MINERVERAS 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. maig 21, 2008 4:47 pm

Sandrix amor que estas en la parra, jajajaja, RAT tiene razon, no t acuerdas q puse el pedazo de lista de lo q ofrecia Caballe con precios?? y me dijistes: vale, asi me ahorro ir a nose odnde! jejeje
haaay, no se q aremos cuando se acerque el dia, aun nose keda mucho y ya stamos en las nubeees!! ueeeeee!! ::bna//

X cierto, yo curro de administrativa/contable...de todo!!! en una emprsa de montaje y diseño de stands!! ;)
jajaja RAT, ya pasa eso d duplicar mensaje!
jiji!

xitos neukiss-)
Chiqui_13
:: núvia experta

Entrades: 851
Membre des de: dc. nov. 29, 2006 1:43 pm

EntradaAutor: Sandrix » dc. maig 21, 2008 4:59 pm

Sí, estoy en la parraaaaaaa! Q mal. Recupero la information en un plis plas neu:-D

Nenas, ánimo con el english!!! Yo estuve varios años estudiando y cuando conseguí un par de titulines de la Cambridge m planté. Too much for me!! neujor:-)

Chiqui, como se llama tu empresa??? Está en Poblenou, verdad???

Es q Chiqui y yo somos vecinas!! *.-o-o.*
http://nuvis.org/jordi_sandra2009[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Sandrix
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2421
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:50 am

EntradaAutor: Sandrix » dc. maig 21, 2008 5:30 pm

Acabo d trucar a Caballé. Per akest dissabte tenien ple!!!! I el q v marxem de finde de casa rural. AL final hem kedat per dissabte 7 de juny. Uff! encara keda!!
Imatge
[/url]
Sandrix

EntradaAutor: Rat30 » dc. maig 21, 2008 5:52 pm

Perfecte Sandra ¡¡¡
Apreta con el precio ¡¡¡¡

Ah...ya hay fecha para el desfile GAUDÍ ¡¡¡ ¿sabeis lo que quiere decir, no? Pues eso, que de aquí a poquito ya estaran nuestros "trapitos" jejejejje
Rat30
:: núvia rookie

Entrades: 152
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:29 pm

EntradaAutor: Chiqui_13 » dj. maig 22, 2008 12:39 pm

Hola Sandrix!!

Mi empresa se llama RC Projectes, KIEN KIERA STANDS PARA FERIAS, AKI STAMOS NSOTROS, DISEÑADORES Y MONTADORES DE LO K HAGA FALTA! jajajaja chikas, que tengo que pagar una hipoteca,un coche y una super bodaaaaaaaaa, hay que currar mucho! jejeje!
Chiqui_13

EntradaAutor: Chiqui_13 » dl. maig 26, 2008 12:32 pm

hey bon dia! o bona tarda!!!
Oye chikis, alguien sabe algo de la pagina del Vil-la??? he intentado entrar para ver si era la nueva o que... y me ha dado un error... eso os pasa a todas? espero que sea pq las estan actualizando, que guachissss!!!

Como lo llevais?
Oye nenis, os pedireis los bolis de los pollos? jeje....yo los quiero,son geniales!

Xitos, muak,muak!! : besito : : besito :
Chiqui_13

EntradaAutor: Sandrix » dl. maig 26, 2008 5:02 pm

Hola!!!

Jo también ho he provat i res...Chiqui, la deben estar actualizando (es lo q pensé). He preguntado en el 2008 a ver si lo saben. Quizás burrita lo sepa! Su hermano trabaja en Caballé!

Ya tengo ganas de verla!!!!!

