DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: pomuka » ds. juny 07, 2008 7:33 pm

jo encara no la he acabat,

he fet u break i porto dos setmanes estudiant més o menys (sene agobiarme)

em preparare molt be uns 6 temes i es altres com pugui!!

i si hi ha sort pos bé i sino l'any que bé
Imatge
Imatge
pomuka
:: núvia de platí

Entrades: 4430
Membre des de: dg. oct. 21, 2007 2:44 pm
Ubicació: L'Hospitalet LL

EntradaAutor: MAY_23 » ds. juny 07, 2008 7:47 pm

Jo avui he fet intensiu de programació!!

Però ara estic encallada en una unitat, la vull fer de l'arribada de l'estiu a P4, però no vull treballar lo tipic de l'estiu i les idees hem sembla que han sortit volant! jeje

Si teniu alguna idea d'alguna activitat xula ja sabeu,

HELP ME!!!!

he pensat posar activitats per sapiguer els habits de salut i protecció a l'estiu, parlar de diferents esports que es poden fer, de les destinacions de les vacances, i que cada nen faci una caixeta amb records de les seves vacances pasades i així la tindran per aquest estiu.... ja ta jeje

encara que ha de ser curteta pq nomes es pel mes de juny

POMUKA anims al menys ja tens alguna coseta estudiada, jo ni això! jeje
Imatge
Imatge
MAY_23

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: ninou » dg. juny 08, 2008 10:03 am

ostres, jo trobo fortíssim que hagueu aprovat i que hagueu de tornar a presentar-vos a opos... no hi ha dret, de veritat, ho trobo super injust....
Si em passa a mi aquest any, ho passaré malament. Que aprovis i no et serveixi de res! grrrr!!!!!!

May, ho sento però no et puc ajudar. No en tinc ni ieda d'infantil. Però el que has explicat ho trobo super motivador! que guai!
Jo ja tinc la programació feta també. Ara estic amb els temes. Buf, quines ganes que hagi passat tot!

A veure, tinc alguns dubtes:
En el gran cas hipotètic que aprovés, com funciona el tema de les destinacions? et toca l'escola que et toca? o pots triar entre algunes? En quin moment del procés es fa això?
Estic molt perduda. Només sé que tinc examen el dia 21 i ja no sé quins passos més venen a partir d'aquell dia........
:o-o:
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Hansen » dg. juny 08, 2008 10:06 am

Un cop aproves et convoquen per presentar mèrits. Desprès s'obre un periode per escollir destinacions, com al maig. L'any passat van dir les destinacions el 3 d'agost.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Alezeia » dl. juny 09, 2008 12:52 am

Uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!! Jo ja tincla programació impresa i em falta la tapa i encuaderna-la!!! Clar que només la he retocat pq ja em vaig presentar també l'any passat i vaig aprovar,però SENSE PLÁÇA!!!!!

Quines ganes de que acabi tot!!!!

May, la idea la trobo molt bona.

Ninou, el dia 21 anirem a fer la part teòrica. Després hauras de mirar per internet o a l'institut on et toqui les convocatòries, és a dir, et convocaran un dia per llegir el tema que hagis fet i un altre día per fer la defensa de la programació.

Crec q el dia 19 de juliol (hauria de mirar la convocatòria) sortiran els resultats de les opos. Si aproves (segur q sí) tens dos dies per tornar a l'institut i presentar els mèrits. També hauras de fer la solicitud de destinació igual q la que hem de fer ara, omplint en ordre de preferència el centres o municipis, zones...on vulguis treballar. Una setmana més tard (més o menys) sortirà el llistat de les persones q hagin passat les oposicions.

A partir d'aquí ja no estic del tot segura pq em vaig quedar aquí, no sé el que s'ha de fer.

Espero q ara ho tinguis una mica més clar!!
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: Papita » dl. juny 09, 2008 9:22 am

Nenes, de veritat que us delitjo molta sort!! aquest any serà el bó!! ja ho veureu!!!

si necessiteu ajuda no teniu més que demanar!!

Ànims!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: ninou » dl. juny 09, 2008 2:04 pm

Ostres Alezeia, moltíssimes gràcies! i tant que m'ha quedat molt més clar!
és que saps què passa? que jo estic treballant a una empresa i per anar a fer els exàmens, el primer no perquè és un dissabte, però els altres, hauré d'empescar-me alguna mentida per sortir de l'oficina... i em feia patir que SI APROVO hagi de sortir encara més vegades per anar a presentar mèrits, destinacions, etc...

2 preguntes més, i ja està... :o-o: :

1) mèrits i destinacions és el mateix dia? és que això de les destinacions jo no ho he fet mai. O sigui que pots triar per centres, o municipis...Està bé, no? Teniu el full que s'ha d'omplir per les destinacions? (per anar-me familiaritzant - per si aprovo...)

2) per presentar mèrits i les destinacions, no et convoquen, oi? tens un plaç de dies i un horari per poder-hi anar?

Ai, noies, ja sé que amb aquestes preguntes, to sona com "prepotent", com si tingués assumit que aprovaré, però no és això, de veritat. El que em passa és que això de no saber les coses clares, haver de mentir a l'empresa per sortir, etc, tot plegat em neguiteja bastant i si puc tenir-ho tot ben claret abans dels exàmens, estaré molt més tranquila.

GRÀCIES PAPITA PELS TEUS ÀNIMS!!!!! :-)ok:

Imatge
ninou

EntradaAutor: Papita » dl. juny 09, 2008 2:49 pm

HOla ninou!! no, tranquil·la, res de propotència, d'això se'n diu optimisme!jejejej

Doncs, per les destinacions és un paper que pots fer via internet.
Lo dels mèrits, com a mínim al meu tribunal, ens van dir un dia i a partir de les 9 (fins a la una) llavors feies cua i quan et tocava doncs els entregaves i ja està!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: ahierro2 » dl. juny 09, 2008 3:04 pm

Aviam si et puc ajudar ninou....

Ei jo vaig aprovar l'any passat, el dia dels mérits tens una franja horaria per anar-hi i allà mateix pots compulsar les cópies ja que la presidenta del tribunal té potestat per compulsar. Les destinacions com molt bé t'han dit es via internet i després quan surt la llista de les persones que han passat tens uns dies (crec que eren 40 dies hàbils) per portar la documentació: fotocòpies de DNI, declaració jurada conforme no has estat mai separada dels serveis del departament, certificat mèdic dient que estas bé i no recordo que més. Però tot això de paperassa l'any passat es va allargar fins l'agost i suposo que aquest any serà igual.

Les destinacions van sortir el 3 d'agost.

Per qualsevol dubte ja ho saps!!

Petonets i moltissima sort a totes

Anna
Imatge
ahierro2
:: núvia experta

Entrades: 827
Membre des de: dv. maig 16, 2008 7:34 pm

EntradaAutor: Alezeia » dl. juny 09, 2008 5:06 pm

EStic d'acord amb vosaltres, a mi em van fer fer el mateix.

Gràcies pels ànims, noies!!!!

Ninou, no t'amoinis que quan aprovis t'ajudarem a omplir els papers que calgui!!!!
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: ninou » dl. juny 09, 2008 7:14 pm

Oohhhh sou uns : sol : : sol : : sol : : sol :

Moltes gràcies! Això de poder fer per internet les adjundicacions està de conya!
ahierro2, Hansen, Papita, Alezeia : MOLTES GRÀCIES! Heu resolt els meus dubtes!!!

Bé, i ara a seguir treballant amb OPTIMISME!!!! jejee A veure si totes tenim sort! i sinó, ho haurem intentat!
Va, que aquesta setmana ja sabrem on hem d'anar!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Hansen » dl. juny 09, 2008 7:27 pm

Agafeu-vos amb molt d'optimisme. Jo em vaig concienciar a mí mateixa que jo anava a fer els examens per aprovar, perquè soc molt bona, i que havien 299 places més la meva... (no anava tan mal encaminada, vaig ser la 300 de la llista... jejejejej). Heu de demostrar molta seguretat a l'hora de fer l'examen, llegir-lo i presentar la programació. Són els consells que em van donar i em van servir.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Alezeia » dl. juny 09, 2008 7:40 pm

Uffffffffffffffffff!!!! A veure si tenim sort!!!!
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: MAY_23 » dl. juny 09, 2008 7:47 pm

Chicas vuelvo a pediros ayuda!!! bueno la ud de l'estiu ya la tengo hecha (haya quedado como haya quedado asi se queda! jeje)

pero ahora estoy ya con la ultima y ya habré acabado pero ahora si que mi cabezita no da para mas jejeje

es del CIRCO, alguien tiene algo de infor, ejemplos de act., o de objetivos (que esto es loque mas me cuesta!)

AHHHH ES DE INFANTIL

:star::
Imatge
Imatge
MAY_23

hola soc nova

EntradaAutor: bufiya » dl. juny 09, 2008 7:55 pm

hola a totes, avui m' estreno al foro i he de dir que m' enganxa bastant
com totes vosaltres sóc mestra d' infantil, ara tinc vacant per dos anys a sitges (sóc de bcn) per sort estic bastant bé
estic a poc mes d' una setmana per les maleides opos...quin pal...i amb aixo de la boda he de reconeixer que em costa posar-m' hi.
en fin, m' ha fet gràcia la vostra secció
visca les mestres!tenim el cel guanyat
desitgeu me sorta amb les opos!!
Laura
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

hola soc nova

EntradaAutor: bufiya » dl. juny 09, 2008 7:58 pm

hola a totes, avui m' estreno al foro i he de dir que m' enganxa bastant
com totes vosaltres sóc mestra d' infantil, ara tinc vacant per dos anys a sitges (sóc de bcn) per sort estic bastant bé
estic a poc mes d' una setmana per les maleides opos...quin pal...i amb aixo de la boda he de reconeixer que em costa posar-m' hi.
en fin, m' ha fet gràcia la vostra secció
visca les mestres!tenim el cel guanyat
desitgeu me sorta amb les opos!!
Laura
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: Alezeia » dl. juny 09, 2008 8:00 pm

May, no tengo nada pero puedes trabajar los animales del circo del area 2, las formas geométricas q encuentras en el circo: por ejemplo la circumferencia (Mates), puedes trabajar la expresión corporal a través de los movimientos de los trapezistas, el equilibrio (la psico en el área 1), los colores a partir de los trajes de los payasos (área 3, plástica),....... a lo mejor te parece muy obvio pero es una manera de que sea una unidad didáctica globalizada. :-/

Un petoneet!!
Imatge

Imatge
Alezeia

may, pots treballar el circ des de PICASSO

EntradaAutor: bufiya » dl. juny 09, 2008 8:04 pm

Hola wapa, nosaltres a p3 hem treballat picasso i aquest va treballar la temàtica del circ, els personatges del circ concretqment.nomes és una idea, jo la programació ja la tinc retocada de l' any passat...estic amb els temes de 25 porto 8 mirats, i es que a aquestes alçades de curs fa pal posar-se amb les opos
molta sort a totes
Laura
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: Alezeia » dl. juny 09, 2008 8:05 pm

Les de infantil, a on us presenteu??? Jo al Baix LLobregat
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: MAY_23 » dl. juny 09, 2008 8:09 pm

Gracias chicas pero seria mirado des de la parte del area dos porque mi programación va de esa area, lo he relacionado con las colonias que el eje vertebrador ira del circo, y he pensado trabajar los animales y las personas que trabajan en el circo y disfrazarnos de pallassos o algo asi pero lo veo pobre nosé

merci!!!

yo me presento en valles occidental!
Imatge
Imatge
MAY_23

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat