MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: merce i albert » dv. juny 13, 2008 4:33 pm

Gracies Francris... jo sabia que hi havia alguna que ja havien tingut les criatures, pero no recordava noms. Soc un desastre. ja ja ja

Aixi que ja en tenim tres... a veure qui sera la proxima a caure... ja ja ja.

BON CAP DE SETMANA!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: masa » dv. juny 13, 2008 6:06 pm

FRACRIS ha escrit:Masa, com et trobes de la infecció??

Hola guapa!

Doncs mira, ha estat tot un show. Resulta que em va donar un anibiòtic molt fort i jo amb un mal d'estòmac que no podia amb la meva ànima. Total, el divendres passat vaig trucar al metge i li vaig dir: - " Escolta, que a mi em fa molt mal l'estòmac, es com si estigués molt i molt morta de gana, però menjo i no se'm passa" i el pobre home em diu: -" Ostres! soncs deixa de pendre el medicament i dilluns em vens a vure"
Doncs la Sara e dilluns a primera hora va a visitar al metge, em fa una analítica d'orina i em diu:- " No estàràs embarassada?" (i jo pensava entre mi, però seràs burro!! m'acabes de fer una analítia d'orina i m'ho preguntes????) Evidentment no ho estic eh!! ... jajaja

Doncs re, em va dir que de la infecció ja no tenia res, però em va receptar un sobres per acabar de fer net (pq no m'havia acabat l'antibiòtic) i unes pastilles per protegir l'estòmac d'úlceres!! anda que .... ja els hi val!! t'arreglen una cosa i t'espatllen una altre ... pffff

I vosaltres que tal?? Com us aproba el cap de setmana??

Mirym ja ens mantidràs informades de com has donat la noticia als futurs avis ... jejeje :mu:: :mu:: :mu::
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dl. juny 16, 2008 8:01 am

Hola noies,

El cap de setmana bé, curt ji ji

Ara esperar la revetlla de Sant Joan. Vindrán els amics a casa i farem barbacoa, edsprés suposo que cantarem amb el Sing Star, jugarem a la wii :-/
Des de fa uns anyets, bueno des de que som més grandets no sortim, pq és posa tot més car i hi ha molta gent, així que estem junts el grup d'amics i ens ho passem molt bé.
I vosaltres??

Miriam com va :-()) ? et trobes bé?
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: masa » dl. juny 16, 2008 5:44 pm

Hola guapes!!!

Ei Cris, molt bé això de Sant Joan celebrar-ho amb els amics a casa d'un i de l'altre .... nosaltres también fem això els caps de setmana ... jijij es que a mi ja em fa pal sortir!! (sóc una iaia) .... jajajaja

Nosaltres marxem a MADRID per Sant Joan!!! timc unes ganes ... vinga a gastar ....

Ei moses, pq no quedem ja en un dia cocret per veure-n's?? a la Mirym la perdonem i l'anys vinent ens ha de presentar el seu nen@ ... jejeje
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. juny 16, 2008 9:15 pm

masa ha escrit:Hola guapes!!!

Ei Cris, molt bé això de Sant Joan celebrar-ho amb els amics a casa d'un i de l'altre .... nosaltres también fem això els caps de setmana ... jijij es que a mi ja em fa pal sortir!! (sóc una iaia) .... jajajaja

Nosaltres marxem a MADRID per Sant Joan!!! timc unes ganes ... vinga a gastar ....

Ei moses, pq no quedem ja en un dia cocret per veure-n's?? a la Mirym la perdonem i l'anys vinent ens ha de presentar el seu nen@ ... jejeje

Així només quedem tu, Mercè i jo, no??
Podriem quedar o un dissabte o un dia entre setmana, entre setmana jo puc la del 21 de juliol, menys el 24 que és el meu sant :-)) i l'altra setmana puc quedra fins dimecres, dijous marxo a Mallorca :··;..:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. juny 17, 2008 12:11 pm

Bones!!!

Jo puc quedar a partir del dia 1 d'agost, perque a l'escola no pleguem fin el 31 i aquest any treballo totes les tardes :--( :--( . I sino pues un cap de setmana. Per cert quedem em marits o sense???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dt. juny 17, 2008 2:01 pm

Com volgeu, el meu és una mica tallat, peró no els hi hauriem de comentar a ells?
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. juny 17, 2008 6:53 pm

Jo com decidiu, l'Albert s'apunta a un bombardeo. La majoria de les vegades que quedo em les de Granollers, ell s'apunta i acaba acompanyant-me... ja ja ja
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dt. juny 17, 2008 8:12 pm

Hola noietes!

Doncs per a mi si voleu podem quedar un dissabte abans de que totes agafem vacances no??
I si voleu, también ens podem veure a l'Agost no?? anem a la platja i dinem si voleu (jo voto per anar sense marits que us sembla???) cal dir que el meu también es molt vergonyós ... juas juas juas.

Per cert, jo a l'Agost estic lliure a partir del 11.

Va que dieu vosaltres??

Petonets a totes
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. juny 18, 2008 8:16 am

Mare meva, hem sembla que no coincideixo amb vosaltres, per l'once d'agost ja estic treballant, je je. Si dieu platja, es que veniu a Blanes, no??

A veure... dieu un dissabte, si veniu a Blanes, podem quedar com diu Masa per anar a la platja i dinem juntes. I si voleu us convido a un café a casa meva. Va dieu un, encara que sigui el mes que ve, aixó si el dia 26 de juliol no pq es festa major a Blanes, i no s'hi pot estar de la gent que hi ha, i el 2 d'agost estic a Mallorca.
Per tant, abans o després d'aquests dies, dieu un que no estigeu ocupades. :mu::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. juny 18, 2008 11:57 am

Buenas!!

Noietes que us sembla si quedem el dissabte 19 de Juliol, es abans d'agafar vacances i tambè just abans de la festa de Blanes. I sense marits. Ja diereu alguna coseta, ok???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. juny 18, 2008 2:14 pm

A mi hem va molt bé!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dc. juny 18, 2008 6:08 pm

Bona tarda guapes!

El 19 de juliol ....mmmm..... nu se ..... jajaja

JA M'HO HE APUNTAT A L'AGENDA!! ara no us rajeu eh!?

DONCS ENS VEIEM PER DINAR EL 19 JULIOL A BLANES OK??

Mercé, si vols tu pots passar per Hostalric i anem amb el meu cotxe totes dues cap a Blanes que et sembla?? (a casa meva no es gens difícil arribar).

Per cert, avui he anat a lo del metge forense!! joer ja els hi val! després de 8 mesos i mig!!! a veure si cobro ja!!!
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dj. juny 19, 2008 8:07 am

Masa, mira que sona malament així del metge forense ::-) . :--(

Ara hem de decidir on ens trobem, mireu podem quedar en alguna zona de Blanes que coneixeu, aparqueu el cotxe i us vinc a buscar o sino hem segiu amb el cotxe i mirem de trobar parquing per casa meva, deprés podem anar caminant, visc a prop del centre.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dj. juny 19, 2008 9:26 am

Que guay!! :-///: :-///: :-///: :mu:: :mu::

Ja tinc ganas de que arribi, tant de temps parlant...

Per cert, us heu adonat, que cada vegada quedem menys en aquest post, aixó és va apagant a poc a poc, tinc clar que aixó no pot durar gairé, tot te el seu moment i el seu fi.
Ara la miriam casi bé no entra, i més amb el tema de l'embaràs, es pasará al soc petit :-/ .
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dj. juny 19, 2008 11:19 am

Buenas!!

Ok pues m'apunto... el dia 19 a Blanes.

Masa em sembla be. Ja em diaras com arribar fins a casa teva, ok???
Per cert com t'ha anat em el metge forense??? I si no es molt preguntar que te fet???

Francris, no hi ha el perque acabarse, mira em les de Granollers n'hi ha tres que estaven emdarasades, dues ja l'han tingut i l'ultima esta el caure, i encara en trobem i xerrem totes. Clar que en som mes que aqui, pero si totes volem, no te el perque acabar-se, no??? Sempre surten temes nous per parlar, no??
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dj. juny 19, 2008 11:27 am

Poder si, peró hem quedat 4, peró tens raó som poquetes. je je je

Per cert, que tesn que veure amb granollers?? :-))
FRACRIS l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 19, 2008 11:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dj. juny 19, 2008 11:29 am

Francris com diu me mare, mes val ser pocs i benavinguts que molts y tirar-nos el trastos pel cap, no???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dj. juny 19, 2008 11:35 am

SIP!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: FRACRIS » dj. juny 19, 2008 11:36 am

Que voleu fer anar a dinar o anar a la platga una estoneta i dinar?? ja tinc ganas ehh!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants