Carai, sento contestar-vos tant tar, però es que he estat liada avui també!!
Ahir amb el metge forense, bueno, li vaig entregar els informes mèdics i desprès em va donar unes cuantes voltes al cap, em va preguntar: "Et mareges??" i jo:"- NO!!" joer, però si han passat 8 mesos i mig!? vaia tela!!
Ara només tinc que esperar que em truqui l'advocat per veure quants diners m'han de pagar i si no arriben a un acord amb l'altre companyia, anirem a judici
Bé, parlant dels temes importants ..... nenes que en 1 mes ens veiem!!! quina ilu!!! per fi ens podrem conèixer!!
Cris, no passa res si som poques, com diu la Mercè, més val poques i ven avingudes ....
Mercé, com arribar a casa meva ... molt fàcil!
Vas fins als semàfors d'hostalric i gires a la dreta direcció el castell. Quan arribis a on estan totes les caixes (Has de buscar la laietana)que queda a mà esquerra. Doncs jo visc a sobre de la caixa laietana. Em fas un truc i baixo a buscarte ok?? (t'ensenyaré el piset).
Per cert, avui el meu home ha anat a fer l'última prova per veure si entra a l'acadèmia dels mossos. Fins el 31 de juliol no li diràn si entra o no .... quins neervis!!