Petita crónica de l'aniversari.
Bé ahir, va ser un dia especial, va ser un dilluns diferent i sentia que des de que hem vaig aixecar, estavem de celebració, era el meu primer any de casada, i com hem va posar el meu home a la tarjeta del centre de roses que hem va regalar, era el primer any i el millor, esperem que mai acabi aquesta magia.
A las 8 de matí m'aixeco, baixo abaix i hem trobo a sobre del marbre de la cuina una frase feta amb grans de café i cullaretes "1 any , felicitats, t'estimo".
Cap a las 11 del matí sento enrenou a la feina, surto de la oficina per veure que passa, i sorpresa!! un centre de 26 roses molt macu
amb la corresponent tarjeta que us he explicat abans. segueix el dia, truco al restaurant on ens vam casar per reservar, ja que hem decidit a última hora anar a sopar, els hi expliquem qui som i que celebrem el primer any de casats, el jefe ens diu us faré un detall molt macu, a veure a veure... quina il·lusió.
Dinar especial, la tarda va passar rapid, plego a las 7 de la tarda, vaig al poble a donar una volteta i mirant l'aparador de una joieria, veig una pulsera per el meu home, de plata i acer, entro, pago i ja tinc un detall.
A las 9 marxem cap el trull, quan estem a punt de sortir del cotxe per entrar al restaurant, li dic al meu homes "t'has oblidat d'una cosa!! " i ell hem diu el que?? i li trec el regal (la pulsera).
Entrem a sopar i ens rep l'amo del trull, molt amable i atent com sempre, ens felicita per el primer any, i ens posa un centre de flors a la taula, y una copa de cava. Sopem molt bé
, recordem el nostre dia tan especial.... quan marxem l'amo, ens regala el llibre de 40 anys de trajectoria del restaurant el trull, i ens el dedica.
Arribem a casa, obrim una ampolla de cava que ens van regalar el dia del nostre casament, personalitzada amb dues copes de cava amb els nostres noms i la data del casament. Brindem i ....
M'he enrollat una miqueta.. je je je gràcies noies.