MINERVERAS 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 04, 2008 7:51 pm

nenis wpas es que estaba netejan al pis, tic baldada, si jo tambe estic ajuntada fa 3 anys, de novios gairabe 5, jejeje la chiki es la bollycao de las minerveras, jo soc una maria marbu, mes antiga y mes rodoneta, jejejejeje.
Dons no u ser, em sembla que lo q es mes barat es al menu, pero jo con que no m´entero no tu puc asegurar.
Si que a sortit avanç de pepe botella del 2009, mireu ara us buscare al que magrada, be un dels q magraden.
sandra5
:: núvia de bronze

Entrades: 1740
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:35 pm

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 04, 2008 7:54 pm

aquesta es la pagina que surten alguns...
viewtopic.php?t=15874
sandra5

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 04, 2008 7:58 pm

aquests es que mencanta es de pepe botella 2009
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sandra5

EntradaAutor: sandra5 » dc. juny 04, 2008 8:04 pm

que puji al post de las minerveras siiiiiiiiiii¡¡¡¡¡ ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//
sandra5

EntradaAutor: Rat30 » dc. juny 04, 2008 9:35 pm

Holaaa,
Jo soc un altre Maria marbú jajajjajaj 30 tacos ¡¡¡¡
Aquest Septembre marxo a viure amb en Marc, el pis ens ho donen a finals d´aquest mes...ara estem mirant mobles, electrodomestics.....Tinc unes ganes. Fa nomes 3 anyets que estem junts ¡¡¡¡
Rat30
:: núvia rookie

Entrades: 152
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:29 pm

EntradaAutor: Sandrix » dc. juny 04, 2008 10:49 pm

Ei noies!!!

Akí una altra Maria Marbú de 30 tacos! jiji

Esthercilla, ja veig q t'has passat pel post de Minerveras neu:-D

Ja veus, ens casem en 2 dies d diferència al mateix lloc!!!!!!!!! Flipant!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Kines casualitats!!! Segur q ens trobem al tast, no??? Kina ilu!!!!

A veure si em puc connectar més, q últimament no tinc gaire temps. Jo crec q a partir d l setmana q v aniré + tranki!!!!

Per cert, akest dissabte anem a Caballé!!!!!!

neukiss-)
http://nuvis.org/jordi_sandra2009[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Sandrix
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2421
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:50 am

EntradaAutor: Esthercilla » dj. juny 05, 2008 8:21 am

Bon dia noies!!!

Doncs si, ens portem dos dies de dif...segur que ens viem al tas!!! :-) Tu saps quan es??

Ahir vem anar al caballe, molt xulo, hi ha un album amb la portada de metraquilat que ens vem enamorar!!! Com es el primer que mirem m`agradaria veure algun mes per poder comparar pero en sembla que ens quedem amb el Caballe!! Vosaltres heu anat algun mes de la llista??

Sandra5, molt maco el vestit!!! Li donare una ullada ala pagina. te l`has probat ja??

Rat, vamos seguidas todas!! jejeje tu eres de hospitalet? Creo que lo lei x aqui...Jo antes vivia también en hospi.
http://www.nuvis.org/estherydani

Imatge

Esther&Dani...cada instante es mágico!!
Esthercilla

Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 22, 2008 11:21 am

EntradaAutor: Chiqui_13 » dj. juny 05, 2008 8:56 am

Uooooooooo! me he kedaod atras, tengo muchas cosas que decirrrr, si q a subido el post, AHI AHI NENIIIIS,ARRIBAAAAAAA MINERVITAAAAS!!

Rat, tu también vas a ver la boda de Burrita? uoooooo, espero no tener problemas ni otros compromisos ese dia, kiero iiiiiiir!! k guaaaaaaaay!
Ha...paston barra libre pq Rat?aix..me e acojonao...x cuanto salen las bebidas, lo sabes???

x cer...despres miro la web de Botella, Sandra PRESSSSIOS EL VESTIT, te'l has provat ja?

muaaaaki!!
Chiqui_13
:: núvia experta

Entrades: 851
Membre des de: dc. nov. 29, 2006 1:43 pm

EntradaAutor: Chiqui_13 » dj. juny 05, 2008 8:57 am

jajaj q bueno, boyicao y marias marbu!!!
ueeeeeeeee!!
Chiqui_13

EntradaAutor: Chiqui_13 » dj. juny 05, 2008 9:06 am

Esther, ami tambñe em va enamorar la portada de metacrilat crec q es la q agafarrem!! a mes q no supossa mes cost, valen totes iguals, es lo millor!!
jo vaig anar tambe a Paco gracia,pero...no,no... anosaltres no ens va agradar, nuse, cada escu...te el seu gust...i per una mica mes, ens vam decantar per Caballé, x cert...et va ensenyar la super foto q fan adalt de la casa a tota la gent al jardi? ESPECTACULAAAR!! aixo no ho fan a tot arreu jejeje!
Ha! hi vas anar a la botigueta de detalls?
Chiqui_13

EntradaAutor: Esthercilla » dj. juny 05, 2008 9:16 am

Guapa!! No vaig poguer anar ala botiga xq vem sortir de Caballe alas 8 i mitja casi...i no vem veure el video que tenim que tornar el dijous que ve...I la foto aquesta no ens la van ensenyar ja li dire que la vull veure!!

Xo a l`altre lloc t´estalviies molt?? I el pre boda no entra tampoc al preu...son 200€ mes...

La barra lliure al vil.la pagas en funcio de les comsumicions que begui la gent...llavors va entre el 7 i 11 euros...la mitja son uns 8 euros doncs te que contar 8 pels convidats que tinguis, xq la gent gran no beu i potser les dones tp no beune gaire...doncs aquests recompensen els que mes beuen...no se si m`explicat be!! ejejeje

Imatge

Esthercilla

EntradaAutor: Chiqui_13 » dj. juny 05, 2008 9:45 am

si,si has de veure el video, mola mogollon jejeje!

El paco garcia era res, potser.... 300 o 400 euros de diferencia, pero un et donen cosses q els altres no..segons.... ves-hi, no perds res! i ens explikes!!
Chiqui_13

EntradaAutor: sandra5 » dj. juny 05, 2008 9:53 am

Bon dia ninetas, encara no me provat cap, esparare al octubre aixi tindrem mes per provar...jejejeje a mes a mes a l´istiu una fa mes al burru i sempre agafes uns kilets mes, si la cerbecita amb las tapetas, els xiringuitos x la nit algun cubata i al meu cos es va aninam, jejejeje.
I aquests any ens ananem a fer al nort, santander, asturias, galicia, i es clar no demanare una amanida, vinga vinga marisco y turbio, y anemi.
A jo visc Arenys de munt.
sandra5

EntradaAutor: Esthercilla » dj. juny 05, 2008 10:07 am

Clar, es millor anar a mirar vestts setembre-octubre...quan s`han acabat les vacances...jejejeje

Nosaltres aquest farem poca cosa, xq em tenen que operar d`aqui a 3 setmanas, llavors el que fem sera segons com em trobi a l`agost...

Pero l`any que ve vacances guapas!!! on aneu de lluna de mel?? Voliem mirar la polinesia francesa xo molta pasta...potser mirem el carib *.-o-o.*

Imatge

Esthercilla

EntradaAutor: Chiqui_13 » dj. juny 05, 2008 10:40 am

Esther de q te operaaaaan??????????
Chiqui_13

EntradaAutor: Esthercilla » dj. juny 05, 2008 10:49 am

De un quiste de estos simples que salen en el ovario y normalmente con anticonceptivas se van pero como se ha exo grande pues me lo quitan...un rollo!!! pero bueno, con lo contenta y feliz que estoy con mi boda pues me olvido hasta que llegue el dia...jejejeje...xq me cago!!

Imatge

Esthercilla

EntradaAutor: Chiqui_13 » dj. juny 05, 2008 10:56 am

animo esthercilla, k eso no es nada mujer!!
Tu piensa q en el mundo hay cosas taan y taan peores q lo tuyo, y consuelata... es cierto q siempre da "cosilla" meterse en un quirofano, pero es x un bien, y demas sera 1 plis plas.
A la mujer de un cmpi dl curro también le operan d eso este mismo Martes, y el mismo dia se va a su casita...

: besito : muuuuuuuuuuuuuuuaka!
ANIMO WAPETONA!!!!!!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Chiqui_13

EntradaAutor: Esthercilla » dj. juny 05, 2008 11:19 am

Gracias Chiqui!!!!!! Como muxo son dias en el hospital y me quiero recuperar enseguida a mi eso de estar en casa todo el dia y encima puxuxa no me gusta!! jejejej asi que me pondre las pilas!

Imatge

Esthercilla

EntradaAutor: Chiqui_13 » dj. juny 05, 2008 11:29 am

AHI, AHI CON UN PAR JI,JI,JI.... A PONERMSE LAS PILAS PRONTO Y ASEGUIR DANDO GUERRAAAAAAAAAA!!! :: orrr:: :: orrr::
Chiqui_13

EntradaAutor: sandra5 » dj. juny 05, 2008 11:59 am

tranquila esther wapa, aixo es un obrir i tancar d´ulls.
Dons la polinesia em sembla que es carisim pero te q ser una pasada, es preguntaro, nosaltres segurament anirem a tailandia.
sandra5

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants