MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dt. maig 27, 2008 8:37 am

Bon dia noies,

Petita crónica de l'aniversari.

Bé ahir, va ser un dia especial, va ser un dilluns diferent i sentia que des de que hem vaig aixecar, estavem de celebració, era el meu primer any de casada, i com hem va posar el meu home a la tarjeta del centre de roses que hem va regalar, era el primer any i el millor, esperem que mai acabi aquesta magia.

A las 8 de matí m'aixeco, baixo abaix i hem trobo a sobre del marbre de la cuina una frase feta amb grans de café i cullaretes "1 any , felicitats, t'estimo".
Cap a las 11 del matí sento enrenou a la feina, surto de la oficina per veure que passa, i sorpresa!! un centre de 26 roses molt macu :-)) amb la corresponent tarjeta que us he explicat abans. segueix el dia, truco al restaurant on ens vam casar per reservar, ja que hem decidit a última hora anar a sopar, els hi expliquem qui som i que celebrem el primer any de casats, el jefe ens diu us faré un detall molt macu, a veure a veure... quina il·lusió.
Dinar especial, la tarda va passar rapid, plego a las 7 de la tarda, vaig al poble a donar una volteta i mirant l'aparador de una joieria, veig una pulsera per el meu home, de plata i acer, entro, pago i ja tinc un detall.
A las 9 marxem cap el trull, quan estem a punt de sortir del cotxe per entrar al restaurant, li dic al meu homes "t'has oblidat d'una cosa!! " i ell hem diu el que?? i li trec el regal (la pulsera).
Entrem a sopar i ens rep l'amo del trull, molt amable i atent com sempre, ens felicita per el primer any, i ens posa un centre de flors a la taula, y una copa de cava. Sopem molt bé :-)) , recordem el nostre dia tan especial.... quan marxem l'amo, ens regala el llibre de 40 anys de trajectoria del restaurant el trull, i ens el dedica.
Arribem a casa, obrim una ampolla de cava que ens van regalar el dia del nostre casament, personalitzada amb dues copes de cava amb els nostres noms i la data del casament. Brindem i ....

M'he enrollat una miqueta.. je je je gràcies noies.
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dt. maig 27, 2008 11:48 am

MOLTISSIMES GRACIES NOIES!!!!

Caran francris quina celebració, vaig que va ser por todo lo alto... ja ja ja.

Nosaltres ho vam fer molt mes senzillet. El que si vam fer va ser veure el dvd del casament i les fotos. Voliem fer un sopar romantic pero el meu home es trobava fatal de l'estomac i ho vam deixar per avui (suposo, depen de com es trobi).
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Myrim » dt. maig 27, 2008 4:40 pm

Felicitats noies!!! Fracris kin detall mes original lo de les culleretes i grans de cafe k mono!!!
Merce a vera avui!!! mai es tard per celebrar-ho!!
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » dt. maig 27, 2008 4:40 pm

FRACRIS ha escrit:Bon dia noies,

Bé ahir, va ser un dia especial, va ser un dilluns diferent i sentia que des de que hem vaig aixecar, estavem de celebració, era el meu primer any de casada, i com hem va posar el meu home a la tarjeta del centre de roses que hem va regalar, era el primer any i el millor, esperem que mai acabi aquesta magia.

A las 8 de matí m'aixeco, baixo abaix i hem trobo a sobre del marbre de la cuina una frase feta amb grans de café i cullaretes "1 any , felicitats, t'estimo".
Cap a las 11 del matí sento enrenou a la feina, surto de la oficina per veure que passa, i sorpresa!! un centre de 26 roses molt macu :-)) amb la corresponent tarjeta que us he explicat abans. segueix el dia, truco al restaurant on ens vam casar per reservar, ja que hem decidit a última hora anar a sopar, els hi expliquem qui som i que celebrem el primer any de casats, el jefe ens diu us faré un detall molt macu, a veure a veure... quina il·lusió.
Dinar especial, la tarda va passar rapid, plego a las 7 de la tarda, vaig al poble a donar una volteta i mirant l'aparador de una joieria, veig una pulsera per el meu home, de plata i acer, entro, pago i ja tinc un detall.
A las 9 marxem cap el trull, quan estem a punt de sortir del cotxe per entrar al restaurant, li dic al meu homes "t'has oblidat d'una cosa!! " i ell hem diu el que?? i li trec el regal (la pulsera).
Entrem a sopar i ens rep l'amo del trull, molt amable i atent com sempre, ens felicita per el primer any, i ens posa un centre de flors a la taula, y una copa de cava. Sopem molt bé :-)) , recordem el nostre dia tan especial.... quan marxem l'amo, ens regala el llibre de 40 anys de trajectoria del restaurant el trull, i ens el dedica.
Arribem a casa, obrim una ampolla de cava que ens van regalar el dia del nostre casament, personalitzada amb dues copes de cava amb els nostres noms i la data del casament. Brindem i ....

Nena que macu!!!!

QUE BONIC QUE ES L'AMOR!!! .... a disfrutar-ho

petonets
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: masa » dt. maig 27, 2008 4:41 pm

FRACRIS ha escrit:Bon dia noies,

Nena que macu!!!!

QUE BONIC QUE ES L'AMOR!!! .... a disfrutar-ho

petonets
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. maig 27, 2008 5:26 pm

Masa lo de Port aventura es aquest cap de setmana.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: iram » dt. maig 27, 2008 7:04 pm

k bonito es el amor!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) :-///: :-///: :-///:
iram
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3114
Membre des de: ds. abr. 01, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: masa » dt. maig 27, 2008 7:12 pm

FRACRIS ha escrit:Masa lo de Port aventura es aquest cap de setmana.

OK!!

ESTIC A LA PARRA!!!
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 28, 2008 10:58 am

Avui fa un anyet que estaba amb el meu recient estrenat marit, en un hotel guapissim de Barcelona i esperant que sigui l'endemà per agafar l'avió cap a Tailandia.

A part de la Mercè que ja se on va anar de viatge, las altras on vau anar de Lluna de mel??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dc. maig 28, 2008 3:58 pm

doncs ami em faltaven uns dies per tornar de la Ribiera Maya... crec k fa un any estava fent parasailing, a la platja del hotel. Una passada impresionant era com volar a més era de dos plaçes i anavem juntets!!
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » dc. maig 28, 2008 4:35 pm

JAJAJAJA
Ostres, doncs jo ja feia 5 dies que havia tonat a la crua i realitat!!!
Nosaltres varem fer un creuer per el mediterrani .... jo vull tornar-hi!!!!!!!
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dj. maig 29, 2008 7:44 am

masa ha escrit:JAJAJAJA

Vas fer crónica del viatge??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dj. maig 29, 2008 12:18 pm

FRANCRIS que avui estavem volant direccio Bangkok!!! Jo vull tornari!!!!

Quan aquest mati hi he pensat me posat trista... que be ens ho vam passar i quina meravella de gent!!! Em va encantar Tailandia.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dj. maig 29, 2008 2:00 pm

merce i albert ha escrit:FRANCRIS que avui estavem volant direccio Bangkok!!! Jo vull tornari!!!!

Quan aquest mati hi he pensat me posat trista... que be ens ho vam passar i quina meravella de gent!!! Em va encantar Tailandia.

: muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Saps, ahir al mig dia vaig posar a la tv el video que vam grabar a Tailandia, i avui hem seguit mirant-lo, ens hem quedat al principi del circuit, a Chian Rai.

El meu home hem diu a las 14:00, "ara acabem de sortir cap a Tailandia"" : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dj. maig 29, 2008 2:02 pm

Mercè, no t'ha passat que quan més passa el temps més t'agrada Tailandia, jo vaig venir alucinada i amb el temps he anat recordant cosas i cada vegada m'agrada més, é sun bon record! :-)ok:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dj. maig 29, 2008 8:22 pm

Francris tens rao, no se pero cada cop els meus records de Tailandia son millors i m'agrada mes. Vaig quedar encantada em la gent, i em tot en general.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dv. maig 30, 2008 7:20 am

Bon dia noies,

DIVENDRES!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Demà cap a Port aventura, tenim unas ganas... neu:-D
Ahir al vespre vaig estar sopant a Barcelona, a una convenció que tenia el meu home, i el sopar era davant de l'hotel on vam estar abans de marxar de viatge de noces. : muaahhhh : Quinas casualitats, sabiem que habiem d'anar a la zona del forum, que era on es va celebrar el sopar, doncs en un saló del forum van montar taules vestides de gala i moolt macu, quan sortiam al balcó de on sopavem veiem l'hotel il·luminat, i casualment, feia una any que l'habiem deixat per marxar cap a Tailandia. Recordsss, bueno ho deixo ja que hem poso tonta ja ja ja

Com va noies?? :hmm::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dv. maig 30, 2008 5:32 pm

FRACRIS ha escrit:
masa ha escrit:JAJAJAJA

Vas fer crónica del viatge??

Carai, porto dos dies sense entrar a internet .... quina ràbia!!!

Cris, doncs no, jo no vaig fer crónica del viatge ... jejeje però va ser genial :-)ok: Sense tenir en compte que el primer dia me'l vaig passar tot el dia marejada i amb vòmits ...pfff!! després d'anar al servei mèdic i de les 2 injeccions que em van posar (1 primperan i l'altre viodramina) a les 3 hores ja se'm va passar .... que malament que ho vaig passar!!! ...jajaja

I tu, ja preparada per anar a Port Aventura?
masa

EntradaAutor: masa » dv. maig 30, 2008 5:35 pm

Va noies, no us poseu melancòliques que segur que fareu molts viatges d'aquests xulos!! jejeje

Per cert, jo m'he fet un canvi de look us posos fotos a veure que us sembla
masa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 02, 2008 4:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
masa

EntradaAutor: masa » dv. maig 30, 2008 6:04 pm

Aquesta era la meva melena
masa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 02, 2008 4:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
masa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants