DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: ahierro2 » ds. juny 14, 2008 12:17 pm

Noies!!

Ara penseu que com abans acabeu millor, esteu molt tranquiles pq tota la feina que heu fet de programació ja es molt i sabeu molt més del que els temes diuen (penseu que la experiència personal ajuda molt a l'hora de desenvolupar alguns temes) A mi l'any passat em va tocar a Primària el tema de la tutoria i vaig posar molt de "collita pròpia" i em va anar més que bé. Així que ja sabeu nervis fora que son molt traicioners!!! Confieu en vosaltres mateixes que us anira superbé!!!!

Petonets i ànims

Anna
Imatge
ahierro2
:: núvia experta

Entrades: 827
Membre des de: dv. maig 16, 2008 7:34 pm

EntradaAutor: S@N20 » ds. juny 14, 2008 3:40 pm

MOOOOOOOOOOOOOOOOLTS ÀNIMS A TOTES!!!!! :-)ok:

Sóc TEI i nomès de pensar en el dia en q sortin les meves opos...ja tremolo aixi q... intenteu deixar els nervis a casa i a fer-ho el millor q sabeu, q de ben segur, no és poc!!!!
S@n
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: Papita » ds. juny 14, 2008 4:50 pm

ahierro2 ha escrit:Noies!!

Ara penseu que com abans acabeu millor, esteu molt tranquiles pq tota la feina que heu fet de programació ja es molt i sabeu molt més del que els temes diuen (penseu que la experiència personal ajuda molt a l'hora de desenvolupar alguns temes) A mi l'any passat em va tocar a Primària el tema de la tutoria i vaig posar molt de "collita pròpia" i em va anar més que bé. Així que ja sabeu nervis fora que son molt traicioners!!! Confieu en vosaltres mateixes que us anira superbé!!!!

Petonets i ànims

Anna

Hola Anna!!
jo también vaig aprovar el curs passat de primaria! on estas trebabllan??
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: ahierro2 » ds. juny 14, 2008 7:48 pm

Jo treballo a Sant Andreu de la Barca (Baix Llobregat) i tu??
Imatge
ahierro2

EntradaAutor: Alezeia » dg. juny 15, 2008 2:14 am

Hola noies!!!! quins nervis!!!!! Jo l'any passat vaig aprovar amb un 7.9 i em vaig quedar fora. Aquest any estic al tribunal 21 d'infantil (a Martorell) i m'han dit q la presidenta és molt exigent. BUUUUUUUUUFFFF!!!!
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: Papita » dg. juny 15, 2008 5:59 pm

Vinga Alezeia, molts ànims que ja no queda res!!
Anna, jo estic a Terrassa...
Imatge

Papita

EntradaAutor: Alezeia » dg. juny 15, 2008 9:30 pm

Gracies Papita!!!!!
Imatge

Imatge
Alezeia

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: pomuka » dg. juny 15, 2008 9:40 pm

ahierro2 ha escrit:Pomuka estas al tribunal 16 de primària???

El president del tribunal es l'inspector de la meva escola, en Miquel Ruiz. A mi m'ha vingut a avaluar 3 vegades en dos anys (primer any d'interina, informe de les opos i funcionaria en pràctiques) i sempre amb molts bons resultats. Però (i sense que t'espantis) es un tio que impresiona pq es molt seriós.
Si vols tenir un punt a favor amb ell que sàpigues que li agrada molt tots els temes de projectes d'autonomia de centres, de plans d'innovació i en general de plans que ajudin a millorar els resultats acadèmics dels alumnes i la cohesió social. (tu digueli això de la millora dels resultats i la cohesió social si pots!!!)

De primeres espanta una mica però tranquila es un home a qui li agrada la feina ben feta i tu segur que la fas genial.

Ànims!!

Anna

tenias rao!! es aquest!!!

gracias pels consells!!
Imatge
Imatge
pomuka
:: núvia de platí

Entrades: 4430
Membre des de: dg. oct. 21, 2007 2:44 pm
Ubicació: L'Hospitalet LL

EntradaAutor: Papita » dt. juny 17, 2008 11:49 am

FORERAS ESTUDIANTES DE OPOS!!!!!

ja queda molt poc!! molts ànims i aprofiteu que ja quda molt poc!!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: MAY_23 » dt. juny 17, 2008 2:50 pm

Gracias por los animos chicas! aunque no tengo mucha fe pero bueno yo a darlo todo y a ver si hay suerte y sale alguno de los temas que he estudiado!

Y el sabado por la tarde de compras!!! jajaja

Buah que el sabado ya esta aqui! madre mia y me quedaran 9 meses justitos para la boda!
Imatge
Imatge
MAY_23

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: bufiya » dt. juny 17, 2008 5:05 pm

HOLA A TOTES, COM ESNOTA QUE QUEDEN POCS DIES PER LES OPOS...NINGÚ DIU RES...JAJJA
NENES, ESTAVA IMPRIMINT LA PROGRAMACIÓ I PNSANT DESTINOS PER LA LLLUNA DE MEL...M' ENCANTARIA LA POLINESIA...AIII, ARA QUALSEVOL ES POSA AMB LA TEORIA DEL PIAGET...
JEJEJE :-///:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: Hansen » dt. juny 17, 2008 5:29 pm

Ánimos chicas con el último empujón! Esto ya está aquí y lo haréis genial!

Nosotros elegimos mañana cap de departament... y yo me presento! Espero tener suerte y el apoyo de mis compis! Mañana os explico qué tal ha ido.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: ahierro2 » dt. juny 17, 2008 6:38 pm

May23 que dia te casas?? Es que debe ser el mismo dia que yo o sino muy cerca... Lo digo por el contador!!! Yo me caso el 4 de abril de 2009

Hansen molta sort demà amb la votació!! Ja ens diràs que tal!!

Bufiya jo també estava mirant per anar de viatge a la polinesia pero surt per una picossada!!! Seguirem buscant!!

ANNA
Imatge
ahierro2

EntradaAutor: ninou » dt. juny 17, 2008 6:43 pm

Suerte con lo tuyo Hansen! Mañana nos cuentas!

I a les demés, MOLTA SORT!!! jo estic saturada! el meu cervell ja no dóna més de sí!!!!! Buf!!!

May_23, jo també estic desitjant que sigui dissabte per la tarda!!!! Compreeeeeeeeeeeeeeeeees Compulsiveeeeessss!!!!!!! jajajajaja

Quina envegeta que em feu, totes triant destinació de lluna de meeel....jo vull tornar-hi!!!!

Escolteu una pregunta: dissabte tenim la prova de temes, i quants dies creieu que passaran fins que ens convoquin per anar a llegir i per anar a fer la part B? El mes de juliol encara pot ser que estiguem fent exposicions??? espero que s'acabi tot el mes de juny! però ho veig justet... Sóc lletra R... Et convoquen amb molta antel·lació?

VAAAAA, ÀNIMS QUE JA ESTEM A PUNT DE TREURE'NS ELS TEMES DE SOBRE! *.-o-o.*
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: MAY_23 » dt. juny 17, 2008 6:53 pm

ahierro2 ha escrit:May23 que dia te casas?? Es que debe ser el mismo dia que yo o sino muy cerca... Lo digo por el contador!!! Yo me caso el 4 de abril de 2009

Hansen molta sort demà amb la votació!! Ja ens diràs que tal!!

Bufiya jo també estava mirant per anar de viatge a la polinesia pero surt per una picossada!!! Seguirem buscant!!

ANNA

Anna me caso el 21 de marzo!! tu te casa justo el finde antes de semana santa, no?? porque le viernes santo es el 10 de abril! (lo tengo controladito jeje)

NINOU doncs no ho sé pq jo también es el primer any que hem presento! pero hem sembla que al juliol encara estarem liades amb això. nosé quan poden trigar jo soc la O i hem sembla que comencen per la D! pero depen molt del teu tribunal!

jo encara no tinc preparada la defensa de la programacio! jeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: aurora84 » dt. juny 17, 2008 6:54 pm

Neniiiiiiiiiiiiisss!!! Molts ànims i moltíssima sort!!!! Tinc dos companyes del cole que estan com vosaltres i us entenc perfectament!!! Tant de bo entreu totes amb els esforços que esteu fent!!!!!!!

1 petonàs molt gran!!! i Sort!!!

Per cert, alguna fa algun curs de la Rosa Sensat aquest estiu????
Imatge
aurora84

Entrades: 1551
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 6:50 pm

EntradaAutor: ninou » dt. juny 17, 2008 6:57 pm

May, merci.. A veure si alguna de les que som en aquest post ens treu de dubtes!

Per cert, jo tampoc porto preparada encara la defensa de la programació. I he de fer la B1 i la B2!!!! buf, em poso nerviosissima, però espero poder controlar-ho!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: cbayer » dt. juny 17, 2008 6:57 pm

home depen...
si tu ets la lletra r potser et criden al cap duns 5 o 7 dies, depen del tribunal. I dspres as danar a exposar la programacio i conta que poden passar uns altres 7 o 10 dies... depen de la gent ka hagi anat a llegir o no. (akella gent k no li a anat be lexam i no va a llegir)

ja u vuerem, jo lany passat vaig acabar sobre el 7 d juliol mes o menys.

kins nervis noies!!!

i a sobre finl d curs: preparar albums, corergir fitxes.... uf!!! sort k dema es lultim dia i dijous fem pissicina!!!!
Imatge
cbayer
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 248
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 10:25 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: MAY_23 » dt. juny 17, 2008 7:12 pm

yo calculo acabar para mediados de julio pero bueno, ya pasado el examen estoy mas tranquila, ya me pondré nerviosa el momento de leer y de exponer! jeje

pero bueno si no me sale algun tema que me sepa, lo de leer sera rapido jejejeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: ahierro2 » dt. juny 17, 2008 7:16 pm

Noies conteu que les notes surten a meitats de juliol, així que es possible que les dues primeres setmanes de juliol esteu liades. Jo l'any passat era la primera pq a primaria baix llobregat van partir la gent en tres tribunals i jo que soc la H era la primera del segon tribunal.

Així doncs el 30 de juny ja habia acabat de tot , pero clar vaig ser la primera!!!!

Petonets

Anna
Imatge
ahierro2

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant