Sugeriments restaurants 75 persones prop de Badalona

un any fantàstic.

Sugeriments restaurants 75 persones prop de Badalona

EntradaAutor: LauraFont » dg. maig 11, 2008 11:07 am

Hola,
Nosaltres ens volem casar el 26 de setembre del 2009 a Tiana i anem una mica perduts amb això d'escollir un restaurant. Serem uns 75-80 convidats, i ens agradaria que ens aconcelléssiu d'un lloc que estigu ibé per aquest nombre de persones. Que estigui per la zona(max 1hora). A mi m'agradaria molt el Mas Vestit del Mas-Ram, però no sé si ens agafaran tan poquets...
Si podeu suggerir alguna cosa sobre la que NO hem de fer també agrairia ens ho diguéssiu.
Espero els vostres comentaris. Gràcies
LauraFont

Entrades: 7
Membre des de: ds. maig 10, 2008 8:45 pm

EntradaAutor: horconoah » dg. maig 11, 2008 4:33 pm

Nosotros visitamos Mas Vestit , dijimos unos 50 y no nos pusieron problemas (eso si, en domingo). Al final la hacemos en Mas Coll
Imatge
horconoah
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 270
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 9:26 am

EntradaAutor: MonicayMateo2009(MYM) » dg. maig 11, 2008 9:39 pm

hola nosaltres ho celebrem a la masia restaurant font del tort, esta en montcada i esta molt chuclo, et deixo la pagina web per si la vols visitar:

www.masiafontdeltort.com

ja em diras que et sembla, a nosaltres nos ens van posar ninguna pega per lo de les persones, en pricnipi eram 80-90 maxiom pero ara som 110, ho ha dos salons
MonicayMateo2009(MYM)
:: núvia de platí

Entrades: 4937
Membre des de: dv. jul. 27, 2007 2:13 pm

EntradaAutor: JB » dj. maig 15, 2008 7:36 am

CAN BALADIA tiene dos salas pero la de abajo es maximo 90 personas.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: trini » dj. maig 15, 2008 7:58 am

hola nosotros nos casamos en 9 de mayo 2009 en mas vestit y en principio somos unos 80, la verdad es que no nos han puesto ningun probleama todo es hablarlo, ya me diras cual has escogido
trini

Entrades: 17
Membre des de: dc. maig 07, 2008 7:48 pm

EntradaAutor: MonicayMateo2009(MYM) » dj. maig 15, 2008 9:18 am

com va la busqueda de restaurant ?? tens alguna noticia fresca per dirnos???
MonicayMateo2009(MYM)

Entrades: 4937
Membre des de: dv. jul. 27, 2007 2:13 pm

EntradaAutor: loreyn » dl. maig 19, 2008 1:55 pm

creo que kangeisó hacen bodas más reducidas y esta en el masnou
Imatge
Crónica Lorena y Oscar: viewtopic.php?t=19789
loreyn
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11978
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 1:57 pm

mas vestit

EntradaAutor: trini » dc. maig 21, 2008 7:45 am

hola, hay alguien que se case en Mas Vestit :-/
trini

Entrades: 17
Membre des de: dc. maig 07, 2008 7:48 pm

EntradaAutor: LauraFont » dg. maig 25, 2008 8:29 am

Muchas gracias a todas guapas!
Despues de muchos años de ilusión en Mas Vestit, me gustaba des de hacía mucho tiempo, ayer fuimos a visitarlo y... Bé, ens va atendre un tal Juan (no Joan que és amb el que vaig concertar visita per e-mail), i doncs aquest senyor Juan no ens va atendre amb massa èmfasi, suposo que no li interessaria que fossim 70 persones i va ensenyar-nos les coses ràpid i ens va despatxar ràpidament. M'explico: Si et cases dissabte al migdia no hi ha problema en número de persones, això sí a les 19h tothom fora! I si et cases per la nit doncs has de pagar un suplement de 48 per persona que no arribi a 110. En serio, em vaig desilusionar moltíssim. Potser si m'haguéssin atès la Maria o el Joan hagués tingut més flexibilitat. No ho sé.
Bé, us seguiré explicant. MOlts petons guapes.
LauraFont

EntradaAutor: Papita » dg. maig 25, 2008 10:35 am

LauraFont ha escrit:Muchas gracias a todas guapas!
Despues de muchos años de ilusión en Mas Vestit, me gustaba des de hacía mucho tiempo, ayer fuimos a visitarlo y... Bé, ens va atendre un tal Juan (no Joan que és amb el que vaig concertar visita per e-mail), i doncs aquest senyor Juan no ens va atendre amb massa èmfasi, suposo que no li interessaria que fossim 70 persones i va ensenyar-nos les coses ràpid i ens va despatxar ràpidament. M'explico: Si et cases dissabte al migdia no hi ha problema en número de persones, això sí a les 19h tothom fora! I si et cases per la nit doncs has de pagar un suplement de 48 per persona que no arribi a 110. En serio, em vaig desilusionar moltíssim. Potser si m'haguéssin atès la Maria o el Joan hagués tingut més flexibilitat. No ho sé.
Bé, us seguiré explicant. MOlts petons guapes.

vinga Laura wapa!! no et desanimis!! ja veuràs com el trobes!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Pincessa85 » dg. maig 25, 2008 10:38 am

laura jo em caso al Restaurant Miravent, a 15 minuts de Badalona per la carretera de la Roca, y te dos salons, un més petit pero menys de 100 persones y no et posen minims si agafes aquest saló, yo he agafat el gran pero perque m'agrada molt més y pagaré el suplement fins a 110 persones. Fan nomes una boda.
Imatge

FELIZMENTE CASADA!!

Cronica de la boda: viewtopic.php?p=2433755#2433755

Video de la boda: http://www.guianupcial.tv
Pincessa85
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10000
Membre des de: dg. maig 06, 2007 6:01 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: LauraFont » dg. maig 25, 2008 6:18 pm

Gràcies Papita i Pincessa!!
Avui hem fet una ruta de restaurants aquest matí per la zona del Vallès i m'he enamorat d'algún que d'altre... Aviam el pròxim cap de setmana.
La veritat és que amb el poc temps que tinc per mi, doncs dedicar-me a buscar llocs per banquet se'm fa una muntanya i voldria acabar ja! Però bé, com he dit avui m'han agradat alguns i no em posen pegues per marxar a una hora o penalització per no arribar a 100.
Ja us seguiré explicant. Molts petons a totes
LauraFont

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants