Bon dia guapes i guapo!!!
Mare meua quina moguda ahir, quan estava la cosa interesant vaig jo i m'ho perdo...
Ei, que ja soc lliure!!!!
No haig de toranar a feian fins el dia 19 de juny!!!
Vaig portar ahir a la tarda un pica-pica per tots, unes coques de recapte que havia fet ma mare i uns pastisets dolços. La coca va triunfar jejejeje
I em van donar el meu regal els companys!!! una peaso tele de 27 polzades de LCD!!!!!
Em cavia al picanto de miracle!!!!!
Va estar molt be, pero vaig haver de sortir correns perque tenia hora a la esteticien. Em van fer un peeling corporal amb fang i despres amb xocolata. Buuufffff !!!! al principi estava molt be, pero despres em va començar a picar tot el cos i ja no sabia com ficar-me!!!! Feia una olor a xocolata al sortir que no veguis, sort que estic una mica arrofredada i no notava gaire les olors, pero a Ilerdo no li va fer molta gracia, deia que empalagava jejejeje
Despres vam anar a montar la tele nova al pis, queda super be!! Despres vam anar amb mon germà i uns amics a cine a veure els X-Men!!!! Aixi que ahir dia complert !!!!
I avui arriben del poble els meus padrins (de bateig) que son la germana de ma mare i el seu home, aquell que us vaig dir que em portaria a l'esglesia si el meu pare es negava. Per cert de aquest tema estem igual, jo crec que al fina, ara que s'ha hagut de comprar el traje nou (que no volia) ja no es nega tant quan surt el tema, al menys no despotrica... Encara tinc esperances!!!
Alzina, que encara no tinc cagaletes!!!!! aquesta setmana que tinc temps per pensar ja t'ho dire, pero amb lo que encara em queda per fer, no se si tindre temps de pensar... Jo soc de les que sempre te coses per fer a ultima hora.
Ei sabeu que m'han dit, que hem d'anar nosaltres abans de la boda a netejar l'esglesia!!!!

Menos mal que em surten voluntaries per tot el poble jejejeje
Que sapigueu que em continuare conectant tota la setmana desde casa, aixi que no em perdreu la pista!!!
Molts besitos!!!