NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 27, 2008 11:46 am

Per cert... Tu que hi entens d'això? Què es regala per compromís a un noi? Es que clar ell si que ho té fàcil l'anell però nosaltres les dones, no sé... que són molt cars les agulles aquelles de les mànigues? O millor un rellotge? Aixs no sé, m'ho hauria de començar a mirar una mica...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. maig 27, 2008 1:54 pm

Hola guapa!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 04, 2008 12:45 pm

Hola... seguim les dues només... quina peneta... bé és aviat encara espero que s'ajuntin més noies i puguem fer una pinya pel 2010!!!
Com va anar la boda? Se'm va oblidar de preguntar-tho... Al final suposo que li regalaré un rellotge més endavant per això...
Bé, ja parlarem wuapa!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. juny 04, 2008 2:06 pm

Hola cuca!

El rellotge ja et vaig dir que em semblava molt bona idea >.-<: >.-<: >.-<:

Petons
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: ise » dj. juny 05, 2008 3:15 pm

Hola Lluneta!

Que vau anar a mirar la situació de la finca? és facil de trobar, oi? Nosaltres ja hem decidit que els hi ensenyem als pares i si a ells els hi agrada ja ho reservarem. Però suposo que això serà cap a finals de mes. :-)

Ja m'explicaràs el que us ha semblat!

Encara no se si demà anirem a Lleida, si al final hi anem ja t'ho diré!

Un petó guapa :-()-) :-()-) :-()-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 05, 2008 4:47 pm

Hola wuapíssima!! Si que vam anar a mirar on era la finca i és molt fàcil de trobar la veritat és que l'entrada ja ens va agradar molt. Està al costat de la carretera oi? I té una entrada gran blanca?? A veure si ens vam equivocar perquè no vam parar que feien obres.
Tinc unes ganes de veure-la de més a prop.... ja queda menys per dissabte... jejeje a veure si m'agrada perquè una cosa és a internet i l'altra a la realitat però vaya... la primera impressió va ser bona. ;) El meu xiquet conto que està més emocionat que jo ara mateix jejeje és bo perquè quan el vaig conèixer no es volia casar ni de miracle és que no en volia sentir a parlar i ara és ell el que m'anima a fer-ho pq tinc moments de debilitat... I a més, el lloc li deu agradar molt (l'ha vist per internet) perquè no volia agafar el cotxe aquell dia i que ningú l'agafés i fer-ho aprop i si que està aprop però s'ha d'agafar el cotxe per l'autovia jejeje... i, en canvi, vol fer-ho allí ja abans de veure-ho... No sé tot és raro... *.-o-o.* *.-o-o.*
Pd. Ojalà pogueu venir demà...
>.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. juny 09, 2008 7:05 am

Bon dia wapa! :-))

Per cert, com va acabar la nit el divendres?
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 09, 2008 7:26 am

Holaaaaa!!! Jajaja és que necessitava explicar-ho a algú i com que les meves amigues encara no ho saben, vaig optar per dir-t'ho a tu!! ÉS IMPRESIONANT... No tinc paraules per expressar lo bonic que és, jo ja em vaig imaginar allí d'aquí dos anys entrant amb el vestit de núvia tia... és molt fort. Segurament ho farem allí ja li vam dir, tant pel lloc com el menjar com tot... vam fer números i tampoc surt tant car... A més vam estar dues hores fent el volt per la casa, ens ho va ensenyar tot tot i vam estar parlant un munt d'estona pq el tio és super majo... Genial!!! Ens va ensenyar fotos del menjar, ens ho va explicar tot tot ens va donar els preus... no podia ser millor! Total que el Jordi ja li va dir que ho feiem allí i que no volia mirar més, i sense consultar-me a mi!!! JAJAJAJA... I ara vol portar els seus pares i els meus per ensenyar-lis però ja és segur que ho farem allí, només ens queda trucar... Per cert, que en la conversa, ens va dir que pel 2010 tenia dues parelles interessades, i vaig pensar que una ereu vosaltres!!! JAJJAJAJA i ens va dir també que encara no ho han publicitat i ja tenen 30 bodes per l'any que ve i en quan ho publicitin que tinguin tots els papers, que creuen que serà un boom. Per això ens volem espavilar i tenir-ho tot lligat... com tu. Quina sort!! Nosaltres no tardarem en trucar així que ens casarem al mateix lloc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! un mes abans.................... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Així dissabte quan vau trucar?? Perquè va estar quasibé tota la tarda amb nosaltres fins allà les 7 i pico i encara volia que anessim a mollerussa a mirar com havien preparat un pica-pica per una boda que tenien aquella tarda, pobre... :-) Al final no hi vam anar... però no per ganes, sinó per temps. La casa una passada............... no tinc paraules. Segurament ens quedarem a dormir allí aquell dia amb els pares em dit...com que també entren les habitacions i així... nosé encara estem en un núvolet... i ja no m'enrotllo més...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. juny 09, 2008 8:09 am

jejejeje! Es que el lloc és una passada! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 09, 2008 8:47 am

Tia!!!!!!!!!!!!! Moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'alegro molt que ja us hagueu decidit i el més important ja ho teniu, el restaurant... ara a esperar una mica. L'any que ve pot ser d'infart, al menys per a mi, boda, opos, feina... buff!!! Quin any que m'espera... No hi vull ni pensar!!!!!!!! Jo ja te contaré quan hi truquem però suposo que serà aviat... per no dir avui!!! Per cert, quan heu de donar la paga i senyal? El mateix dia que els hi vau dir o teniu un marge de temps?? Cosa important per a nosaltres... Ens casarem al mateix lloc am un mes de diferènciaaaaaaa!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: Quina gràcia!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. juny 09, 2008 8:48 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 09, 2008 8:53 am

Si si és lo que has de fer... Bé, lo pròxim és, bé jo, l'esglèsia però ja m'han dit que fins a principis de l'any que ve res de res, que ja faltarà un any i mig!!!!!!!!!! i el fotògraf que ho mirarem a la fira de nuvis suposo però ja el tinc triat segurament. I lo altre, am un any d'antel.lació n'hi ha prou: flors, anells, vestit i tot això fins l'any que ve a l'estiu res de res... ho sé per mon germà que ara per ara només tenen restaurant, esglèsia i fotògraf lo demès a últim moment, és així... Per cert, quina gràcia conèixe't!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. juny 09, 2008 8:53 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 09, 2008 9:00 am

Si si i diu que intentarà mantenir-nos els preus del 2009!!!! Molt bé!!! Estic molt contenta!!! La meva familia també està encantada... falta l'altra part que em fa una por que te cagues... però bno... a veure com surt!!! Tinc ganes de trucar-hi jaaaaaaaaaaa.... perquè no em prenguin la data... sobretot... :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. juny 13, 2008 7:28 am

Què mort que està això... Quin rotllo!!! Normal amb lo temps que quedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i només som dos parlant... espero que això s'animi amb el pas dels messos que sinó................. : ban :
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. juny 13, 2008 2:06 pm

ànims que ja som DIVENDRES!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Per cert, el creuer el fem el 24 d'octubre! <-^^>

:-()-)
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 8:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. juny 17, 2008 10:29 am

Hola ise!

Jajaja em de ficar un anunci al diari: se buscan novias del 2010 para llenar foro de internet............. jajaja

En fi, aquest divendres li volem dir als pares del meu xicot a veure què passa i com s'ho prenen... em fan una por!!!
Per cert, el creuer el fas les mateixes dates que jo fa dos anys!!!!!!!!!! Farà un temps genial, ni fred ni calor, i hi ha menys turistes però n'hi ha. És genial!! Deus estar contenta eh... A mi ja em queda menys de 1 mes i mig per marxar de vacancesssssssssssss i ja en tinc ganes la veritat.
Tema boda... abandonat de la vida total... jo suposo que per la fira de nuvis ho mirarem tot... ara em concentraré ne la boda de mon germà que els hi vull fer una sorpresa però encara no sé quina... bé el regal ja el tenim, em falta la sopresa... >.-<: >.-<: >.-<: ja te contaré...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. juny 18, 2008 8:26 am

Bon dia preciosa! :-))

Segur que s'ho agafaran bé! En teoria, els pares volen el millor pels seus fills, no? Doncs no es poden queixar!!!

Amb el creuer quan ens van dir la data vaig pensar, buff!! ja farà fred però parlant amb la gent m'han dit que a aquella època s'hi està bé encara. Ara el que no sabem que fer és per la setmana que tenim al juliol...

Bueno wapi, continuo treballant!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: M_i_O » dc. juny 25, 2008 8:05 am

Hola noies del 2010. com va tot? M'he apuntat en aquest foro perque tenim pensat fer el pas durant el 2010. Però encara no hem mirat res. Per on hauriem de començar?? No es una mica aviat per a mirar les coses? Que en penseu?
M_i_O
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dj. juny 19, 2008 12:14 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. juny 25, 2008 8:23 am

Hola M_i_O!!! Benvinguda al club!!! Què ets de lleida tu? Nosaltres també "farem el pas" al 2010 i alguna cosa ja hem mirat perquè segons quins llocs necessiten temps. Per exemple el Palau de Margalef té tot l'any que ve ocupat i només queda el 2010 i altres llocs segons quines dates també està tot ple. Com que nosaltres volem el mes de maig doncs al menys el restaurant ho hem començat a mirar el que passa és que fins passat l'estiu no ho mirarem més en serio. Però ja ho tenim decidit gairebé. Així que jo penso que si ho teniu decidit, podeu començar a mirar llocs i en aquest foro també us poden ajudar. Si voleu preus, llocs o menus per tenir una mica una referència m'ho podeu preguntar que en tinc una lleugera idea ;) En fi... el temps passa volant i quan menys t'ho esperis estarem al 2009...
Ise... no t'he dit res més des de la setmana passada. Ara t'envio un privi!!! Fins ara noies!!!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants