MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Myrim » dg. juny 01, 2008 10:42 am

Estas wapissima amb melena i amb el nou look, de veritat k m,'encanta, kins rinxols!!!! la meva germaneta también s'ha fet el mateix loock k tu i keda super xulo, es molt xic m'encanta. Jo es k no tinc valor de tallar-me'l... pero si k em canviare el color. Ara k farem jornada intesiva al cole aprofitare per la tarda i me'l vull posar mes castany clar tirant a caoba no se... com soc molt blanqeta ja m'ho vai fer un cop i kedava be... per anar he anat rossa i tot... ara lo de tallar-me aiiiiiiiiiiii
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: masa » dg. juny 01, 2008 11:43 am

Merci Myrim,

Doncs jo estava com tu, mai a la vida m'havia tallat el cabell, però la perruquera m'ho va proposar i mira .... sempre va bé fer algun canvi no??.
Jo era d'aquelles que anava a la pelu i mai se'm notava que hi havia anat, bàsicament pq només em tallaven 4 dits, i ara tothom em diu ... UAla!! si que t'has tallat molt la melena no??? ..... jajaja jo em pixo!!!

Jo t'animo a que et facis algun canvi .... jejeje

Quin dia avui no??? fa dia d'estar en el sofà i mirar nimés que pelicules ....

Ostres pobre FRACRIS!!! aquest cap de setmana s'havien anata a celebrar l'aniversari a Port Aventura i no ha parat de ploure!! ... quina ràbia
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dl. juny 02, 2008 8:37 am

masa ha escrit:Merci Myrim,

Doncs jo estava com tu, mai a la vida m'havia tallat el cabell, però la perruquera m'ho va proposar i mira .... sempre va bé fer algun canvi no??.
Jo era d'aquelles que anava a la pelu i mai se'm notava que hi havia anat, bàsicament pq només em tallaven 4 dits, i ara tothom em diu ... UAla!! si que t'has tallat molt la melena no??? ..... jajaja jo em pixo!!!

Ostres pobre FRACRIS!!! aquest cap de setmana s'havien anata a celebrar l'aniversari a Port Aventura i no ha parat de ploure!! ... quina ràbia

Hola noies ja soc aqui!!!

Masa estás molt guapa, vols que et digui una cosa, fa dues setmanas que hem vaig tallar el cabell com tu, ja ja ja, jo també tinc el cabell arrissat i me l'he tallat per la nuca i el serrell el porto de costat i allisat, ja ja ja VAMOS COMO TU!!!

A port aventura ens ho hem pasat molt bé!! :-///: :-///: Ens va ploure el dissabte al mig dia i per la tarda, al vespre a la mediterrania van fer aquafiesta, va ser molt xulo. I el diumengue molt de sol. El meu pare , ja hem va dir que el diumegue al matí aqui va ploure peró alla no.

COM VA??
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dl. juny 02, 2008 12:51 pm

Bones!!!

Masa estas guapissima!!! Jo algun cop que altre me fet un canvi de look no molt radicals pero el canvi es notava, pero em costa molt i se'm han de freuar el cables... ja ja ja.

Cris pues encara us ha fet prou bon temps, no?? Segur que ha sigut una celebracio molt especial.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: iram » dl. juny 02, 2008 4:48 pm

masa molt wapa!!!!!!!
iram
:: núvia d'or

Entrades: 3114
Membre des de: ds. abr. 01, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: masa » dl. juny 02, 2008 4:53 pm

FRACRIS ha escrit:
masa ha escrit:Merci Myrim,

Hola noies ja soc aqui!!!

Masa estás molt guapa, vols que et digui una cosa, fa dues setmanas que hem vaig tallar el cabell com tu, ja ja ja, jo també tinc el cabell arrissat i me l'he tallat per la nuca i el serrell el porto de costat i allisat, ja ja ja VAMOS COMO TU!!!

A port aventura ens ho hem pasat molt bé!! :-///: :-///: Ens va ploure el dissabte al mig dia i per la tarda, al vespre a la mediterrania van fer aquafiesta, va ser molt xulo. I el diumengue molt de sol. El meu pare , ja hem va dir que el diumegue al matí aqui va ploure peró alla no.

COM VA??

Ei Cris!!

Molt bé lo de Port aventura no?? aquí va ploure molt el diumenge, pensava amb tu ... deia, pobre i ella a Port Aventura amb aquest xàfec .... pff!!
Però ja veig que et va sortir tot rodó :-)ok:

Així que anem iguals ... jajaja però tu rossa i jo morena .. jajaja que bó!
masa

EntradaAutor: masa » dl. juny 02, 2008 4:54 pm

Mercé i Iriam moltes gràcies per els vostres comentaris :-)) :-)) :-))
masa

EntradaAutor: Myrim » dl. juny 02, 2008 5:06 pm

HOla cukis!! Fracris... felilcitats, tens rao aki gairabe no ha plogut el cap de setmana, una miketa el dissabte pero ahir res, sitges esta força apropet i em tingut bon temps avui molta calor i sol a veure si ja ve el estiu k tinc unes ganes de pendre el ssol i no fer res!! PER SORT LA SETMANA K VE al cole ja no anem per la tarda. Aprofitare per anar a la pelu, canviar de color. Jo no el tinc ni llis ni rissat, el tinc molt finet i domable, el dia K EL VULL LLIS EL PORTO LLIS I LA GRAN MAJORIA DE DIES EM POSA ESPUMA I AMB EL DIFUSSOR se'm rissa força... vaig variant..
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: masa » dt. juny 03, 2008 4:47 pm

Hola noietes!!

Carai Myrim, quina sort això d'anar a treballar el matí i a la tarda lliure ... jejeje.
Jo avui he tingut que plegar de la feina pq em trobava fatal!!! total, que he anat al metge i m'ha dit que tinc infecció d'orina una mica greu pq m'ha arribat al ronyons ... pfff ara medicament a tope quina me***.

Si demà encara em fa mal la panxa (es que em va fa mal fins i tot caminant) tampoc aniré a treballar .... ja veurem com em llevo
masa

EntradaAutor: merce i albert » dt. juny 03, 2008 5:21 pm

Myrim quina sort la teva. Jo segueixo treballant mati i tadra(es una llar d'infants). I aquesta anys fins hi tot el mes de juliol (abans es repertiem les tardes del mes de juliol peque hi ha menys nens, pero aquest any la jefa ens ha dit que no :--( :--( :--( )

Masa tu cuidet molt i si veus que no pots anar a treballar agafet la baixa, que una infeccio d'orina es passa molt malament. Petonets i que et milloris.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: iram » dt. juny 03, 2008 7:48 pm

chicas q me voy en seis dias de viaje!!!!!! Estoy ataca!!!
iram

EntradaAutor: FRACRIS » dc. juny 04, 2008 8:26 am

BON DIA NOIESSSSSSSSSS!!

QUIN DIA MÉS MACU QUE FA AVUI, JA ARRIBA L'ESTIU :-))
AQUESTA ÈPOCA M'ENCANTA, M'OMPLE MOLT I ESTIC ENCARA MÉS CONTENTA DE LO NORMAL. *.-o-o.* *.-o-o.*

Iram, que ve, jo cull venir!!! sis plau :-) :-) je je je

Masa cuida't, no he tingut mai, peró se de gentq ue si i ho passa malament, un petó guapa.

Explique alguna coseta. reines
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: XAYSO » dc. juny 04, 2008 11:22 am

Muchas felicidades a todas por el primer aniversario. ¡Qué guapas!
Besos, :-()-)
6 de Mayo de 2007
Imatge
XAYSO

Entrades: 351
Membre des de: ds. maig 13, 2006 11:55 pm

EntradaAutor: XAYSO » dc. juny 04, 2008 11:28 am

masa me he perdido tu cambio de look. Espero que te encuentres mejor y ánimo.
Iram qué guay, Egipto!!. Mi hermano se casa en septiembre en Mallorca y de luna de miel se van a Egipto y hacen crucero por el Nilo. Fracris veo que te vas a Mallorca, nosotros iremos una semanita en Septiembre para la boda( del 8 al 14, se casan el sábado 13).
Un abrazo.
6 de Mayo de 2007
Imatge
XAYSO

Entrades: 351
Membre des de: ds. maig 13, 2006 11:55 pm

EntradaAutor: masa » dc. juny 04, 2008 6:36 pm

Hola noietes!!

Gràcies a totes per els ànims, avui ja estic millor i he anat a treballar. Ara només haig de fer una mica de bondat i pendre tot el medicament que m'han receptat.
Fracris, no saps la SORT que tens de no haver tingut mai una infecció d'orina ... jo les tinc molt sovint!!! quina me***.

Iriam que guay lo del viatge, ja veig que totes prepareu les vancances ... jiiji es que áixò ja s'acosta ...

Merci i Myrim, vosaltres quants mesos teniu vacances??

Jo les agafo a l'Agost i només tinc 3 setmanes ... pff!! en fi

Sabeu, avui m'han donat la citació per al 18 de Juny per anar al metge forense (de la pinya que vaig tenir amb el cotxe) ara farà 8 mesos!!! suposo que no tigaré tant e cobra oi un cop em vegi el metge fornese aquest ... (quin mal rollo això de que et visiti un metge forense) ... juas juas juas
masa

EntradaAutor: iram » dc. juny 04, 2008 8:47 pm

Masa wapa k hagi sort en el judici, i tranquila pel metge forense! I sobretot a millorar-se!!
iram

EntradaAutor: FRACRIS » dj. juny 05, 2008 8:16 am

IRAM, volem fotos d'egipte ehh!! guapis.

Un petó
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dj. juny 05, 2008 11:13 am

Masa jo tinc les vacances pel mes d'agost, de l'1 fins el 30, perque el 31 hem d'anar a l'escola ha organitzar l'aula per poder començar l'1 de setembre (ja em nens). I el mes de Juliol tambè el treballo em nen (es una llar d'infants), a mes aprofoterm aquest mes per organitzar entrevistes em els pares del proper curs, donar informes, ....

Jor ja veig que totes feu plans per les vacances... els nostres plans son quedar-nos a casa, em tot el gastos que comporta obrir un negoci, aquest any com a molt farem alguna excursioneta i poc mes.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dj. juny 05, 2008 2:21 pm

merce i albert ha escrit:Masa jo tinc les vacances pel mes d'agost, de l'1 fins el 30, perque el 31 hem d'anar a l'escola ha organitzar l'aula per poder començar l'1 de setembre (ja em nens). I el mes de Juliol tambè el treballo em nen (es una llar d'infants), a mes aprofoterm aquest mes per organitzar entrevistes em els pares del proper curs, donar informes, ....

Jor ja veig que totes feu plans per les vacances... els nostres plans son quedar-nos a casa, em tot el gastos que comporta obrir un negoci, aquest any com a molt farem alguna excursioneta i poc mes.

El negoci s'está fent derrogar!! :hmm::

Ja esteu arreclant el local?? .-*.:-).*.*
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dj. juny 05, 2008 4:58 pm

VACANCES.... emmmm com us dic aixo... doncs el1 de juliol agafao vacnces fins el 1 de setmbre... o sigui k poketes eh!!
Joan i Myriam
Myrim

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants