CASAR-SE A L'HIVERN

bodes 10!

CASAR-SE A L'HIVERN

EntradaAutor: txellb » dc. juny 18, 2008 11:25 am

Hola nuvies!
tinc un dilema: nosaltres encara no tenim data per al casament, que sera segurament el 2010, pero el meu xicot està encaparrat en casar-se a l'hivern perque no vol passar calor, pero jo penso que no podré lluir el vestit... que puc fer? els mesos de juliol i agost estan descartadissims! quin mes m'aconselleu? hi ha algu que s'hagi casat a l'hivern i em pugui donar consells?
gracies!
txellb
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. juny 18, 2008 1:44 pm

no et puc ajudar molt... jo crec que alguna he anat a l'octubre...i molt be de temperatura... pero va ploure una mica... (si es que aixo t'importa)
i l'altre dia vaig conèixer a una noia que la feia al gener 2009!!! pel mateix motiu que el teu novio...
pero no se...
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: VaLu » dc. juny 18, 2008 8:13 pm

Hola txell!!
Nosaltres ens casarem a l'octubre per aquest motiu pel tema de la calor!!
Pero tambe pensa que hi ha dies d'hivern que fa sol!
Jo crec que els mesos perfectes per lo normal que no fan gaire calor son l'abril i l'octubre.
Petons :-))
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: piolin » dc. juny 18, 2008 8:17 pm

yo crec que al septembre es molt bon mes si no tagrada la calor no fa molta pero tampoc et ploura
Imatge
piolin
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 130
Membre des de: dg. maig 25, 2008 12:57 pm
Ubicació: cardedeu

EntradaAutor: lluneta29 » dj. juny 19, 2008 9:46 am

Jo personalment crec que és bona data al setembre i octubre inclús al novembre conec gent que s'ha casat en aquesta època de l'any i molt bé el temps eh gens de calor ni agobio... jo em caso al maig però per coses de la feina res més, sinó segurament em casaria a l'octubre a més els viatges estàn més barats :hmm:: jejeje... així que cap problema en casar-te a l'octubre a més el vestit el llueixes igual o més perquè no fa un fred excessiu i pots anar inclús amb tirats pq vaig anar a una boda aq octubre i la núvia anava amb tirants i va fer un sol impresionant. Això va com va...
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: txellb » dj. juny 19, 2008 9:57 am

hola nuvies!
moltes gracies a totes.
ja ens haviem plantejat abril i maig, pero per temes d'examens... jo tinc els examens finals de carrera. i l'octubre es un mes "prohibit" a la meva familia, sempre ens ha portat molta mala sort...
ja veieu, em sembla que jo mateixa em responc... potser al setembre, ja ho veurem.
moltes gracies!
txellb

EntradaAutor: Patty » dg. juny 29, 2008 12:08 am

Txell jo em vaig casar al setembre y feia calor però sense suar. A mi m'hagués agradat casar-me a l'hivern, perque volia portar vestit amb jaqueta o abric que son preciosos, però el meu home no va voler ni sentir parlar. Que et sembla Novembre o Març? normalment ja fa bon temps sense massa calor i els viatges millor de preu
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty
:: núvia de bronze

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ninou » ds. jul. 12, 2008 8:12 pm

txell, et parlaré del meu casament: Ens vam casar el passat 17 de Novembre! Ho teníem claríssim des del començament. Ens casaríem a la tardor! Sempre m'ha encantat aquesta època de l'any, i a ell també! Doncs bé, va fer un SOL ESPATARRANT!!!!! ni un sol núvol. A les fotos, sembla que estigui el cel trucat amb fotoshop de lo blau que es veu! Va fer un dia fantàstic, això sí: MOLT DE FRED. UN FRED DE NEU!!!!!! Però feia tan bon dia que vam fer l'aperitu exterior. Hi havia unes estufes de columna, i tothom estava a prop de les estufes..., però va anar tot genial! Els colors del jardí amb tons marrons i taronges, de tardor, igual que el meu ram, i damunt les taules, al voltant dels centres de taula, els del restaurant hi van escampar unes quantes castanyes....
En quant al vestit, a la botiga em van dir que no es distingeix entre vestit d'hivern i d'estiu. Sempre son vestits d'estiu i hi afegeixes algun complement. Jo, amb el fred de Sibèria que feia, durant les fotos i l'aperitiu vaig portar una torereta -molt prima- de la mateixa roba que el vestit. I només entrar al saló me la vaig treure i vaig anar amb el meu vestit de tirants fins al final, sense passar GENS de fred. I vaig lluir el meu suuuuper vestit de núvia!

Va ser genial, i mira, des de llavors cada dia 17 de cada mes miro el temps que fa, i tots els dies 17 de primavera ha fet núvol o pluja!!!
ÉS UNA LOTERIA! però amb el canvi climàtic, és possible que et faci més bon temps a l'hivern que a l'estiu.
I a més, no ens enganyem, els mesos d'hivern els restaurants fan més descomptes o s'enrotllen més....
SORT!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Sibil·la » ds. jul. 12, 2008 9:32 pm

Hola ninou, te'n recordes de mi? vam estar parlant de vestits un temps!

Sí, el temps és una loteria però jo també vaig descartar els mesos de ple estiu. Primer per la calor i segon perquè costa més poder trobar i lligar tot el que vols, doncs la majoria de gent es casa a aquesta època.

Jo em vaig casar a l'abril. Va estar tonto tota la setmana abans. El dia del casament va fer un sol preciós fins que vam començar a fer les fotos de grup en què es va començar a tapar un xiquet. Durant la matinada de dp del casament va ploure.

Els meus cunyats es van casar un 14 d'octubre i va fer un sol més fort que no pas pel nostre casament. Jo anava amb un vestit paraula d'honor i tenia molta calor!

Aks dos van ser de migdia.

Una amiga es va casar un 21 de setembre i genial. Es va casar a les 5 de la tarda i fins les 4 van estar caiguent gotes. Es va casar a l'aire lliure i va estar molt bé. Bona temperatura sense calor asfixiant ni fresca. Ideal.

He anat a 2 casaments al març en anys diferents i ha fet bon temps. I els convidats (convidades per precisar) podem anar de tiretes si cal amb un xal més gruixudet per sobre i ja està.

També vaig anar l'any passat a un casament el 27 de novembre. La núvia anava amb vestit paraula d'honor i no va dur ni vel, ni xal, ni jaqueteta ni res. Jo anava amb màniga curta, i a sobre el casament era de tarda.
Vam sortir de fosc de l'església. Fred? Fresca a l'església però jo duia una pashmina per abrigar-me. L'aperitiu es va fer a fora amb estufes i va estar acceptable.

Jo crec que si et cases al març o setembre o novembre estarà bé.
Portar un abriguet d'encaix o una estola sempre queda bonic.

Personalment opino que un casament al juliol o agost, uf, és un suplici de calor! I un ostiot d'aire condicionat llavors al restaurant!
I a més els nois tenen tota la raó del món.
Ells han d'anar de màniga llarga i jaqueta i mitjons i sabates tancades tan si neva com si peta el sol. O sigui que val més que estiguin més còmodes, no?
Sibil·la

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: ninou » dg. jul. 13, 2008 9:13 am

Hola Sibil·la!!! i tant que me'n recordo de tu! La teva crònica de casament va ser la primera que vaig llegir d'aquest fòrum, quan tan sols entrava per aquí a llegir una mica i a somiar en el dia del meu casament, perquè ni tan sols teníem data encara... Ja veus! i ja portem quasi 8 mesos casats!!!

Com esteu? Sé que vau tenir una nena, què fa la baldufa?
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: JB » dc. jul. 23, 2008 7:57 am

txellidani no se si te sirvo o no....

Pero si miras las fechas del 2009 yo soy la primera 17 de enero!!!!jajaja

Yo tenia muy claro que en invierno y que asi la gente no suda tanto sobre todo los hombres.

Y piensa que las mujeres iran igual pero con un abrigo para ir de la iglesia al restaurante y despues habra calefaccion.

Y por lucir tu o no pues depende de como sea el vestido y con que lo acompañes. Yo es uno que va atado a cuello y posiblemente me ponga como un chal o asi. Como muchas que se casan en mayo.

Espero haberte ayudado.
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: txellb » dv. ago. 01, 2008 10:24 am

hola nuvies!
sembla que mes o menys ja ens hem decidit, o serà el 27 de setembre o el 14 de novembre pero... em sap greu pero us faig el salt! el 2009!!!!!!!!! m'he canviat d'any! al final ho adelantem! (en realitat jo sempre havia volgut casar-me el 2009). en fi, mooooltes gracies a totes per les vostres respostes, m'han ajudat bastant, ara no em fa por casar-me al novembre, podria dir que em fa gracia i tot! pero potser ho fem al setembre perque volem anar a la polinesia (jejeje) i al novembre alla comença la pluja!
be, doncs aixo, moooooooltissimes gracies a totes!
txellb

EntradaAutor: VaLu » dl. ago. 04, 2008 12:22 pm

txellidani ha escrit:hola nuvies!
sembla que mes o menys ja ens hem decidit, o serà el 27 de setembre o el 14 de novembre pero... em sap greu pero us faig el salt! el 2009!!!!!!!!! m'he canviat d'any! al final ho adelantem! (en realitat jo sempre havia volgut casar-me el 2009). en fi, mooooltes gracies a totes per les vostres respostes, m'han ajudat bastant, ara no em fa por casar-me al novembre, podria dir que em fa gracia i tot! pero potser ho fem al setembre perque volem anar a la polinesia (jejeje) i al novembre alla comença la pluja!
be, doncs aixo, moooooooltissimes gracies a totes!

Txell felicitats per el mes!!
lo important es que us agradi a vosaltres!!
:-))
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Liti » dj. ago. 07, 2008 6:44 pm

Hola noies!!!

Nosaltres ens varem casar el mes de març d'aquest any i genial!!!
Això del temps és una loteria, està copmprobat, aquest any quasi tots els caps de setmana del mes de maig, algun de juny i fins i tot algun d juliol ha plogut així q són coses q no es poden dir mai!!

El nostre casament va ser el dia 21 de març i feina una miqueta de fred, pero es q jo la calor no la suporto i va ser genial!!!
És més, el nostre dia hauria d'haber sigut el 22 pero al final ho varem canviar per el 21 i el dia 22 va caure pedra!!!

El destí!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: BD » dg. ago. 10, 2008 12:38 pm

yo em he casado el 15 de marzo y no me arrepiento.

no hizo un dia radiante, estaba nublado, pero no llovio.

y fue bien que no hiciera calor pq con el vestido y los nervios ay tenia bastante con la calor que esrtaba pasando.

Da lo mismo que fecha, siempre sera perfecto!!!!!!!!!

yo por las lluvias te descarto abril y setiembre.

incluso si te arriesgas en diciembre no suele llover, pero entonces si seria uan boda de invierno puro 8que no por eso peor)

mi vestido era palabra de honor y lo luci perfectamenteee
ya estamos casados!!!!!!!

http://www.nuvis.org/dani_i_sabina
BD

Entrades: 3111
Membre des de: dv. maig 18, 2007 2:57 pm

Re: CASAR-SE A L'HIVERN

EntradaAutor: 13FEBRERO2010 » dc. oct. 14, 2009 12:25 pm

PUES YO PIENSO IGUAL QUE TU NOVIA, PARA QUE NO PASEN CALOR LOS HOMBRES, Y POR MAS MOTIVOS, NOS VAMOS A CASAR EL 13 DE FEBRERO, Y YO VOY A LUCIR MI VESTIDO Y IGUAL QUE SI FUERA EN JUNIO!!!
EN MI CABEZA HABIA UN SUEÑO... Y SE HA HECHO REALIDAD...
TU ERES LA SUERTE DE MI VIDA...

Imatge
13FEBRERO2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 652
Membre des de: dc. set. 23, 2009 3:59 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants