aglaya79 ha escrit:Benviguda Nuria!
jo la veritat es q estic enganxada... s'agafen moltes idees i et donen consells... a mi m'esta ajudant moltissim perque pots compartir experiències, inquietuds amb gent q està en una situació semblant...
Txellens quant fa q estas a dieta?? a mí es que me fa una mandra començar!!! però m'he de concienciar!
silvia
Doncs Silvia vaig començar el dilluns, dissabte per la nit vaig sortir, despedida de soltera.... i em volia posar una jaqueta d'aquestes de pell (plastic) taronja que tinc i que m'encanta i toma castanya quan vaig veure que em faltaven dos pams per cordar-me-la !!!!!! aixi que vaig fer un plantejament.....
No segueixo cap dieta ni res... vario una mica el menjar, en comptes de macarrons amanida, sopa mes suau de pasta, tall a la planxa i si es pollastre o pavo millor, em mentalitzo i em conciencio que he de menjar peix que no m'agrada i aixi vaig fent i de moment em resulta be perque porto un kg !! Menjant light i variat.... es que el trauma que vaig pillar amb les jaquetes te tela !!!!!
Pero ara vaig nant fent pero a partir del 7 de juny que acabi el casament de la meva cunyada mirare d'anar a un Naturhouse o algo aixi que m'assesorin, no vull acabar malalta perque jo de bones normalment em falta ferro i em marejo amb facilitat nomes falta que elimini un aliment que m'ajuda a absorbir-o i la pifiem... pero bueno aixo quan acabi el casament que sino quan jo em poso en serio amb dieta perdo molt facilment i nomes faltaria que el vestit pel casament no m'anés be !!!!