Q bolis pollo???? Yo no los he visto. Creo q hay un post, verdad??? Voy a mirar...
Imatge
[/url]
Sandrix

EntradaAutor: Chiqui_13 » dt. maig 27, 2008 11:19 am

Sandrix neniii!
los has visto los bolis? jajaja son la leche!!
son un pollo novia y un pollo novio, jajaja!! hay un post abierto si, kreo k acen desde alli un pedido para kien lo kiera, pero nose como funciona aun...si lo abreiguas me lo chivas ;)
:-)ok: bsotes
Chiqui_13

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 04, 2008 9:26 am

Bon dia carinyos¡¡¡¡, que tals¿¿ heu vist les coleccions del 2009 de vestits??
sandra5
:: núvia de bronze

Entrades: 1740
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:35 pm

EntradaAutor: Esthercilla » dc. juny 04, 2008 10:02 am

Bon dia a totes!!!

Sóc una minerva del 10 de setembre 2009, aixi que anire entran per aqui.

Avui vaig a parlar amb el fotograf, amb caballe? De las llista vosaltres quin agafeu??
http://www.nuvis.org/estherydani

Imatge

Esther&Dani...cada instante es mágico!!
Esthercilla

Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 22, 2008 11:21 am

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. juny 04, 2008 10:46 am

Esthercilla, jeje k mono el nick!
Pues yo personalmente cogí a a Caballé, solo entrar a las oficinas, el trato, etc... me cazaron! jejeje, y ademas q curran super bien, ya veras sus trabajos.
A mi me mantuvieron los precios del 2007 pq fui en febrero x ahi... kizas ahora salga algo mas caro nolose... todo nos sale por 2600 euros dando en 15 dias paga y señal de 300, (te hacen un 10% dto.)
Bueno pues ya nos diras q tal, pero no te duermas q estan super solicitados jejeje!
q vaya bien wapisisima!: besito :: besito :: besito :: besito :: besito :: besito :
Chiqui_13

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. juny 04, 2008 10:47 am

Sandra5, per quin dissenyador et decantes? de moment no hi ha massa coseta del 2009 oi?
Chiqui_13

EntradaAutor: Esthercilla » dc. juny 04, 2008 11:13 am

Chiqui, gracies!! es del que mes he sentit parlar...haviem aquesta tarda!!

Per telefon m`han dit que em mantindrien els preus del 2008...pero si a vosaltres us val 2600 amb els preus del 2007 doncs haviem quin preu em diuen a mi....stic asustada!!! quants diners tot!!!

Agafareu extras?? Nosaltres lo dels focs artificials segur, i el cotxe suposu que también. I el tema de la cascada de xoco ens ho tenim que pensar...

Imatge

Esthercilla

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. juny 04, 2008 11:20 am

De res Esther!!!

Doncs si, m'agradaria possar tema, focs, també havia pensat en possar un castell inxable pels nens... però es que vas sumant i son molts calers tia... jeje..
Els focs saps que valen? i quan es fan o algo?....
El cotxe, jo tenia entès que t'ho regalava el Vil-la, saps el que tenen ells? el rolls royse balnc? doncs crec que es aquest...nose...
Per si ho llogues,saps el preu? jo... jo nose preus de res!!
Sou molts al teu casament?
Nosaltres es que no arriben als 150 (dissabte) i hem de pagar la diferència saps......
Bè, quantes preguntes jejeje!
Ja m'explique guapi!
Petons
Chiqui_13

EntradaAutor: Esthercilla » dc. juny 04, 2008 11:36 am

Doncs el focs aquest any valen 350€ i hem va dir que no em podia dir els presu de l`anuy que ve xq encara no ho sabia pero mes o menys no crec que varii gaire i es molt xulo de fer...crec que es especial no?? a mi m`agradraria fer-ho despres de sopar surtit tots a fora pero no se si ells et diuen quan ho tens que fer...no crec, com que vaig aquest diumenge a donar la paga i senyal li preguntare.

El cotxe es un que tenen de color crema descapotable imitacio a un octxe antic i em va dir que son 400€ amb el xofer i el cotxe adornat...jo no se si es el regal que et fan ells...tu creus que si??

Lo del castell es xulo también pels nens, aixo no se quan costa xo el que so agafare es el cangur que val uns 100€ aixi es despreocupen una mica.

Jo em caso un dijous, nosaltres vem agafar dia a l`esglesia el 5/9/09 ì vem començar a mirar rest. i el que mes ens va agrdar va se el vil.la i tot el 2009 el tenien agafat nomes quedaba un disabte al febrer i el 7 de novembre i pel tema del fred em frenava una mica aixi que vem pensar que el 10 esta be, xq es com un divendres i aixi sempre que sigui el nostre aniversari a l`endema sera festa...jejejeje...i nosaltres también ven començar un dia 10 aixi que al final ens fa ilu el dia!!

I lo de la cascada también es xulo...aixo val 3€ per persona i em sembla que ho posan 1.30h despres del sopar o algu aixi...

Nosaltres em fet la llista i surten uns 180 el que pasa que sempre tens que contar un tant per cent que no vindran....

Vaya parrafada!! jejeje

Ahh!! I les cadires a l`aparitiu que et semblan??

Petons

Imatge

Esthercilla

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. juny 04, 2008 11:48 am

Jajaja ey com mola! estas super assaventada de tot!!!! i jo que creia q ho sabia gaire bé tot, ji,ji,ji...

Aixi dons lo de la cascada es la foundue de xoco oi? llevors... si jo tinc uns 140 convidats, 140x3=420 euros nomes???? però diria q a la carpateta amb menus i demes q et odnes, diu q val 900 euros no?
per cert.... as vist que cada pernil et val 500 euros tia??? no ho veus una mica massa???
aaaah no sabia tampoc lo de la nani que et possen jeje... k fa? i quant estona ho saps?
les cadires penso k son (per lo q val tot) una mika cutrecillas jejeje....oi? son de plastic....les pussaras tu? esta be oi?aixi no es cansa ningu.........
Chiqui_13

EntradaAutor: Esthercilla » dc. juny 04, 2008 12:00 pm

Es que soc molt preguntona!! :-) :-) :-)

A la carpeta que em van donar a mi fa poc no posa preus dels extras...i li vaig preguntar el preu de la fondue de xoco i em va dir que son 3 euros per persona i que la posan una hora i mitja despres de sopar...xo aquest finde ja li preguntare tot millo vale?? jejeje

Si si la canguro esta amb els nens tota l`estona i em sembla que els hi dona de menjar...per el que val aixo esta molt be!!

Tu que te cases de dia o de nit?? Per l`esglesia o civil?

Lo de les cadires, haviem no m`agradan gaire pero si que les posare, la gentr gran, els tacons...aixi dura mes l`aparitiu...

El pernil, es una pasta i potser jo no el posare xq a l`aparitiu también esta l`opcio de la barbacoa que et fan el menjar alla al moment i es xulo aixo...i en lloc del pernil aixo entra al preu crec...i también esta guai!!

ah...lo de les figures de gel también esta molt guapo!! jo ho faria tot...jejejej em sembla que aixo no es molt car, depen de la figura que agafis i queda maco.

Imatge

Esthercilla

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 04, 2008 12:01 pm

Felicitats esther wapa¡¡¡¡
Doncs jo em decanto de moment per pepe botella.
sandra5

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 04, 2008 12:02 pm

esther jo tinc caballe. A mes parlaras em una noia que es diu miriam que es super simpatica ja u veuras, jo em els albums vaig flipar.
sandra5

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. juny 04, 2008 12:04 pm

UAAAAAU K BE QUANTES COSSETES!
aquest dilluns t'espero pq m'explikis tttttoooottt!! jejeje
Jo em pcaso el 15-8-08 per l'esglesia a l 13h d'aqui al Vil-la i fins q el cuerpo aguante jajaja!! i tu???

eeey es veritat! esta guay lo d l'estatua! ja m'ho diras també, jijiji....com m'aprofito de tu esther.....
jo es ja e donat la paga y senyal i no e de tornar en principi fins el tast..k poster cuincidim no? em sembla q es pel febrer....

muakaaa
Chiqui_13

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants