MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: merce i albert » dj. juny 05, 2008 5:15 pm

Si si el negoci s'esta fent pregar, i no es cosa nostra, es culpa de la maleida paperasa. Home anem arreclant-ho pero poca cosa perque com que enara no ens han acceptat res, no fos que es gastem els cuartos arreclant el local i despres ens diguin que no....
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dj. juny 05, 2008 5:20 pm

Clar...
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: iram » dv. juny 06, 2008 9:01 pm

tranquila merce maca ja veuras com tot surt be wapa!! ánims! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
iram
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3114
Membre des de: ds. abr. 01, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dl. juny 09, 2008 9:04 am

Hola noies,

Com anat??

Mercè t'he vist a la foto de la Precronica de Calamar. je je je
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dl. juny 09, 2008 11:32 am

A si!!! pues ara mi passare a veurem... ja ja ja

Vam anar em les del post de Granollers a veure-la, i estava guapissima. Era la nostre ultima nuvia de Granollers. Be, ara s'hi han afeguit noies i una es casa l'any vinent, pero em les que vam començar ella era l'ultima.

Com us ha anat el cap de setmana??? Jo força mogudet. Dissabte a comprar i per la tarda de casament. I Diumenge el mati vam anar a veure un cercavila i un circ que feien pel poble i tambè al mercat de Vilamajor, a la tarda de relax a veure la Formula1.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: merce i albert » dt. juny 10, 2008 5:27 pm

Hola noietes!!!

Quin rollo de temps, ara plou, ara fa un sol increible... els nens s'estan tornant bojos. Ara sortim el pati, ara entrem, tornem a sortir.... a veure si el temps es defineix i surt un sol d'estiu que es el que toca.

Eo eo, on uns fiqueu??? va que hem d'animar el post!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. juny 11, 2008 8:23 am

Uy uy!! crec que aquest post va a la baixa, aviat acabarem al fons del post. Quina pena :-eh_:: :-eh_::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dc. juny 11, 2008 8:25 am

Estic pensant....

Jo tinc vacances la última de juliol i la primera d'agost, peró del 31 al 3 me'n vaig a Mallorca, podriem quedar un dia. Hem de dir on. No sé si ho he somiat peró la Miriam va dirq ue habia de venir a Sta. Susana?? Pq queda molt a prop de Blanes i Rodalies. Quin sería el punt mig??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. juny 11, 2008 11:24 am

Ui!! Es veritat!!! Jo tinc vacances tot l'agost, podem quedar on digueu. Bufa un punt mig??? No se casi millor que quedar el poble d'alguna aixi coneixara a on podem anar, no???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. juny 11, 2008 11:54 am

Hem sembla bé, estaria bé que la miriam ens digues lo de Sta. Susana pq a mi hem sona que va dir que vindria, i podriem quedar a Blanes o Hostalric, com volgeu.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dc. juny 11, 2008 5:25 pm

Hola guapes!!

carai, feia dies que no podia entrar ... pff!! estic una mica liadilla.

Que dieu que feu vacances a l'Agost?? jo también!! tot i que marxo del 4 al 11 a Montroig, però jo plego a les 17h de la tarda tots els dies, podriem quedar igual. Cristina, millor Blanes que hi ha més per triar no??

Jo tinc unes ganes de coneixer-vos (com s'ecriu aquesta paraula???) ... jajaja esitic fatal!!

AMUNT AQUEST POST!!
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dj. juny 12, 2008 8:16 am

masa ha escrit:Hola guapes!!

carai, feia dies que no podia entrar ... pff!! estic una mica liadilla.

Que dieu que feu vacances a l'Agost?? jo también!! tot i que marxo del 4 al 11 a Montroig, però jo plego a les 17h de la tarda tots els dies, podriem quedar igual. Cristina, millor Blanes que hi ha més per triar no??

Jo tinc unes ganes de coneixer-vos (com s'ecriu aquesta paraula???) ... jajaja esitic fatal!!

AMUNT AQUEST POST!!

A Blanes a l'agost estem amb el cartell de COMPLETO!! je je je, peró se varias cafeterias i podem donar una volteta pel passeig, i si veiem que hi ha molta gent us convido a casa no hi ha problem!! Ara s'ha de manifestar la Myriam. Per cert, que voleu fer café o dinem juntes?
Hauriam de quedar un dia, i així no fem plans.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dj. juny 12, 2008 10:36 am

HOla noies!! EM MANIFESTO JAJAJAJAJAJAJ kedeu com us vagi be a mi em sera molt dificil venir cap akestes terresm, a santa susana vaig anar al pont de maig ( crec k us ho havia dit), be vaig fer nit i l'endema vaig anar a empuria brava a vuere una amiga. I weno también tinc una noticia en primicia... cosa k fara k possiblement no pugui pujar a veure's. Espero k tot vagimolt bé ja k es molt aviadet pero si creuem els dits al FEBRER DEL 2009 sereu civer tietes!!! estic de molt molt poket, de fet encara no ho saben els meus pares, 7 setmanetes nomes... weno ja ho he dit. NO ho explikeu a ningu eh!!! un peto!!
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dj. juny 12, 2008 11:01 am

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
NENA FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No sé pq peró hem donava la sensació de que hi habia alguna cosa, pq no fa gaire vas fer un comentari que m'ho va fer pensar.

Estic molt contenta!!

Com et trobes??
Buscat o sorpresa?? je je que xafardera que soc :-))
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dj. juny 12, 2008 11:31 am

MOLTISSIMES FELICITATS!!!!

SI NO VAIG EQUIVOCADA JA ETS LA SEGONA O LA TERCERA DE MAIG EN TENIR CRIATURES, QUE BE!!! :-///: :-///: :-///: AIXI M'AGADA QUE NO EM FALTI FEINA... JA JA JA
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dj. juny 12, 2008 1:05 pm

Buscat buscat... sempre deiem k voliem eswperar i un dia parlant em va deixar anar k también li faria gracia tenir un nen o nena ja... i jo li vaig dir k en part a mi también... i vem decidir passar de precaucions total no creiem k vingues a la primera. O sigui k em anat fent feina pero sense mirar dies ni ovulacio ni res, i amb tres mesos patapum... o sigui k jo vaig celebrar el meu aniversari de bodes em vaig vestir de nuvia i no tenia ni idea k estava prenyada!!! estem molt contents, i suposo k akest cap de setmana els hi direm als papis... k fliparan pk es pensen k volem esperar a tenir 30 anys ( es a dir d'aki a 2 anys), si si d'aki 2 anys a pel segon jajaja, weno ja veurem. Ara a creuar els dits pk tot vagi be pk els 3 primers mesos son els mes complicats i hiha risc de perdre'l per aixo als amics i resta de family no volem dir res fins a finals de juliol. Aix tinc ganes de saber k tot anira bé... la setmana k ve vaig a la visita amb el gine a vera si veuen el cigronet...
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dj. juny 12, 2008 2:21 pm

Que bé Myriam!!

Ara com dius tu, son els primers tres mesos i t'has de portar bé.

Mercè, las dos de maig que estaven prenyi, ja son mares una la Iradia, que no es conecta, pq han fet trasllat de pis i no te internet i la Valuma, que no fa gaire va ser mare.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. juny 12, 2008 5:40 pm

Ostres Myrim!!!
Quina sorpresa!!!

Que fort ... totes aneu caient com mosques!! jejeje me'n alegro moltíssim i mira, si no ens pots venir a veure no passa res, al 2009 ens presentes al teu nen@

FELICITATS!!!
masa

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dv. juny 13, 2008 8:00 am

Masa, com et trobes de la infecció??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dv. juny 13, 2008 2:43 pm

NOIES BON CAP DE SETMANA!!

Miriam, ja ens dirás que diuen els papis i la cara que els hi deu quedar quan deixis la bomba. petons :··;..:
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant