Fotos nuestras en nuestra primera Prueba

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Mª José B » dv. maig 26, 2006 2:53 pm

El 2º és molt maco però el 1º no està gens malament!!! :-)ok: :-)ok:
Mª José B
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 788
Membre des de: dl. març 27, 2006 2:44 pm
Ubicació: Castellar del Vallès

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 26, 2006 3:34 pm

A mi m'agrada molt el segon, el tercer també però no se com és per davant >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 26, 2006 3:37 pm

Ei Annfont, els 2 primers m'encantes,molt molt bonics. El segon treobo que es precios, pero jo no me'l podria ficar perquè soc una mica ampla de caderes. El tercer...és bonic,pero m'agraden més els altres.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 26, 2006 3:40 pm

ANNA EL SEGONS SENSE CAP DUBTE , SI ETS SENCILLA Y NO T'AGRADA POMPOS EL TERCER NI TU PENSIS PQ HA DE SER POMPOS SEGUR Y EL SEGON MIG Y MIG, A MI EL TERCER NO MAGRADA MOLT.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 26, 2006 6:02 pm

Ana m'agrada més el segon >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: moni78 » dv. maig 26, 2006 6:22 pm

Bueno chicas!! que no he podido entrar en toda la semana!! y ya me he leido todas las páginas y os he visto a todas!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

PyJ!!! estás guapísima!! vaya colaza más guapa!!! y a mi me gusta más un recojido alto!! y con tiara!! estarás guapísima!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Medina preciosa!! que pasada!! cada vez te queda mejor el vestido!! esque estás espectacular guapísima!!! un pedazo de super 10 para ti!!! muchos besos guapa!! y los zapatos son preciosos!! y vaya cola más espectacular!!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: por cierto!! yo sin duda me haria el recojido!! te quedará espectacular con tu vestido!! :-) :-) :-) :-) :-)

Ña!!! me encanta tu vestido!!! es totalmente de mi estilo! de echo es casi igual pero el mio no lleva lo de color. Es de Casajuana verdad?? muy muy guapa!! si señor!!! precioso!! precioso!! me encanta!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Sil!!!! por fin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! te has hecho de rogar e preciosa!!! esque estás espectacular!!! vaya tipazo tienes!!! te queda perfecto el vestido!! que estilazo!! que pasada!! estás preciosa!! un 10!!! muchos besitos guapa!!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:

Y bueno! que estoy muy muy muy contenta!! este martes pasado tuve mi 2ª prueba del vestido!! y estoy muy contenta!! me lo vi muuuuuuuuuucho mejor!! ahora si que si!! que contenta estoy!!! Ahora solo me falta la 3ª prueba el 9 de junio porque me tienen que arreglar una cosilla de atrás y listo!! que contenta estoy!! me vi genial!!! mucho mejor que en la primera prueba!! Por cierto! no os he colgado las fotos porque no tengo tiempo para nda!!! no he podido!! y hoy tampoco puedo porque son las 19.21 y a las 20.00 nos vienen a buscar porque nos vamos de fin de semana a una masia de despedida de solteros!! nos lo han organizado los amigos y es todo una sorpresa!! no se lo que nos han montado... pero va a ser genial!! seguro!! ya os contaré!! y si puedo el domingo cuando volvamos os cuelgo las fotitos!!

Un beisto a todas!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:
moni78
:: núvia experimentada

Entrades: 490
Membre des de: dt. març 22, 2005 3:10 pm

EntradaAutor: annafont » dv. maig 26, 2006 9:32 pm

MOLTES GRACIES NENES!!!!!!!!!!!!!!!!!
A MI también M'ENCANTA EL SEGON ....X AIXO US EL POSU X VEURE SI AGRADA O NO...PQ SOC SENCILLETA..... :-) ....MOLTE GRACIES NINONES!!!!!!
MONTSERRAT también POSES PEDRA?????? QUEDA XULISSIM ,EH??? NOSALTRES PINTAREM DE COLOR VAINILLA I UNA PARET "RINCONERA" SERA DE COLOR TARONJA (UNA PINTURA Q PORTA SORRA I QUEDA UN ESTOCAT :-) SUPER GUAPI!!!)
:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
annafont
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1425
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 11:38 am

EntradaAutor: MONTSERRAT » dv. maig 26, 2006 9:40 pm

Que xulo Anna!!!

Quan estigui enllestit ja faré fotoooos! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
MONTSERRAT

Entrades: 487
Membre des de: dj. juny 09, 2005 8:20 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 26, 2006 10:08 pm

moni78, esperamos tus fotos >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 26, 2006 10:10 pm

Huoles

Anna !!! Mataronina !!! capgrossa :-)ok: :-)ok: :-)ok: Jo també estic a favor del segon però he de dir que el primer té unes linies molt sencilles i elegants !!! Per cert, el ram que porta és maquísimmmm !!! :-()-) :-()-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: annafont » dv. maig 26, 2006 10:13 pm

sisisisi el ram es precios también!!!!! jajaja encara em queda tant....quan us veig a vosaaltres en ls vostres preparatius i dsp les croniques.....quina enveja!!!!!! espero q quan em toqui a mi encara estigueu al meu costat.... :hmm:: :hmm:: :hmm::
montserrat voldre fotitos!!!! jo también us en poasre del meu piset....jiji
annafont

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 26, 2006 10:16 pm

Aquí estarem Anna :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 26, 2006 10:17 pm

aixxx ... a mi m'haguès agradat muntar la boda amb més temps !!! Per anar una mica més descansats perquè ens hem fotut un tip de pencar. Un munt de detalls .... bufff !!! Per açò m'haguès agradat planificar-ho amb més temps !

Ja veuras que aquests mesos passaran volant ! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: annafont » dv. maig 26, 2006 10:22 pm

aixo espero cuquetona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i com ho portes tu guapa?? et queden 3 mesets,no??
bede i la vida de casada q tal???
annafont

EntradaAutor: annafont » dv. maig 26, 2006 10:23 pm

mes temps bede??? p ho dius ??? set va passar molt rapid??? xcert...guapissima estaves nena....quin recollit mes bonic!!! i el vestit es del meu estil....
annafont

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 26, 2006 10:24 pm

Anna, doncs ho porto molt bé, ho tenim ja tot lligat >.-<: >.-<: >.-<:

El k passa k jo sóc una histèrica de la vida i estaré com un flam >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: annafont » dv. maig 26, 2006 10:26 pm

xo jo crecq aquesta es la naturalesa de la dona!!!!!!
jajaja jo estaria igual!!!!!!!! pots creuret q quan llegeixo croniques ploro???!!! si es q....
Bede ara riuras xo la teva cara mesfamiliar....em sones molt!!!
annafont

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 26, 2006 10:27 pm

I tant k et crec :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 26, 2006 10:29 pm

De conya !!! :-)ok: Bé de fet nosaltres ja viviem junts des de feia ben bé dos anys però hem volgut formalitzar-ho. De fet a casa dels meus pares va ser un daltabaix la notícia del casament !!!!

Ningú s'ho esperava ... jajajja... petrificats es van quedar! A més els ho vam fer saber a través de fotos de vacances ... muntat a l'ordinador com si fos una fotonovela i nosaltres personatges amb uns entrepants que anavem donant pistes pel casament ... i a la fi, en última pantalla sortíem que ens casavem !!! Va ser genial !!! Mon pare nomès era capaç de dir ... "doneu-me un wisky" ... jajajaajajja :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 26, 2006 10:31 pm

Gràcies wapa. Jo he de confesar que m'havia mirat aquests models de vestits perquè m'agraden molt !!! jajajaja !!! Sisisisisi ... són del estil que m'agrada >.-<: >.-<: >.-<:

Pel que deia del temps ... és q ho hem muntat en 6 mesos !!! un xic just !!
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant