Autor: MARICRIS » dv. juny 06, 2008 11:59 am
hola!
com aneu per aqui??
nosaltres d'aquella manera... dimecres el paco em va donar un bon susto, pq estaba treballant a un centre medic i em van trucar en plan ven a buscar a tu marido que acaba de tener un ataque de ansiedad.... per sort estava amb els metjes del centre medic i, el van atendre enseguida pero buff quin susto! esta prenent diazepans uns dies per tranquilitzar-se...
es veu que ho estava acumulant tot i, al final el seu cos va explotar.
jo tinc unes ganes que passi "aquesta temporada..."
lo de bilbao ho hem deixat estar per mes endavant pq ara no ens atrevim a marxar, les coses estan un mica xungues i, marxar ara no es plan, el meu sogre no pot treballar i, fins que la meva sogra organitzi el bar, els findes l'ajudem nosaltres.
.------------------------------------------------------------------------------------
que guapa la nora i la selecty!!!!! que chules les fotos!!!!! parece mas buena la nora....!!!
txell, que guai! marxes a holanda? a mi m'encantaria anar-hi per veure els camps de tulipans i fartar-me a menjar formatge!!! mmmmm!!! que bueeeno!!!!!
selecty, que fuerte me parece lo del vecino!!!!!! tirale un cubo de lejia encima la pergola y si es de madera un cubo de carcoma!!!! que rabia de personajes!!!! pues yo, le denunciaria...!!!!por cierto, fuiste a Ca la Nuri?? son amigos de toda la vida de mis padres!!!!!!! tienen uno de las restaurantes al lado de la tienda de mi madre!!!!!! en consell de cent!!! o fuiste al que esta delante del mar?
sita, ja estas a punteeeet d'acabar!!!! molts anims pels ultims dies!!!
trinity!! com va la panxeta?? es porta be, l'Unai?? i tu, com et trobes??
madonna! i la nova feina? que tal?
per les altres i per totes, molst petunets i serpentines!!!!!!!!!!
(potser ja heu escrit moltes de les coses que pregunto pero no he llegit gaire)