Autor: xurdit » dc. juny 18, 2008 7:46 am
Lídia, el Thai Gardens, com diu la Irene, és un lloc molt xulo, molt tranquil i amb menjar Thailandès. Nosaltres hi vam anar, vam menjar un menú degustació que no era molt car i a mi em va agradar molt!!
Al VISUAL què dir... PRECIÓS! Els meus pares ens hi van pagar un sopar a mi i a en Jordi quan jo vaig fer 21 o 22 anys! Quan truques per reservar has de demanar una taula prop de la finestra i, la veritat, és que les vistes són impresionants!! De preus ni idea... com ens ho van pagar!! També ens van fer com un menú degustació i molt molt bo!
Un altre que a mi m'agrada molt, tot i que potser no té tant d'encant és el restaurant ATTIC, està a les Rambles (per davant del Poliorama i una mica més avall de la llibreria de la Generalitat) i també, si tens una taula a la finestra veus tota la rambla!
I pel barri de la Barceloneta, de quan treballava allà, en sabia un de maco i bo en tema marisc (a mi com no m'agrada el marisc, doncs ni fu ni fa), però no recordo el nom... està just al cr. atlàntida, davant del mercat

"A tu lado, la vida me sienta mejor"