Autor: Myrim » dg. juny 01, 2008 10:42 am

Autor: masa » dg. juny 01, 2008 11:43 am

Autor: FRACRIS » dl. juny 02, 2008 8:37 am
masa ha escrit:Merci Myrim,
Doncs jo estava com tu, mai a la vida m'havia tallat el cabell, però la perruquera m'ho va proposar i mira .... sempre va bé fer algun canvi no??.
Jo era d'aquelles que anava a la pelu i mai se'm notava que hi havia anat, bàsicament pq només em tallaven 4 dits, i ara tothom em diu ... UAla!! si que t'has tallat molt la melena no??? ..... jajaja jo em pixo!!!
Jo t'animo a que et facis algun canvi .... jejeje
Quin dia avui no??? fa dia d'estar en el sofà i mirar nimés que pelicules ....
Ostres pobre FRACRIS!!! aquest cap de setmana s'havien anata a celebrar l'aniversari a Port Aventura i no ha parat de ploure!! ... quina ràbia
Ens va ploure el dissabte al mig dia i per la tarda, al vespre a la mediterrania van fer aquafiesta, va ser molt xulo. I el diumengue molt de sol. El meu pare , ja hem va dir que el diumegue al matí aqui va ploure peró alla no.
Autor: merce i albert » dl. juny 02, 2008 12:51 pm

Autor: masa » dl. juny 02, 2008 4:53 pm
FRACRIS ha escrit:masa ha escrit:Merci Myrim,
Doncs jo estava com tu, mai a la vida m'havia tallat el cabell, però la perruquera m'ho va proposar i mira .... sempre va bé fer algun canvi no??.
Jo era d'aquelles que anava a la pelu i mai se'm notava que hi havia anat, bàsicament pq només em tallaven 4 dits, i ara tothom em diu ... UAla!! si que t'has tallat molt la melena no??? ..... jajaja jo em pixo!!!
Jo t'animo a que et facis algun canvi .... jejeje
Quin dia avui no??? fa dia d'estar en el sofà i mirar nimés que pelicules ....
Ostres pobre FRACRIS!!! aquest cap de setmana s'havien anata a celebrar l'aniversari a Port Aventura i no ha parat de ploure!! ... quina ràbia
Hola noies ja soc aqui!!!
Masa estás molt guapa, vols que et digui una cosa, fa dues setmanas que hem vaig tallar el cabell com tu, ja ja ja, jo també tinc el cabell arrissat i me l'he tallat per la nuca i el serrell el porto de costat i allisat, ja ja ja VAMOS COMO TU!!!
A port aventura ens ho hem pasat molt bé!!![]()
Ens va ploure el dissabte al mig dia i per la tarda, al vespre a la mediterrania van fer aquafiesta, va ser molt xulo. I el diumengue molt de sol. El meu pare , ja hem va dir que el diumegue al matí aqui va ploure peró alla no.
COM VA??

Autor: Myrim » dl. juny 02, 2008 5:06 pm

Autor: masa » dt. juny 03, 2008 4:47 pm

Autor: merce i albert » dt. juny 03, 2008 5:21 pm

Autor: FRACRIS » dc. juny 04, 2008 8:26 am
Autor: XAYSO » dc. juny 04, 2008 11:22 am

Autor: XAYSO » dc. juny 04, 2008 11:28 am

Autor: masa » dc. juny 04, 2008 6:36 pm

Autor: iram » dc. juny 04, 2008 8:47 pm

Autor: merce i albert » dj. juny 05, 2008 11:13 am

Autor: FRACRIS » dj. juny 05, 2008 2:21 pm
merce i albert ha escrit:Masa jo tinc les vacances pel mes d'agost, de l'1 fins el 30, perque el 31 hem d'anar a l'escola ha organitzar l'aula per poder començar l'1 de setembre (ja em nens). I el mes de Juliol tambè el treballo em nen (es una llar d'infants), a mes aprofoterm aquest mes per organitzar entrevistes em els pares del proper curs, donar informes, ....
Jor ja veig que totes feu plans per les vacances... els nostres plans son quedar-nos a casa, em tot el gastos que comporta obrir un negoci, aquest any com a molt farem alguna excursioneta i poc mes.

Autor: Myrim » dj. juny 05, 2008 4:58 pm