus amb tot l'esforç del món, i de vocació, ni una. I no em diguis que no busques una feina segura, perquè és el que tu mateixa estàs dient: no t'arriscaries a anar a una escola i dps a una altra. Jo si que ho faria, fins trobar la que més m'agradi. Un lloc on realment difruti de la meva feina. Com dius que et passa on estàs tu ara. Però ei, que molta gent vol i pretén ser funcionari per tenir una trnaquilitat. I ja està. Però es presentarà molta molta gent que realment vol la plaça per poder estar on relament vol. Tu penses d'una manera, i no em convenç l'argumentació que fas. Gens ni mica. Però és la teva vida, i ets tu qui la viu, i qui l'ha de disfrutar, i qui s'ha de sentir tranquil amb ell mateix!
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: Papita » dg. maig 25, 2008 1:10 am

mmmmmm

Bona nita wapes..
què tal el cap de stmana?? :-)) :-)) :-)) :-))

cadascú té la seva opinió... neu:-D
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: ninou » dg. maig 25, 2008 8:34 am

Papita, ! el cap de setmana molt bé!!! tot i el mal temps... ahir vam estar amb uns amics veient el chikilicuatre....Amb la quantitat de frikies que hi havia, hauria d'haver guanyat ell!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: MAY_23 » dg. maig 25, 2008 10:01 am

Ninna, crec que ets massa radical en aquest aspecte. Ella decideix el que es millor per ella i si busca una estabilitat ho veig del tot normal, jo també la busco! que per desgracia necessitem treballar per poder viure amb unes certes condicions

Ninou entencs la teva postura, però crec que no has de deixar-te guiar per una mala experiencia. hi han escoles moooolt maques on segur que disfrutaries de la teva VOCACIÓ, tot es probar-ho, però entenc que fa por deixar una feina fixa per això

Jo ho vaig fer, estava fixa en una altra feina i hem vaig apuntar a llistes i quan hem van cridar ho vaig deixar tot, hem vaig llançar a la piscina! però vaig tenir sort i ara estic contenta d'haver-ho fet.

Aiiiiii quina pena que no ganes el chikilicuatre!!!! com vaig riure ahir!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Papita » dg. maig 25, 2008 10:32 am

jejejeje qué bueno el chikilicuatre!!!! vaya par de gues que tiene el tio... para salir y ponerse..
1. el breikindens..

neujor:-) neujor:-) neujor:-)

http://youtube.com/watch?v=d2sun973nfY

y a la bailarina que se le veia el culo??? jajajajaj
Papita l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 25, 2008 10:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Papita

EntradaAutor: MAY_23 » dg. maig 25, 2008 10:36 am

La verdad que fue buenisimo com la de rosa se iba cayendo i se perdia en el baile jejeje son buenisimosss

La verdad es que hay que tenerlos bien puestos, porque no es cantante ni nada, lo hicieron super bien!

El que ganó para mi no fue de los mejores pero como decia el locutor, ya se sabia mas o menos, porque los paises eran casi todos del este y se votaban entre ellos
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Papita » dg. maig 25, 2008 10:38 am

qué va.. no era de los mejores ni de coña!!! pero salia el patinador ese, el mejor del mundo que ya está retirado y claro...

a mi me gustaban isladia (que eran un chico y una chica) y dinamarca.. el chico de la boina y los tirantes..
Imatge

Papita

EntradaAutor: MAY_23 » dg. maig 25, 2008 10:40 am

Si ese que iba como de los años 20 estuvo muy bien!!!

uy yo sufria con el patinador porque se ponia a patinar con las cuchilas al lado del cantante que iba descalzo!! y yo pensba como se le vaya el patin le va a hacer polvo el pie! jejejeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Papita » dg. maig 25, 2008 10:40 am

por cierto May te pongo una canción qu eme encanta (no tiene nada que ver con eurovisión) pero nos estamos planteando ponerla en algun momento..

a ver qué te parece...

http://youtube.com/watch?v=oA9EF5J_

... re=related
Imatge

Papita

EntradaAutor: MAY_23 » dg. maig 25, 2008 11:14 am

Es muy chula!

se te ocurre algun momento donde ponerla??

yo creo que lo de las canciones me va a costar horrores!!!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Papita » dg. maig 25, 2008 11:17 am

bufff.. pues no lo tengo muy claro...

pero me gusta.. :-))

y para elprimer baile.. tenéis algo pensado??
Imatge

Papita

EntradaAutor: MAY_23 » dg. maig 25, 2008 11:30 am

Creo que esa es la unica que tengo mas clara!! y a no ser que encuentre otra que me guste mucho será esta!!

La escuche la primera vez en la pelicula TAPAS, y me enamoró y le dije nada mas escucharla a mi novio, esta canción si algun dia nos casamos saldrá en nuestra boda! jejeje

mira es esta

hay varias versiones pero seguramente sera la de frank sinatra

http://youtube.com/watch?v=1rAsoLm1Ges

Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Papita » dg. maig 25, 2008 11:53 am

mmmmm espreciosa la canción.. a nosotrs nos encanta Sinatra...

nosotros tenemos una en la cabeza.. no es muy conocida..

http://youtube.com/watch?v=8q1zWNITuyg

la original es de lou reed
Imatge

Papita

EntradaAutor: Hansen » dg. maig 25, 2008 11:54 am

Bon dia nenes!!!!

Com ha anat el dissabte? A mí també m'ha fet molta pena que no guanyes el Chiki Chiki. És que és del meu poble, i conec al seu germà i pare de tota la vida.
Ahir em vaig trobar a ma cosina que anava amb la seva nena de 2 anyets, i tota la estona cantava el chiki chiki. A més estava molt contenta perquè tenia una guitarra petita a l'estil de la del Rodolfo, el germà del chiki chiki se la va veure i li va demanar si se la donava per posar-la a la botiga. I la nena se la va donar sense cap problema!!! Qué mona ella.

I per cert, ja nomès em queden 9 dies de classe!!!! Desprès és la excursió de fi de curs, crèdit de síntesi, recuperacions, avaluacions, reunions... i vacancetes!!!! Ja en tinc moltes ganes, aquest any amb les pràctiques i la pressió de la meva tutora ha estat bastant dur. Estic cansada psicològicament. A més aquests últims dies els nanos comencen a estar una mica insuportables, amb la calor, la pluja, el cansament que porten i els exàmens... Crec que tots ens mereixem ja les vacances.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: MAY_23 » dg. maig 25, 2008 11:56 am

No la havia escuchado nunca pero tambien es muy xula i original!!

yo me imagino bailando la cancion y me veo alli ya! asi que sé que esa cancion es la buena jejeje

y despues de esa quiero poner algo con marcha, me gusta una flamenquita jejeje mira esta

http://youtube.com/watch?v=XUN-DzvPzOM

sino justo dp del primer baile, saldrá en algun moment seguro jeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Papita » dg. maig 25, 2008 12:28 pm

jejeje May!!! es de marchita flamenca!!!!

està molt bÉEEEEEEEe
Imatge

Papita

EntradaAutor: Papita » dg. maig 25, 2008 12:32 pm

Hansen ha escrit:Bon dia nenes!!!!

Com ha anat el dissabte? A mí també m'ha fet molta pena que no guanyes el Chiki Chiki. És que és del meu poble, i conec al seu germà i pare de tota la vida.
Ahir em vaig trobar a ma cosina que anava amb la seva nena de 2 anyets, i tota la estona cantava el chiki chiki. A més estava molt contenta perquè tenia una guitarra petita a l'estil de la del Rodolfo, el germà del chiki chiki se la va veure i li va demanar si se la donava per posar-la a la botiga. I la nena se la va donar sense cap problema!!! Qué mona ella.

I per cert, ja nomès em queden 9 dies de classe!!!! Desprès és la excursió de fi de curs, crèdit de síntesi, recuperacions, avaluacions, reunions... i vacancetes!!!! Ja en tinc moltes ganes, aquest any amb les pràctiques i la pressió de la meva tutora ha estat bastant dur. Estic cansada psicològicament. A més aquests últims dies els nanos comencen a estar una mica insuportables, amb la calor, la pluja, el cansament que porten i els exàmens... Crec que tots ens mereixem ja les vacances.

Bon dia wapa!!

doncs tens raó.. hauria d'haver guanyat el chiki chiki..

Jo también tinc moltes ganes d'acabar.. però a noslatres encara ens queda una mica.els nanos leguen el 19 i a més a més no tenim intensiva aqu curs, pq als pares l'horari no els anva bé (q también t´col-lons que el nostr horari l'hagin de deicidr els pares (que són como si fossin els clients..) seria com anar al super i dir: mira, vull que treballeu fins les 12 de la nit... i es fan votacions i com som majoria doncs guanyem...
però bueno, deixant aquest tema que em crispa, encara ens queden uns quets dies..
la setmana passada ja vem anar de colònies a cala montjoi i va estar super bé!! molt divertit..

a mi em passa igual que a tu.. estic molt cansada ja.. diuen que tenim moltes vacances.. però realment les necessito.. ara a preparar el teatre (és un eix transversal de l'escola) fer les represetnacions i.. fins el curs que ve.. (als nanos.., clar!!!)
Imatge

Papita

EntradaAutor: Alezeia » dg. maig 25, 2008 10:46 pm

Bona nit noies!!!

Ya queda poquito!!!! Esta semana tengo que pasar las pruebas de competencias básicas...... :o-o:

Papita, a mi también me gustó el chico de los tirantes!!!

Las canciones que habeis escogido son muy chulas!!! Yo la de Jarabe de Palo la pondría, por ejemplo, en un pase de fotos, si es q haceis!!!

A mi me gusta una de Maná y Juan Luis Guerra, "bendita la luz", pero lo del primer baile es un tema que tengo q investigar después de las opos!!!

No sé como poneros la canción para que salga directamente, pero os pongo el enlace:

http://youtube.com/watch?v=lihn1ZvY3vc

Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: MAY_23 » dl. maig 26, 2008 8:14 am

Alezeia esa también es muy chula!!

Teneis razon chicas, este tirón de fin de curso agota a todos!

Papita que pu... lo de la jornada intensiva! nosotros si que tenemos empezamos el lunes que viene! pero ya dijeron en claustro el otro dia que para el año que viene no sabian si se podria porque en el consejo quiza se opondrian los padres, en fin....

Yo también necesito ya las vacaciones, voy super estresada, tengo la tension por las nubes y a veces me cuesta hasta respirar, entre notas, cole y opos... en fin a ver como llego a final de mes
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Hansen » dl. maig 26, 2008 1:36 pm

Ánimo May, que ya sólo nos queda un suspiro!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant